ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 12. týdne

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Dying Light 2

    Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    The Last of Us Part I

    PC verze The Last of Us Part I v další ukázce

    Desátá edice Warhammeru 40 000 přichází s dechberoucím trailerem

    Desátá edice Warhammeru 40 000 přichází s dechberoucím trailerem

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 12. týdne

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Dying Light 2

    Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    The Last of Us Part I

    PC verze The Last of Us Part I v další ukázce

    Desátá edice Warhammeru 40 000 přichází s dechberoucím trailerem

    Desátá edice Warhammeru 40 000 přichází s dechberoucím trailerem

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Proč se mi nelíbí Killing Floor 2

FireWolf autor: FireWolf
29. 4. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11806
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Je to rok, co vyšlo Killing Floor 2 v Early Access na Steamu. To, co zde bylo přidáno popisuji důkladněji zde. V tomto článku popíšu, proč je dle mě KF2 horší hrou než byl předchůdce.

 

Něco o mně

Než ale začnu, chtěl bych napsat pár slov o mé osobě. Killing Floor jsem začal hrát na podzim roku 2012. Tehdy jsem tam potkal naprosto úžasné lidi, díky kterým jsem začal aktivně chodit na Steam. Do dnešního dne hraji první díl a mám tam nahráno už téměř 900 hodin. Když TWI oznámilo druhý díl a zveřejnilo trailer, byl jsem ohromen. Čím více věcí jsem se o hře dozvídal, tím větší bylo mé nadšení.

 

Hra vyšla v dubnu roku 2015 a já si koupil bez váhání Deluxe edici, abych TWI ukázal, jak moc je chci podpořit. Přiznávám, že jsem fanboy prvního dílu. I když dokáži uznat jeho chyby, stále je to dle mně nejlepší coop hra. Berte také v potaz, že já nijak neholduji multiplayeru a tohle je tak jediné dílo podobného typu, které mě prostě baví a nedám na něj dopustit. K dnešnímu dni mám v KF2 nahraných 75 hodin a už vůbec ho nehraji. Stejně tak mí přátelé pomalu vzdali hraní druhého dílu a vrátili se zpátky k jedničce. A tady jsou důvody, proč…

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11806

1.

 

1) Změna atmosféry hry

První díl, respektive i mód, měly atmosféru béčkových hororových filmů let osmdesátých a možná i tak trochu devadesátých. Pomáhal tomu i barevný filtr. Hra vynikala tím, že jste se zde ocitli na mapě s vašimi přáteli a věděli jste, že ať už tu číhá cokoliv, musíte se s tím utkat a porazit to. Na rozdíl od série Left 4 Dead tu nelze ničemu utéct. Atmosféru dotvářel soundtrack a také taková ta špinavost a mrtvoly v nejrůznějších polohách. Kromě toho se hra mnohdy ani nebrala vážně a pomáhal tomu i amatérský dabing, různé vtipné modely nepřátel a hromada hlášek, které se časem staly kultovními.

 

U KF2 je vše pryč. Atmosféra se razantně změnila a nyní spíše připomíná moderní FPS hru se scifi tématikou než osmdesátkový horor. Každá mapa je perfektně vyčištěná (což je jistě proto, že tentokrát krev zůstává na zemi i stěnách), mrtvých lidí tu je pomálu a celé to působí až příliš uhlazeně a tak nějak obyčejně. Písničky jsou sice dobré, ale tak nějak postrádají kouzlo těch původních a dabing postav je možná na vyšší úrovni, ale je až příliš vážný a vtipy nejsou moc podařené. Už ani nemáte strach z nepřátel, protože v prvním díle se vám ti větší (Fleshpound nebo Scrake) objevili nečekaně za zády, zatímco tady máte hezky jejich ohlášení jakmile se respawnou někde na mapě.

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11741

1.

 

2) Změna rychlosti hry

Všichni fanoušci chtěli ponechat základ hry a jen upravit grafickou stránku hry, přidat nové nepřátele, zbraně, doladit určité technické věci a to vše by jim stačilo ke spokojenosti. Bohužel tvůrci na to šli zcela jinak a přidali do hry sprint. V původní hře jste běhali rychleji jen když jste měli vytaženou nějakou sečnou zbraň, díky čemuž jste se museli dost často rozmýšlet, zda se zkusíte nepřátelům ubránit sami nebo risknete útěk, během něhož jste víceméně bezbranní.

 

U druhého dílu stačí držet Shift a vaše postava bude po neomezenou dobu utíkat. Díky tomuhle se samozřejmě musela změnit i celá mechanika kolem rychlosti nepřátel, protože by byl nesmysl, kdybyste jim mohli utéct a oni tak neměli šanci vás nikdy chytit. Tempo hry se tak výrazně zrychlilo. Zatímco první díl nabízel pomalejší, řekněme i odpočinkovější hratelnost, kdy se k vám nepřátelé pomalu šourali a vy si tak mohli i na chvilku odskočit nebo psát s přáteli, zde to je prostě zcela jinak a hra je dravější, ale ne nutně těžší. Nepřátelé lační po vaší smrti více a vše je dotaženo ad absurdum na vyšších obtížnostech, kde jsou o dost více rychlejší a pokud se vám daří dobře, Game Conductor se postará o to, že budou ještě o ždibíček většími běžci.

 

3) Nepřátelé

Dvojka nabízí dvě nové verze Clota, což je základní nepřítel v Killing Floor. U všech vašich protivníků se mi líbí, že mají nové pohyby a útoky a jejich animace vypadají parádně. Bohužel zde začíná výčet věcí, které nemám rád. Zůstaneme u Clotů. Když vás chytí, nemůžete se pohnout z místa. V prvním díle tohle bylo také, ale zde je to naprosto špatně. Nejspíš asi jako úlitba pro konzolové hráče se váš pohled přetočí právě na onoho Clota, který vás právě drží a dokonce hra za vás i sama vytáhne pistolku a namíří na něj. Vy tedy jen zmáčknete levé tlačítko myši a nebohému Clotovi ustřelíte hlavu, čímž se vymaníte z jeho nemilosrdného objetí. To, čeho jste si v prvním díle ani nevšimli a mohlo vám hodně zavařit, tu je zde sníženo z hrozby na pouhou prkotinu.

 

Totéž platí i o ohlášení příchodu Scrakea a Fleshpounda. V prvním díle není problém, jestliže narazíte na špatný tým, utíkat dozadu před hromadou nepřátel (mluvím z vlastní zkušenosti :D), jen abyste se otočili a tam stálo mohutné FP nebo SC a začalo vás drtit. Tolikrát se mi to stalo a vždycky jsem se lekl, div jsem nespadl ze židle. V KF2 je tohle také degradováno. Jakmile se někde na mapě objeví některý z těchto dvou nepřátel, ztiší se hudba a zazní mohutný řev. Prvek překvapení zmizel.

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11739

1.

 

4) Teleportace nepřátel

A u nepřátel ještě na chvíli zůstanu. V prvním díle se nepřátelé mohli objevit kdekoliv. Prostě se spawnuli někde poblíž hráčů a poté se k vám blížili. Ano, občas vám mohli i spadnout z oblohy na hlavu, ale to se nedělo zas tak často. Pomáhalo to dojmu toho, že vychází prostě tam odněkud z dálky a jdou si pro vás. A také jste věděli, že jim můžete utéct. Pokud jste kitovali (= běželi v kruzích po mapě a postupně zástup krájeli na kousíčky), hru jste si užívali a byla i výzvou.

 

V druhém dílu se nepřátelé teleportují. Jak to (ne)funguje? V praxi utíkáte před nepřáteli, zavaříte dveře, protože doufáte, že je nějak na chvíli aspoň zaměstnáte, poté se ale otočíte a ti stejní nepřátelé jdou druhými dveřmi přímo k vám. Nádhera. Teleportace nepřátel je jeden z nejvíce zásadních problémů druhého dílu. Díky ní se nedá moc kitovat. A trpí i taktika, kdy prostě nemůžete nijak přechytračit nepřátele (samozřejmě pokud se nebavíme o glitchích a tak).

 

5) Zbraňový arzenál

Bylo by fér říct, že TWI odvedlo animaci u zbraní na výbornou. Taktéž se mi i u většiny líbí zvuky. Zbraně jsou ale bohužel dost nevyvážené a některé jsou až absurdně slabé (perk demolitionist by mohl povídat). Nejhůře je na tom medik, který má sice už konečně i nějakou palebnou sílu, ale všechny jeho zbraně vypadají jak nějaké scifi hračky. Z nějakého důvodu mi nesedí ani třeba katana, se kterou jsem nahrál kolem 600 hodin v KF1 a je mou základní výbavou. V druhém díle působí strašně slabě.

 

Poté mě zarazila i věc, která možná byla otravná, ale přispívala k týmové spolupráci. Díky tomu, jak jste levelovali v perku, jste měli větší slevy na zbraně určené pro něj. Proto vás třeba i někdo s menším levelem poprosil, zda byste mu nekoupili nějakou zbraň, dal vám peníze a vy jste tak s radostí udělali. To už se nekoná, protože pro každého stojí každá zbraň stejně, ať jste jakýkoliv perk i jakýkoliv level. Netvrdím, že tohle byl jeden ze základních kamenů úspěchu prvního dílu, ale bylo to něco, co dotvářelo onu parádní atmosféru.

 

6) Mapy

Je jich málo. A to fakt strašně málo. Navíc tempo jejich přidávání je tak pomalé, že se ani nevyplatí je hrát hned, jakmile vyjde nový update. Bohužel jejich kvalita je také diskutabilní. Jsou tu mapy, které jsou detailní, mají hromadu míst na kempování, mají různé změny atmosféry (např. Manor – můžete být v dešti na zahradě, v útrobách domu nebo v jeho sklepení, což je vlastně taková menší laboratoř…) a vypadají úžasně. No a pak tu jsou ty, které nabízí strašně moc omezený prostor, neustálé neviditelné zdi a jsou nudné a nezáživné. Klidně byste tu i usnuli nudou, kdyby tempo hry nebylo tak rychlé.

 

Tohle je samozřejmě věc, která se do budoucna změní. Otázkou ale zůstává, zda se zvedne i kvalita daných map nebo zůstanou jen lehce nadprůměrné. Samozřejmě vím, že první díl nabízel při vydání jen pětici map, takže jej už druhý díl překonal, ale i tak je ono číslo strašně malé na dnešní poměry.

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11728

1.

 

7) Konzolovitost

Vím, že tohle slovo neexistuje, pojďme ale chvíli předpokládat, že opak je pravdou. KF2 vyjde také na Playstation 4. Samozřejmě až bude zcela hotové. To ale nutně neznamená, že hra bude mít určité prvky zjednodušené, aby si hráči ovládající pouze gamepad necítili jako ti největší noobové pod sluncem, že? Co tu tedy poukazuje na onen fakt, že tomu tak je?

 

O onom automatickém otočení při chycení Cloty jsem už psal výše. Dalším zjednodušením je automatické léčení přátel. V prvním díle byla detekce toho, zda jste trefili léčivou šipkou vašeho spoluhráče, celkem špatná. Mnohdy jste ho nevyléčili, i když jste mířili přesně. Ve druhém díle stačí zbraní mířit po určitou dobu na zraněného přítele a poté vystřelit a ona šipka si ho už sama najde. Tohle je věc, která je vcelku dobrá, ale chápu, že určitým lidem vadí. Léčení už tak nevyžaduje zkušenosti a um, ale stačí jen prostě zírat na někoho a pak zmáčknout jedno tlačítko. Nuda.

 

Dalším zjednodušením je vytažení svařovačky jen pokud jste blízko dveří. Tohle je něco, co bylo přidáno v posledním velkém updatu a je to sice drobnost, ale i tak to nechápu. Zcela jistě jde o to, předejít zmatení konzolových hráčů, kteří by omylem během boje vytáhli místo zbraně svařovačku. U prvního dílu jsme s ní blbli, poskakovali kolem, snažili se svařit nepřátele nebo své spoluhráče a byla to paráda. Zde tohle odpadá.

 

8) Absence taktiky

Už z dřívějších bodů lze vyčíst, že tu nejde moc uplatnit taktické uvažování. Kitovat se moc nedá, protože se nepřátelé teleportují před vás a snadno vás tak obklíčí. A kempovat? To se sice dá, ale jednak svařené dveře nevydrží věčně (a poté je už nemůžete nikdy opět svařit) a druhak si tu každý honí své vlastní triko, takže každý chce být na první příčce a to za každou cenu.

 

Poté se objeví i problém u větších nepřátel, kdy proti nim zatím neexistuje nemesis v percích. Tudíž se na FP nebo SC musí vrhnout celý tým a doufat, že je sundá dřív, než zemřou. Počítám s tím, že díky Sharpovi tenhle problém zmizí, ale do té doby je tahle hra nehorázný blázinec, kde každý střílí do všeho, co se jen pohne.

 

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11724

1.

 

9) Game Conductor

Na papíře zní jeho princip možná vcelku dobře. Pokud se vám bude dařit, hra se ztíží. Pokud nebude, hra bude o něco lehčí. To, co fungovalo u Left 4 Dead 2 sem ale moc nesedí. U L4D2 byl Director, který nastavil vaši trasu k cíli. Pokud se vám dařilo, byla trasa delší a tudíž nebezpečnější. Fungovalo to, protože hra byla postavená na základu, kdy jdete z bodu A do bodu B.

 

Na druhou stranu Killing Floor je založené na tom, že jste vrženi na mapu, není z ní úniku a musíte zabít předem daný počet nepřátel. GC tedy každičkou sekundu kontroluje to, jak se daří vaší skupince žoldáků. Jde vám to jako po másle? Zrychlí se respawn nepřátel, zvýší se jim životy i rychlost a další statistiky. Moc vám to nejde a máte problémy i s regulérními Cloty? Nevadí, GC vám hru zlehčí. Je zcela jasné, že úpravy nejsou v desítkách procent, ale pouze jednotkách, ale i tak je to dle mě špatně.

 

Už z principu by hra měla být stejně obtížná pro každého. Neměla by vás trestat za to, že vám to prostě jde. TWI mohlo přidat třeba další obtížnost a ne tohle. V praxi je tak každá hra jiná. Máte dobrý tým? Budete se trápit. Máte špatný tým? Bude to pohoda. GC degraduje hru. Jaký má smysl hrát třeba obtížnost HOE, když bude pro každého jinak obtížná? Někdo se mi pochválí, že ji zdolal, ale přitom měl celou dobu problémy, takže to měl lehčí než já. Zatímco já, který tu hru umí hrát, jsem to měl nehorázně obtížné a tak tak jsem to dal. Tohle prostě není fér.

 

10) Mikrotransakce a PvP aneb přidávání zbytečností

Poslední položkou, která mě hodně vadí jsou mikrotransakce a PvP. Nejprve chci ale vyjasnit pár věcí, abyste pochopili můj názor na celou věc.

 

Mikrotransakce mi ve svém principu nevadí. Chápu, že TWI si tímhle pojistí příjem peněz, díky čemuž bude moci podporovat KF2 i další roky a přidávat tam věci zadarmo. To je v pořádku. Vadí mě ale to, že tam tuhle věc přidali už když je hra v Early Access. Je to jako plivnutí do tváře všem fanouškům, kteří si hru koupili, když vyšla. Já je chtěl podpořit, koupil jsem si Deluxe edici a teď tam přidají tohle? Nemohli aspoň počkat? Vypadá to prostě ne moc dobře. A také mě vadí ten princip těch mikrotransakcí. Jsem člověk, který má rád kompletní hru. Proto si dost často kupuji všechna DLC do hry, jakmile je kompletní nebo nějakou tu GOTY edici. Abych prostě měl všechno. Ale tady co? Mám se zúčastnit hazardu s trapnými USB a klíči a kdo ví, co ještě, kdy ani nevím, co dostanu? Díky, ale ne. Svých peněz si vážím a tohle nehodlám podporovat. Pokud by ale vydali časem DLC, kde by byly ony skiny, tak je klidně koupím, abych TWI podpořil.

 

A pak tu je PvP. Na tomhle módu mi vadí jen jedna jediná věc – nikdo ho nechtěl. Dobře, můžete namítnout, že tu byli jedinci, kteří ho chtěli, ale pokud mě paměť neklame, tak TWI před vydáním hry (a dokonce i po jejím vydání) neustále hlásalo, že chce, aby bylo PvE dokončeno a až poté se začne zaobírat dalšími aspekty hry. Já chtěl coop hru a teď tam přidají tohle? A ještě budou mluvit o tom, že to nijak neprodlouží vývoj? Zcela logicky ale prodlouží, protože se tvůrci budou muset zaobírat jak PvE, tak i PvP a dokonce i těmi pitomými skiny.

 

 

1 z 1
- +
Proč se mi nelíbí Killing Floor 2 11740

1.

 

Závěr

To je tak vše. Chtěl jsem ještě zmínit i komunitu, která mi přijde o dost horší, než u prvního dílu, ale tohle téma radši nebudu rozpitvávat. KF2 mě tedy zatím hodně zklamalo. Chtěl jsem jen lehce upravenou verzi prvního dílu a dostal jsem něco, co s ním má společných jen pár poznávacích znaků, ale jiné aspekty zahazuje a pohřbívá hluboko pod zemí. A je to škoda. Snad se Tripwire vzpamatuje a uvědomí si, co dělalo první díl tak parádním a proč ho ještě i teď, téměř sedm let od vydání, hraje kolem 1500 lidí.

 

A co vy? Jak jste na tom? Líbí se vám více první nebo druhý díl?

Předchozí článek

V No Man’s Sky si budete příběh vytvářet sami

Další článek

Studio Lionhead oficiálně zavřeno

Související články

Přehled HW novinek z 41. týdne
Novinky

Přehled HW novinek z 12. týdne

před 12 hodinami
Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání
Novinky

Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

před 13 hodinami
Dying Light 2
Novinky

Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

před 14 hodinami
Další článek
Studio Lionhead oficiálně zavřeno 31620 fable

Studio Lionhead oficiálně zavřeno

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      57
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Přehled HW novinek z 41. týdne

      Přehled HW novinek z 12. týdne

      25. 3. 2023
      Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

      Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

      25. 3. 2023
      Dying Light 2

      Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

      25. 3. 2023
      Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

      Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

      25. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Horizont událostí: Diablo IV spustilo preload otevřené bety
      • Jendus: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Jendus: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Darksteel: Returnal si již nyní můžete zahrát v češtině
      • Jmeno: The Last Case of Benedict Fox cílí na fanoušky Oriho a Lovecrafta
      • blacklanner: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      Diablo IV

      Diablo IV spustilo preload otevřené bety

      23. 3. 2023
      Recenze Mount & Blade II: Bannerlord – epický život rytíře

      Modifikace pro Mount & Blade II: Bannerlord vytváří dialogy za pomoci AI

      21. 3. 2023
      Diablo 4 připomíná nadcházející open betu

      Diablo 4 připomíná nadcházející open betu

      22. 3. 2023
      Autoři Have a Nice Death ukazují přehledový trailer

      Autoři Have a Nice Death ukazují přehledový trailer

      19. 3. 2023
      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      24. 3. 2023
      The Lord of the Rings: Gollum

      The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

      23. 3. 2023
      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      22. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář