Tenhle článek je jen kopírka z mého blogu, tak se nezlobte. Rád bych totiž oslovil i zdejší komunitu protože se týká herní události z pohledu vývojáře.
Tak… Je to za námi Moje první, a určitě ne poslední ludum dare je u konce. A tohle je takové shrnutí týkající se toho, jak jsem si vedl. Mohlo to být lepší, ale jinak by se dalo říct že jsem vzhledem k počtu zúčastněných spokojen.
Do soutěže jsem stvořil hru nazvanou Beneath your feet. Pro ty co jí nehráli, je ke stažení nebo online zahrání na GAMEJOLTU.
Nejvhodnější by bylo napsat, o čem že hra vlastně je.
Je o tom, že se v noci vzbudíte a máte sucho v krku. Při cestě pro vodu ovšem narazíte na cosi založené na jedné mojí noční můře. Potom má hra rychlý spád a za chvíli končí.
Někomu může přijít hodně krátká, ale víc jsem za 48 hodin prostě nestihl.
A teď pár tipů pro hraní… Hra je nedodělaná po více stránkách. Někomu se můžou objevovat grafické chybky nebo problémy s kolizní maskou u interakce předmětů. Text v příběhu má někdy tendenci přeskakovat, proto je lepší si všechno pozorně číst a nechat to „doběhnout“
Tak… A jak jsem si vedl v ludum dare?
Zúčastnilo se celkem 2497 (1493 v mojí kategorii, ale budu používat první číslo protože…. To prostě vypadá lépe XD) výtvorů. A já jsem se ve všech ohledech dostal nad průměr, což byl můj hlavní cíl 😀
Coolness | 100% | |
#85 | Mood | 3.81 |
#287 | Graphics | 3.61 |
#311 | Audio | 3.15 |
#422 | Overall | 3.31 |
#540 | Fun | 3.03 |
#553 | Innovation | 3.07 |
#569 | Humor | 2.42 |
#952 | Theme | 2.70 |
A vezmeme to odspoda!
Jak vidíte v tabulce, nejhůř jsem na tom byl s dodržením daného tématu.
Mohl bych se sice vymluvit na to že lidi prostě nepochopili základní myšlenku a…. Taky to udělám XD
Mnohem lépe jsem si vedl ve „vtipnosti“ hry.
Sice nechápu koho může rozesmát příšera v koupelně ale i tak díky. (Lol, příšera v koupelně… možná už to trochu chápu XD)
O něco výš jsem s inovací…
Hra inovativní moc není takže… Díky XD
Hra byla pro spoustu lidí zábavná!
540 místo ze skoro 2500 ? To je hodně slušný.
Overall… To znamená takový celkový dojem ze hry.
422 místo taky považuji za celkem slušné.
Audio 311.
No, k tomu se vyjadřovat nebudu. Je to většinou z generátoru zvuků a já to jen stříhal
Grafika.. 287 . . . Na to jsem docela pyšnej.
Ale mohl jsem bejt mnohem vejš kdybych trošku ubral na minimalističnosti. (existuje takový slovo?)
Mood – Atmosféra hry.
To jsem považoval za tu nejhlavnější část hry. Vždycky jsem toužil vytvořit nějakou hororovku s opravdu parádní atmosférou. A tentokrát se mi to povedlo celkem slušně. 85 z 2497!
A nakonec…
Hra dostala stoprocentní COOLness. Což je fajn, protože na 100% dosáhlo jen 250 her.
Takže, moje hra byla celkově nadprůměrná! Což byl můj hlavní cíl a ten se splnil!