Nedávno jsme vás informovali o novinkách, které Vigil Games chystá pro druhé Darksiders a nějak nám tam chyběl multiplayer. Bohužel jsme se nepřepsali a vývojáři momentálně opravdu žádný mód pro více hráčů nechystají. Dvojka tak bude stejně jako jednička čistě singleplayerovou záležitostí. Ovšem autoři rozhodně nevylučují, že příště všechno může být jinak a dokonce nám předhazují pár svých nápadů.
Lákavá kooperace
Tak třeba pro kooperaci čtyř hráčů dává příběhové pozadí opravdu tučný základ. Máme přece čtyři jezdce apokalypsy. Bylo by opravdu zajímavé sledovat, jak si hráči pomáhají mezi sebou, využívají unikátní schopnosti jednotlivých postav a pouštějí se do obrovitánských bossů.
Navíc tady máme ještě druhou rovinu, ve které by mohli řešit logické oříšky a koumat, jak se posunout dále. Ostatně se tohle daleko více uplatní i v druhém díle a kdo ví, co nám Vigil Games naservírují potom. Takový větší Portal 2 v sakra zajímavých démonických kulisách rozhodně není jen čirá utopie.
Překážky se najdou vždycky
Podle slov Marvina Donalda z Vigil Games to však ještě u téhle hry není možné. Hlavní charakter má totiž téměř 1000 unikátních pohybů a ty nejdou jen tak naroubovat na ostatní postavy. Vlastně to ani autoři nechtějí. Každý jezdec je unikátem a vytvářet hned čtyři sady animací je momentálně nad síly studia.
Také není zrovna pravděpodobné, že by se multiplayeru dostala náležitá péče. Většina lidí se totiž soustředí na hru jednoho hráče, takže by na velice důležité balancování jednotlivých schopností pro multiplayer nezbyli lidé.
Ovšem také to neznamená, že se dočkáme čtveřice her a až ta pátá nějaký podobný zážitek přinese. Marvin jedním dechem dodává, že pokud se u nich narodí i nějaká trojka, určitě do ní nějaký mód pro více hráčů zapracují. Všechno ale samozřejmě záleží na úspěchu dvojky, rozpočtu a lidských zdrojích.
Naděje umírá poslední
Naštěstí to prozatím s dvojkou vypadá velice dobře. Hra má dobře našlápnuto a na rozdíl od jedničky se na ni zaměřuje tolik potřebná pozornost. Navíc je podle slov samotných autorů celé studio mnohem zkušenější a hlavně sehranější. Takže za rok či dva se pravděpodobně na nějaký ten co-op těšit můžeme.
Zdroj: IGN
Zdravím,
když už jsem u těch komentářů musím se poklonit prvnímu dílu Darksiders. Byla to sice dost přímočará, ale velmi zábavná hra do které se člověk při dostatečném nadšení vžije a uvažuje zda nezajít na úrat a nezměnit si jsméno na War. Pokud se nebudou vývojáři příliš snažit o inovace a zaměří se víc na příběh a na to aby jste netrávili moc času u skládaček a hádanek jak se někam dostat tak to bude jistě oblíbená hra. Multiplayer si u této hry neumím ani představit a osobně mi chybět nebude. Jaby to vypadalo kdyby se nekolik Válek a Smrťáků začalo mlatit v nějaké aréně hlava nehlava. Kooperativní hraní by bylo zajímavé, ale ani to není moc nutné. No těšme se co se z toho vyloupne.
mě to zas tak nevadí
skoda
-R. I. P-: Asi tak, do takových her je to na nic, stejně jako PoP.
Darksiders 1 příjemně překvapily a druhý díl si tudíž užívá patřičné pozornosti ještě před vydáním. Hned při hraní 1. dílu mě napadlo, že bychom se mohli dočkat jednotlivých 4 dílů hry, přičemz v každé z nich bychom hráli za jiného Jezdce Apokalypsy.
Protože je prostě kravina cpát do všech her multiplayer…ty peníze se můžou viužít k daleko lepším věcem.