V rozhovoru pro francouzský internetový časopis Joystiq prozradil Mike Laidlaw, že se tým BioWare rozhodl víc soustředit na konzolové verze a nabídnout ještě lépe zpracované textury ve všech třech verzí. I proto nezbývá čas na další maličkosti, které by mohl v grafice odhalit taktický (izomerický) pohled na bojiště. Krásy textur budeme moci v Dragon Age 2 obdivovat pouze z pohledu třetí osoby a na nějaké velké oddalování máme ihned zapomenout, i když menší v počítačové verzi přece jen bude.
Vše je kvůli tomu, že se Dragon Age: Prameny lépe prodával na konzole PlayStation 3 a Xbox 360, takže BioWare jde spíš na ruku publiku. To samozřejmě rozčarovalo samotné fanoušky, kteří si začali na oficiálním fóru stěžovat, Laidlaw ihned přispěchal s menším vysvětlením, z něhož vyplývá, že si BioWare dá samozřejmě záležet také na PC verzi.
S modovacími nástroji pro komunitu to bude také zajímavé. Nevyjdou sice žádné nové pro komunitu, ale ty z původní hry by se měly dát při menších úpravách použít i v Dragon Age 2.
no uvideme ako to bude vyzerat
Pravda BW verim… prinajhorsom to bude zazitok podobny Mass Effectu a to by som sa tiez nehneval, lebo je to jedna z mojich naj hier. Hlavny je pre mna pribeh, a v tom sa na nich spolieham, kedze este ziadny nepokazili, tak preco tento?
petec čekám s tebou… ale ne to by Bioware neudělali, ale vypuštění izomerického pohledu je opravdu chyba
uz len cakam, kedy vyhlasia, ze to nebude RPG…
Tak mě osobně taktický pohled neseděl . -)
Súhlasím s Vlkenom.
To se hodně mýlíš… velká chyba toto vypustit
žádná škoda