Vývojáři zodpovědní za Medal of Honor přicházejí do místnosti, v které to jen šumí. Má se oznámit, jakým směrem má dále jít serie MoH. Pomalu se všichni usazují. A po chvíli přichází nějaký člověk, stoupne si k řečnickému pultíku, nastaví mikrofon, odkašle si a spustí.
„Jak jistě víte, budeme vyvíjet novou hru ze série Medal of Honor, tímto vám chceme oznámit, jakým směrem hodláme dále serii směrovat, ehm, detaily později, takže poslouchejte.“
Rozhlédne se po temném sále a začne.
„Co se týče Sp, zaznamenali jsme spousty kladných ohlasů, takže jsme na dobré cestě. Afghánský konflikt už jsme předvedli. Takže to chce něco nového, něco, co tu ještě nebylo, ale nesmí to být na hlavu padlé. Logicky se nabízí Irák. Takže to bude náš cíl, předvést válku v Iráku.
Sálem to zašumí. Tak to bude zase kontroverzní a budou s tím potíže, honí se hlavou mnoha znich. Mluvčí ale pokrčuje dál bez zastavení.
„Chceme boj o Basru, Bagdád a další zajímavá místa a ono je jich více, než dost. Atmosféru musíme ještě pozvednout, celé to musí působit realisticky a uvěřitelně, ale také se to musí dobře hrát. A pokusme se také trochu natáhnout herní dobu. Naším hlavním cílem bude překonat Sp naší minulé hry.“
Mluvčí řekne děkuji a vymění si místo s dalším člověkem. Ten chvilku čeká, pak řekne éé a …
„Mp tentokrát budeme dělat my, ne DICE. Podle našich představ! Takže, co by jsme si tam představovali?“
Upraví si mikrofon a přednáší dále.
„Jak jistě víte, nemůžeme si dovolit dát tam na start jen pár map, které navíc vypadají skoro stejně a brzy přejdou do stereotipu. Takže Mp bude mít mapy z celého světa a z mnoha přostředí. Co se týče destrukce, kterou nám dává Frosbite 2, tak ta tam nebude. Z důvodu, že nechceme měnit herní styl. Ano, budou to menší mapy s rychlou hrou, tak známý herní styl převzatý z Call of Duty. Ovšem s Frosbitem 2 budeme moci i v Mp ukázat realitickou grafiku, jelikož nebude tak náročný, jako u Battlefieldu 3, ale bude stejně zábavný. Dále více zbraní, více herních modů a více herních prvků. Toď je první koncepce a podle ní se budeme řídit. Děkuji vám za pozornost…“
Tak, doufám, že jsem nenudil a že se vám má krátká představa, jak by měl vypadat MoH 2 líbila. 🙂