Vítejte u mých top filmech roku 2014.
Tento článek se budu snažit udělat stručný, ale s určitou vypovídající hodnotou abych vás na určitý film alespoň trochu navnadil.Přitom ke každému filmu dám i číselné hodnocení.
TOP 10 nejlepších
10) Død Snø 2 (Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý)
Tento vysoce ulítlý horor mě po nevyužité jedničce velmi mile překvapil. Je napěchovám kvalitním gorem, nezapomenutelnýma gagema a naprosto špičkovýma scénama, které vám uvíznou v paměti na hodně hodně dlouho.
9) Godzilla
Ikdyž mnoha lidem se nová Godzilla nelíbila já jsem sní byl spokojen nad míru.Efekty jsou špičkové, destrukce taktéž, a MUTA maji skvělý design, stejně jako Godzilla.Jediné co filmu kazí reputaci je velmi nezáživná linie lidská, kde jsou lidé prostě a jen do počtu.
8) Need for Speed
Já vím,já vím. Tenhle film asi nikoho nebavil ale mě se prostě líbil. Podle mě je to přesně Need for Speed ale na plátně. Jakmile se skočí do auta, prakticky se z něho nevystoupí. Honičky a jízda autem je natočena dobře a celé to na mě působí, že přesně takovéhle mělo být Rychle a Zběsile.
7) Captain America: Návrat prvního Avengera
Co by to bylo za top filmy kdyby tu nebyla alespoň jedna Marvelovka. Captain America se alespoň trochu vymanil ze zajetého stylu Marvelu a je konečně trochu dospělejší a ne tak úplně dětinsky hloupočký.Captain America se z podřadného filmového hrdiny vyhoupl na nejlepšího od Marvelu a pokud s ním takhle dále budou pokračovat můžem se dočkat velmi pěkných filmů.Ale ano Avengers 2 vynechám.
6) 22 Jump Street
Jednoznačně nejlepší komedie minulého roku. Film,který vykrádá sám sebe ale dělá to tak chytře a účelově,že mu to prostě všechno zbaštíte.Budete se bavit od začátku dokonce ale samozřejmě nutností je projekce v originálním znění.
5) LEGO Příběh
Další počin od mistrů co dělali 21 a 22 Jump Street.Phil Lord a Chris Miller dokazují,že to mají prostě a jednoduše v malíku a cokoliv natočí to bude stát za to.Takže mé doporučení končí tímto: Everything is Awesome!
4) Hvězdy nám nepřály
Tento roztomilý a krásný počin s nadhledem vás vtáhne a nepustí. Budete s hrdiny cítit, budete se o ně bát a budete nadávat, že nemáte takovou krásnou holku s úžasným hlasem (či naopak něžné pohlaví, že nemá toho fešáka, který mi připomínal Jakea z Dva a půl chlapa) . Je to roztomilý,je to sarkastický a je to vtipný.
3) Strážci Galaxie
Těsně pod vrchol se dostala další Marvelovka.Ovšem troufám si tvrdit, že toto je nejlepší Marvelovka co sem viděl.Nejspíš to bude kvůli Bradley Cooperovi a jeko Rocket Raccoonovi a nebo kvůli Chrisi Pratovi, který má charizma až na půdu ale prostě sem se nehorázně bavil.
2) Interstellar
Byla to urputná bitva. Opravdu sem strašně dlouho přemýšlel co dát na první příčku a nakonec Interstellar prohrál ohromnou bitvu.Co říci o Interstellaru? Už fakt, že ho natočil Nolan je zárukou kvality filmu, který má jen opravdu málokterý režisér. Především Nolan svojí kvalitou ještě ani trochu neklesnul takže máme opravdu velmi dobré vyhlídky na budoucnost.Baví vás vesmír? Koukněte na to! Baví vás Nolan? Koukněte na to! Baví vás filmy? Koukněte na to! Baví vás švédská undergroundová pornografie? Koukněte na to!
Předtím než-li zjistíme číslo jedna je tu pár filmů které se nevešli, ale rozhodně stojí za to:Divoké Historky,Big Hero 6,Na hraně zítřka,Slídil,Jak vycvičit draka 2.
1) Zmizelá (Gone Girl)
Tramdadadá. Fincher jakožto režisér, který mě nikdy nezklamal mě opravdu stále nezklamal.Jeho Zmizelá je opravdu skvělé dílo. Pokud jste nečetli knihu tak ji ani nečtěte, nic si o příběhu nezjišťujte prostě si jen pusťte film a koukejte. Takových twistů a mind fucků v jednom filmu jste neviděli a hlavně chytře zakomponovaných do filmu, že vám nepřijdou nelogický. Rozhodně doporučuji.
Top 5 filmů, kterým se radši vyhněte
Nyní přichází na řadu ta o něco nepříjemnější částa to filmů, které opravdu nemá cenu vidět.
5) Sousedi
Pověstné nejmenší zlo z největšího zla.Sousedi není úplně špatná komedie a po dobrých reakcí ze zahraničí sem čekal daleko víc.Především mi přijde, že Rogenovi dochází dech a další Travičky zelené se prostě asi už nedočkáme.
4) Zimní příběh
Film u kterého potřebujete fylozofické myšlení aby jste ho vlastně pochopili. Film má své momenty, ale sakra co má znamenat ten bílý kůň teda pardon černý pes? Co ty pseudo kecy o hvězdách a tak dál?? Takhle se romantika opravdu nedělá.
3) Hobbit:Bitva pěti armád
Ne ne a ne!! Všechno je špatně.Peter Jackson nejspíše dostal krizi středního věku.Tak nevkusně digitální a pitomě natočený film sem dlouhou neviděl, zvlástě přihlédnem-li k tomu kolik stál. Je to pitomý,je to nechutný a je to na přes držku.
2) Tři bratři
Opravdu nevím co se lidem na tomto libí (ikdyž to je to samé co se líbí lidem na Babovřeskách). Takhle špatně udělanou pedofilní pohádku sem opravdu dlouho neviděl. Zřejmě časy krásných Svěrákových pohádek zřejmě ustoupily. Ach musím si pustit Lotrando a Zubejdu.
Filmy, které se nevešli ale opravdu se na ně nekoukejte: Babovřesky 3 (ostatně úplně všechny české filmy až na Hodinového manžela), Památkáři,Pompeje a Vampire Academy.
1) Transformers:Zánik
Smutná sága kdysi zručného řežiséra pokračuje. Bay se prostě rozhodl, že svůj talent zahodí a utopí ho v téhle sr****. Ten film má tolik chyb a logických kyksů, že to člověka začne bolet u srdíčka, když si uvědomí, že to dělal člověk co udělal Armageddon či Bad Boys. Je to smutné ale je to tak. Ještě k tomu tam už ani není sexy kočka na kterou by se dalo dívat.Všechno špatně,všechno. BTW: Ta délka filmu doufám byla satira.
Doufám,že se vám článek líbil a navnadil vás na nějaký film.
Jaké filmy se líbili vám? Podělte se do diskuze pod článkem o váš názor. 🙂