No dobře, píšeme o tom trochu později, každopádně, po menší přestávce jsme se vrátili k pořádání komunitních zápasů s čtenáři Zingu. A nemohli jsme začít ničím jiným, než naším nejoblíbenějším titulem, Team Fortress 2. Stejně jako minule i předminule, i tentokrát si akce zaslouží nějaký ten komentář.
Alert! Our control point has been captured!
Tentokrát jsme sice kvůli drobným technickým problémům začali o pár minut později, ale o to rychlejší pak bylo rozpoutání nějakých pořádných přestřelek. A že jich bylo. Z počátku byly sice týmy rozestaveny tak, že jedna strana měla vždy jasně navrch a druhý tým se držel sotva pár minut, ale jako vždy byla hlavní především samotná akce, soukromé šarvátky a honby za skalpem toho či tamtoho hráče. Jakmile se však změnila mapa a týmy se komplet promíchaly, hned všechno nabralo jiný směr. Hra byla zkrátka dost variabilní, což je jenom dobře. Z počátku jsme totiž měli obavy, aby nenastal nějaký stereotyp, ale snad můžeme mluvit za všechny, když řekneme, že naštěstí nic takového nenastalo.
Zároveň si jako vždy zaslouží všichni zúčastnění naše uznání. Mě osobně třeba dal tentokrát pěkně zabrat Bonpar, jenž to v roli Heavyho opravdu umí, ale i ostatní byli samozřejmě důstojní soupeři, a samozřejmě také důstojní spojenci. Sice jsem tentokrát nedosáhl stovky bodů, ale v případě Medica na bodech prostě nezáleží, hlavně že mí pacienti pořád nikam neutíkali a že mě často i kryli. Kromě toho, i tentokrát pro mě byl match dost unikátní, a to tím, že jsem po víc jak roce KONEČNĚ získal nějakou hatku, konkrétně Pyro’s Beanie. Nejdřív mě to sice pěkně naštvalo, protože zrovna tuhle čapku už dávno mám a sháněl jsem jí dost pracně, ale od toho je ve hře možnost výměny předmětů, čehož jsem hned využil a rázem tak měl nový kousek do sbírky, pro změnu klobouk pro Snipera (ještě jednou díky Bonpare).
Enemy has taken our inteligence!
Pokud vás zajímají mapy, jako že asi zajímají, tak vzhůru na jejich výčet. Začali jsme aktuálně nejnovější mapou, cp_gullywash, následoval cp_gravelpit, nesměl chybět oblíbený cp_degrootkeep, dále cp_5gorge, na němž jsme pořídili skupinové foto, po něm přišel neméně oblíbený koth_viaduct, koth_sawmill a vše skončilo s cp_egypt. Jak můžete vidět, některé mapy, zejména DegrootKeep a Viaduct, už patří mezi naše stálice, a až bude další zápas, minimálně ten DegrootKeep určitě zařadíme znova.
Snad netřeba připomínat, že i třetí zápas v Team Fortress 2 stál za to, a pokud jste ho prošvihli, udělali jste veeeeelkou chybu. A co bude příště? Tentokrát to bude buď Counter-Strike: Source nebo Carl on Duty: Black Cops. Zatím ještě nejsme úplně rozhodnuti, a kromě toho, Black Ops dodnes provázejí slušné technické problémy, kvůli kterým bude potřeba všechno pořádně vyzkoušet. Až bude nejvyšší čas, samozřejmě vás o všem budeme informovat skrz Steam skupinu Zingu.
Na závěr jsme si ani tentokrát neodpustili menší galerii, do které tentokrát přispěl Bonpar a HλLF-LIFEBLλZEN. Díky oběma.
PS: Se skupinovou fotkou je to trochu složitější, proto se nejspíš v tomto článku objeví později.
Martin „Cvrnda“ Cvrček