ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Vyšla ambiciózní VR střílečka Vertigo 2

    Vyšla ambiciózní VR střílečka Vertigo 2

    Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

    Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

  • Recenze
    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Tchia - poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání tchia uvodni foto

    Recenze Tchia – poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Dubnové hry

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

    Vyšla ambiciózní VR střílečka Vertigo 2

    Vyšla ambiciózní VR střílečka Vertigo 2

    Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

    Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

  • Recenze
    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Octopath Traveler II – malé velké dobrodružství

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Like a Dragon: Ishin!

    Recenze Tchia - poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání tchia uvodni foto

    Recenze Tchia – poznávací výlet plný písku, delfínů a sbírání

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Recenze Crime Boss: Rockay City – boj o polstrovaný trůn

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Recenze deskové hry Zombie koťátka

    Dubnové hry

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access

FireWolf autor: FireWolf
12. 4. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11726
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Zdá se to až neuvěřitelné, ale za pár dní to bude už rok, co je hra Killing Floor 2 v Early Access na Steamu. Rozhodl jsem se tedy blíže podívat na to, co nám těchto dvanáct měsíců přineslo a jak vypadá i výhled do budoucna.

 

Základ

KF2 vyšlo dne 21. dubna roku 2015 a mělo se jednat o úspěšného nástupce prvního dílu. Což se sice v mých očích nepodařilo, ale Tripwire má před sebou ještě dlouhou cestu a některé věci může zvrátit ve svůj prospěch. Hra v den vydání obsahovala 4 perky z celkových plánovaných deseti. Jednalo se o Medica (nemusím vysvětlovat roli v týmu), Berserkera (specialista na sečné zbraně), Supporta (specialista na brokovnice) a Commando (specialista na útočné pušky). Mapy byly pouze tři, a to uličky v noční Paříži, zasněžená základna v horách a zcela přepracované laboratoře z prvního dílu.

 

Celkově hra přinesla hromadu změn oproti původnímu dílu, ale tohle není recenze, takže je tu nebudu vypisovat. Spíše se chci zaměřit na to, kolik se toho skutečně přidalo do hry během toho roku.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11725
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11726

1.

2.

 

1. update – Update 1008

26. května, tedy měsíc po vydání hry, vyšel první větší update vágně pojmenovaný jen číslovkou 1008. Přinesl především novou mapu – Volter Manor, což byla jakoby nová verze mapy z původní hry. Také se TWI nechalo slyšet, že ví, jak moc mají rádi hráči této značky achievementy. Bohužel to vzali za špatný konec a místo nějakých zajímavých se rozhodli na mapy umístit sběratelské věcičky. Což jsou pro mě osobně snad ty nejnudnější achievementy.

 

Kromě toho tu byl i menší dáreček pro vlastníky původní hry. Získali jste dva nové postavy: Classic Briar a Classic Masterson. Bohužel lidé čekali i původní hlášky, které se v komunitě staly už legendárními. TWI se ale rozhodlo je namluvit znovu, tudíž sice jsou stále některé parádní, ale většina je upravených a působí skoro až jako parodie.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11727
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11728

1.

2.

 

2. update – Incinerate ‘N Detonate

Po třech měsících a pár dnech tu na nás čekal další velký update. Ten vyšel prvního září, takže to mohlo i vypadat, že se někteří žáci těší, až se vrátí do školních lavic. Ne, netěšili se na školu, ale těšili se na tenhle update, který sliboval zažehnout opět jiskru KF2 a zmírnit úbytek hráčů. To s tím zažehnutím jsem měl na mysli doslova, protože se zde objevily dva nové perky – specialista na oheň Firebug a specialista na výbušniny Demolitionist. S těmito dvěma nepřišel do města zákon, ale jejich sada zbraní čítající totálně OP zbraň Microwave, se kterou byla celá hra hned o dost jednodušší. Naopak Demo sklidilo celkem velkou kritiku, protože tenhle perk byl až extrémně slabý a pomalu se jej ani nevyplatilo používat. Mnoho lidí to tenkrát nevědělo, ale Hans, boss Killing Floor 2, měl proti jeho zbraním vysokou odolnost.

 

Kromě dvou nových perků jsme se dočkali i kompletního přepracování Berserkera, který byl prostě extrémně slabý a nevyplatilo se za něj hrát. Od tohoto bodu jej dalšími updaty začali zase mírně upravovat, ale tohle je věc, která TWI nikdy moc nešla. Čekám, že celou hru doladí, až bude všechen obsah venku, protože aktuálně to nemá moc smysl.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11730
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11732

1.

2.

 

Samozřejmě, že by jen dva perky nestačily, takže jsme se dočkali i dvou zajímavých map. Evacuation Point byl přístav a pár přilehlých budov, zatímco Catacombs byly prostě… katakomby. Na druhé jmenované mapě se mi líbí to, že zpočátku je tam světlo, ale jak se blížíte ke konci mapy, světelného zdroje ubývá a vy tak na konci bojujete v téměř naprosté tmě, kterou tu a tam pročísne Firebug zapalující nepřátele.

 

Kromě nově přidaných zbraní se tu objevila taková menší příprava na další perk – Gunslingera neboli pistolníka. Konečně jste si mohli koupit dvě 9mm a mít v každé ruce jednu. Také zde byl představen zajímavý styl zaměřování u těchto „dual wield“ zbraní.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11731
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11729

1.

2.

 

Byly tu také představeny tzv. Hit Zones u nepřátel. Tudíž každý zásah na jiné místo vyústil v jinou animaci. Což mi připomíná, že tu také byla implementována technologie NVIDIA PhysX Flex Technology, díky které si majitelé karet ze zelené stáje mohli užít hru s lepší fyzikou. A AMD zase ostrouhalo.

 

Co se technické stránky hry týče, dále byly přidány funkce, po kterých lidé volali už od zahájení prodeje hry – hlasování o vykopnutí hráče a hlasování o další mapě. Také jsme tu získali Workshop, díky kterému se moddeři mohou plně vyblbnout a udrží tuhle hru déle naživu. I když je pravda, že zatím byly podporovány pouze skiny a ne mapy. Toho jsme se naštěstí dočkali za tři měsíce v dalším updatu.

 

A abych nezapomněl, byla přidána i jedna věc, kterou jsem moc neuvítal a která přispívá k netýmovému hraní. Po dokončení mapy (ať již úspěšně či neúspěšně) se všem hráčům zobrazí statistiky, kde naleznete člověka, který měl nejvíce zabití, nejvíce asistencí, nejvíce léčil nebo který zabil nejvíce velkých nepřátel.

 

 

1 z 1
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11733

1.

 

3. update – Return of the Patriarch

3. prosince nebyl jen den, kdy jsem oslavil narozeniny, ale také vyšel další update pro KF2. Po dalších nekonečných třech měsících tu byla věc, na kterou čekal snad každý pravý fanoušek prvního dílu. Návrat bosse Patriarchy, neboli Pattyho.

 

Podobně jako všichni nepřátelé z původní hry, i Patty prošel úpravou, naštěstí jen grafickou. Dabing, hlášky i útoky a styl boje byly naprosto totožné, díky čemuž tu bylo opět příjemně veteránům prvního dílu. Trapák Hans se může jít zahrabat.

 

 

1 z 1
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11739

1.

 

Druhým velkým kladem tohoto updatu bylo představení již dříve zmíněného perku Gunslinger. Ten se specializuje na nošení dvou pistolí zároveň, díky čemuž si připadáte jako pistolníci na divokém západu. Perk byl dobrý, možná až příliš moc. Stačilo dávat headshoty a nic vám nemohlo konkurovat. Samozřejmě zde byla přidána i sada zbraní pro tuto specializaci a také představena nová možnost míření. Díky tomu jste si mohli vybrat, jakým způsobem chcete mířit, jestliže máte dvě pistolky.

 

Také jsme se dočkali dalších dvou map. Farmhouse byla celkem nic moc, samo TWI přiznalo, že sloužilo jen jako testování a protože se jim zdála vcelku dobrá, přidali ji do tohohle updatu. A pak jsme dostali i Black Forest, což by byla výborná mapa, nebýt všudypřítomných neviditelných zdí, kdy se sami zaseknete ani nevíte jak.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11734
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11735

1.

2.

 

Hratelnost hry ovlivnila také věc, po které snad nikdo netoužil, ale TWI ji i přesto do hry dalo. Svítilna na těle. Zatímco dříve jste ji měli na zbrani a díky pohybu postavy a střelbě dotvářelo blikající světlo atmosféru, nyní máte svítilnu hezky pevně na sobě a už to prostě není ono.

 

Všichni hráči, kteří navíc byli přihlášení k odběru novinek na Steamu, získali jako postavu Oisten Jaegerhorna. Což je příjemný bonus, ale nic to nemění na tom, že tenhle update přinesl i…

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11738
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11736

1.

2.

 

…mikrotransakce. Inspirovali se hrou CS:GO a možná někteří víte, že jsem velkým odpůrcem těchto předražených placených skinů. Jenže je nutné se tu na to podívat i z jiného úhlu. Z hlediska tvůrců hry. Díky neustálému přísunu financí mohou tuhle hru udržet naživu několik let. Vždyť i první díl dokázali vylepšovat téměř pět let od vydání a přidávali neustále nový obsah a co více – zadarmo. Sami sice pak přiznali, že v jeden okamžik málem zkrachovali, protože DLC nedokázala pokrýt náklady, ale proto tyhle mikrotransakce vidím jako možnost, jak hru podporovat.

 

Tím samozřejmě neobhajuji to, že se o tomhle mohli zmínit již před vydáním hry nebo si tuto funkci mohli nechat až hra vyjde z EA. Jako na zákazníka to na mě nepůsobí moc dobře, když se do nedodělané hry dávají věci, které z nás mají vytáhnout ještě více peněz. Samozřejmě jsem rád, že část výdělků půjde i autorům skinů, ale celkově je můj názor na tohle negativní. Navíc když to přitáhne děti, které více než samotná hra zajímá to, jakou barvu má jejich zbraň.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11737
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11740

1.

2.

 

4. update – Revenge of the Zeds

Posledním velkým updatem byla pomsta Zedů, která se k nám dostavila po neuvěřitelných čtyřech měsících. Po kontroverzi s mikrotransakcemi je tu další ne moc dobrý nápad. Killing Floor byla vždy hlavně o kooperaci šesti lidí. O přežití vln nepřátel. Ano, v původní hře existoval fanoušky vytvořený PvP mód, ale moc se neuchytil. Bohužel to tu zkusilo samo TWI, když v tomto updatu přineslo především mód, ve kterém můžete hrát i jako Zedové proti lidem. PvP je něco, co tahle hra prostě nepotřebovala a ano, je to zajímavé rozšíření, ale opět s tím mohli počkat, až dokončí PvE.

 

Já i několik lidí jsme se shodli, že to vypadá, jako kdyby se Tripwire snažilo nalákat co nejvíce hráčů zpět k hraní. Bohužel tohle je zrovna něco, co na mě moc nezapůsobí. Chci, aby nejdříve splnilo své sliby a dokončilo všechny perky a přidalo další mapy, nepřátele, zbraně atd. A ne aby nám dali mód, který bude hrát jen hrstka lidí.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11745
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11743

1.

2.

 

Kromě tohoto diskutabilního rozšíření jsme se dočkali i další mapy – Prison. Tohle vězení působí na mě celkem dobře, i když tu je pár bugů při spawnu nepřátel (klasicky se objeví za plotem a nemají se k vám jak dostat).

 

V tomhle updatu měl být i nový perk, Sharpshooter, bohužel jsme se jej nedočkali, protože člověk, který na něm pracoval opustil TWI. Tak nám tedy aspoň nadělili dvě jeho zbraně – Winchestrovku neboli LAR a kuši. Druhá jmenovaná zbraň mi přijde až absurdně silná, kdy s ní dokážu velmi rychle ustřelit hlavu jakémukoliv protivníkovi. Vyjma bossů, samozřejmě.

 

Po hratelnostní stránce zde byla představena ještě jedna důležitá novinka, která je dle mě zbytečná a jsem rád, že půjde vypnout na serverech. Jmenuje se Game Conductor System a funguje podobně jako Director v L4D2. Tedy hra neustále sbírá statistiky o hráčích a tomu přizpůsobí obtížnost dané mapy. Daří se vám dobře, GDS vám hru ztíží. Daří se vám špatně, GDS vám hru zlehčí, což je dle mého názoru ale špatně. KF2 by mělo mít pevně danou obtížnost a netrestat lidi za to, že jim to jde dobře nebo jim to zbytečně neulehčovat. Jak jsem ale psal, jde tato možnost u serverů vypnout, což vítám.

 

 

1 z 2
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11741
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11742

1.

2.

 

Možná jste si všimli, že velké updaty vyšly pouze čtyři za ten rok. Na TWI se kvůli tomuhle snesla neuvěřitelná kritika. Lidé chtějí updaty častěji a klidně i menší. Nechtějí čekat tři měsíce na další vyladění perků, zbraní atp. Proto tento update přinesl i nový systém vylepšování hry, kdy jednotlivá data půjdou o dost snáze upravovat a hra díky tomu bude dříve vyladěná. I když se nabízí otázka, zda ji má zatím důvod ladit, když stále ještě zbývají tři perky.

 

Předposlední věcí, kterou tento update přinesl, se týká kontroverzních mikrotransakcí. Skiny, které získáte, můžete změnit na materiál a z toho si poté vytvořit nový náhodný předmět. Super.

 

A to nejlepší nakonec. Je tu čeština. Hra by ji měla podporovat, já sám jsem to nezkoušel, ale je tu. Vyberte ji přes nastavení hry na Steamu. A užívejte si krájení nepřátel hezky česky.

 

 

1 z 1
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11744

1.

 

A co bude dál?

Do hry tedy zbývá přidat ještě tři perky – Sharpshootera (specializace na odstřelovačky), SWAT (specialista na samopaly) a Martial Artist (něco jako Berserker). Kromě toho dostaneme nejspíš i pár dalších map, samozřejmě i hromadu nových zbraní, zásobu achievementů a možná i nové nepřátele. Kdo ví, třeba se TWI konečně podívá na tu možnost, aby Crawleři mohli chodit po zdech. Kromě toho brzy očekávejte i KFO mód, kdy budete běhat po mapě a plnit úkoly. Zkrátka je toho dost a vypadá to, že než vyjde hra z Early Access, potrvá to ještě pár měsíců (možná i další rok).

 

Mám v plánu brzy napsat preview na aktuální stav hry, takže pokud vás tohle zajímá, určitě se tu ještě někdy shledáme.

 

A na závěr pár čísel

Počet map: 9

Počet perků: 7

Počet velkých updatů: 4

Počet druhů bossů: 2

Počet druhů nepřátel (bez bossů): 11

Počet druhů zbraní: 31 (včetně granátů a nožů to je pak 45)

 

 

1 z 1
- +
Jak šel čas s Killing Floor 2 aneb první rok v Early Access 11747

1.

Předchozí článek

Vychází epické RPG Dark Souls 3

Další článek

Odhalen plán s bezplatným rozšiřováním Total War: Warhammer

Související články

Přehledně o nedostatku hardwaru
Novinky

Přehled HW novinek z 13. týdne

před 10 hodinami
Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno
Novinky

Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

před 13 hodinami
Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum
Novinky

Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

před 15 hodinami
Další článek
Odhalen plán s bezplatným rozšiřováním Total War: Warhammer 31411 total war warhammer

Odhalen plán s bezplatným rozšiřováním Total War: Warhammer

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      epic

      Epic rozdává dvě hry zdarma

      30. 3. 2023
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      25. 3. 2023
      PlayStation Plus

      Dubnová nabídka her v PlayStation Plus oficiálně představena

      29. 3. 2023
      Hráči se v Diablo 4 podařilo bez pomoci zdolat world bosse

      Hráči se v Diablo 4 podařilo bez pomoci zdolat world bosse

      29. 3. 2023
      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      73
      PC verze The Last of Us Part I se zpozdí

      The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav

      64
      Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém

      Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém

      46
      The Last of Us Part I

      The Last of Us Part I dnes vychází na PC

      32
      Přehledně o nedostatku hardwaru

      Přehled HW novinek z 13. týdne

      1. 4. 2023
      Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

      Hra o trůny v Crusader Kings 3 započala naplno

      1. 4. 2023
      Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

      Baldur’s Gate 3 vás nechá proměnit se v monstrum

      1. 4. 2023
      Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

      Roguelike karetka Wildfrost se pomalu blíží

      1. 4. 2023

      Nejnovější komentáře

      • skylines: Recenze deskové hry Zombie koťátka
      • skylines: Dubnové hry: přehled & anketa
      • sdfsdfsf: Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém
      • permonik: The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav
      • Geralt z Rivie: The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav
      • Shady 93: Souhrn recenzí hry Crime Boss: Rockay City
      Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

      Tvůrci Street Fighter 6 ukazují střet Cammy s Manon

      1. 4. 2023
      Ravenswatch přichází s ukázkou Červené Karkulky

      Ravenswatch přichází s ukázkou Červené Karkulky

      31. 3. 2023
      Forspoken

      Forspoken se dočká příběhového rozšíření

      31. 3. 2023
      YouTube streamy přes AV1 už jsou za dveřmi

      YouTube streamy přes AV1 už jsou za dveřmi

      28. 3. 2023
      Prohlédněte si v akci hrdiny Shadow Gambit: The Cursed Crew

      Prohlédněte si v akci hrdiny Shadow Gambit: The Cursed Crew

      26. 3. 2023
      Cyberpunk 2077 se podařilo prodat více než 20 milionů kopií

      Modifikace pro Cyberpunk 2077 vás nechá stát se smrtícím stínem

      27. 3. 2023
      Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

      Březnové ohlédnutí redakce

      31. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář