ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

    Britské úřady navrhují Microsoftu, aby odprodal Call of Duty

    Britské úřady otáčí, nákup Activision Blizzardu podle nich neovlivní konzolový trh

    Crime Boss: Rockay City

    Český Crime Boss: Rockay City ukazuje zpracování loupeží

    Resident Evil 4 Remake má být věrnější než předělávka druhého dílu

    Režim Mercenaries dorazí do RE4 už v dubnu

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

    Britské úřady navrhují Microsoftu, aby odprodal Call of Duty

    Britské úřady otáčí, nákup Activision Blizzardu podle nich neovlivní konzolový trh

    Crime Boss: Rockay City

    Český Crime Boss: Rockay City ukazuje zpracování loupeží

    Resident Evil 4 Remake má být věrnější než předělávka druhého dílu

    Režim Mercenaries dorazí do RE4 už v dubnu

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Příběh studia Naughty Dog – část 8.

Denis Rus autor: Denis Rus
3. 5. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Příběh studia Naughty Dog – část 8. 11838
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Zatímco o úspěchu prvního dílu nebyla svého času přesvědčena ani samotná Sony, od Uncharted 2 už očekávali velké věci jak fanoušci, tak vydavatel. Tento tlak asi nejsilněji pocítila nová posila týmu, budoucí game director u Uncharted 3 Justin Richmond. Justin se k Naughty Dog připojil jako houževnatý muž právě v době, kdy se pilně pracovalo na Among Thieves. Jeho zkušenosti v herním průmyslu však nebyly dvakrát bohaté.

 

Přečtěte si předchozí část.

 

Justin měl tak jako mnoho jeho kolegů u Naughty Dog zkušenosti se studiem filmu. Nejdřív chodil na univerzitu v Bostonu a poté pokračoval ve studiu na filmové škole ve Vancouveru. Vystudoval 3D animaci, což z něj činilo ideálního kandidáta na práci u některého z herních studií. Cesta ho nejprve zavedla do Backbone Entertainment, kde se podílel na vývoji jednoho z prvních titulů pro PSP, Death Jr., dále zkoušel štěstí u dnes už nefunkčního celku Blue Omega Entertainment (Damnation), než se nadobro usadil u Naughty Dog.

Premisa série Uncharted byla jasná – namixovat zábavný mix dobrodružství, romantiky, akce a nebezpečí, který by se zároveň dobře hrál. Tvůrci nechtěli, aby se hráč příliš frustroval, což se projevilo zejména v příběhových pasážích. Ne že by se snad přímo snažili v těchto momentech snížit obtížnost, ale chtěli je udělat srozumitelnějšími, aby člověk ihned věděl, kam má skočit, do čeho střelit nebo co udělat. Opakovat totiž stejný úsek desetkrát (případně u toho ještě desetkrát zhlédnout příběhovou animaci) poněkud narušuje plynulost vyprávění.

„Tvůrci chtěli udělat příběhové pasáže srozumitelnějšími, aby člověk ihned věděl, kam má skočit, do čeho střelit nebo co udělat.“

Naughty Dog se pokoušeli přinést s druhým dílem řadu změn, ale pochopitelně nemohli tušit, jak na ně veřejnost a odborníci zareagují. To se změnilo až na E3 2009, která proběhla necelých pět měsíců před vydáním Uncharted 2. „Osobně jsem až do oné E3 netušil, na čem jsme,“ vypráví Justin s úsměvem. „Ale měl jsem jisté tušení. Bylo to zvláštní, protože jsem do té doby na tak velké hře nedělal. Nikdy jsem nepracoval u tříáčkových vývojářů. Tušil jsem, co je AAA hra a věděl jsem, že pracuju na něčem mimořádném. Věděl jsem, že ta hra bude skvělá. Ale až do E3 jsem nevěděl, jak ji lidé přijmou.“

Máme v rukou poklad

A přijali ji více než dobře. Kritici i obyčejní smrtelníci se totiž shodli, že se jedná o jednu z nejlepších her výstavy a obecně o jeden z nejočekávanějších exkluzivních PS3 titulů. Tvůrci si zaslouží pochvalu za to, že neponechali nic náhodě a do LA „přijeli“ (ze Santa Moniky by na výstaviště snad i došli) připraveni, měli s sebou spoustu materiálu, zúčastnili se konference Sony, kde představili hratelnou ukázku, předvedli i multiplayer… Po nebývalém úspěchu na E3 zbývalo jediné – nemalá očekávání naplnit a pokud možno i překonat.

 

 

1 z 1
- +
Příběh studia Naughty Dog – část 8. 11838

1.

Ukázka, kterou se chce studio prezentovat na některé z velkých výstav, které sledují bez přehánění lidé z celého světa, musí pochopitelně nabídnout průřez toho nejlepšího, co je v silách tvůrců. A ačkoli se přesně to Naughty Dog s E3 prezentací podařilo, celá hra se v tak pokročilé fázi vývoje ani zdaleka nenacházela. Před autory ležela spousta práce a termín dokončení se nepříjemně blížil.

Uncharted 2: Among Thieves nakonec vyšlo v říjnu 2009 a okamžitě se z něj stal obrovský hit. Stejně jako tehdy na E3 si ho zamilovala odborná i hráčská veřejnost a postupně posbíralo řadu ocenění včetně hry roku. V takový úspěch nikdo ani v těch nejdivočejších snech nedoufal. „Když jsme hru dodělali, věděli jsme, že je dobrá, ale vůbec jsme nečekali, že získá tolik nejrůznějších ocenění. I když si na to dneska vzpomenu, tak je to téměř absurdní. Nevím, jestli se to ještě někdy stane, ale tehdy nás to naprosto zaskočilo,“ hovoří o tehdejším překvapivém úspěchu Christophe. A minimálně stejně šokovaný byl i jeho parťák Evan.

 

„Christophe při jízdě do práce řekl kolegovi, že Uncharted 2 by mohla být ta úplně nejlepší hra, na které kdy bude někdo z nich pracovat.“

Audio director Bruce Swanson vzpomíná, jak po vydání Among Thieves vezl Christophea do práce a bavili se spolu o kvalitách své nejnovější hry. Christophe tehdy Bruceovi řekl, že Uncharted 2 by mohla být ta úplně nejlepší hra, na které kdy bude někdo z nich pracovat. No, tehdy ještě netušil, že minimálně stejný, pokud ne ještě větší úspěch zažijí o pár let později s The Last of Us.

Zdálo se, že Uncharted 2 vyhrává všechno, co se jen dá. Bylo to o to víc zarážející, že Naughty Dog do té doby téměř žádnou cenu nezískali. A najednou se mohli chlubit vitrínou plnou nejrůznějších ocenění, z nichž většinu obdrželi právě za svůj nejnovější herní počin. Naughty Dog tedy opět dosáhli svým dílem pomyslného vrcholu a zdálo se téměř nemožné, že by se jim ho v dohledné době podařilo něčím překonat. Čekala na ně snad jediná cesta, která vede z vrcholu, tedy strmý pád?

Pokračujeme ve větším

Jedno je jisté: po Uncharted 2 čelilo studio dost možná vůbec největšímu tlaku v celé své dlouhé historii. Plány na třetí dobrodružství Nathana Drakea a jeho společníků se už sice začínaly hromadit v hlavách vývojářů, ale do vydání zbývaly ještě dva dlouhé roky. Jenže očekávání fanoušků bylo už tehdy – ještě než se na Uncharted 3 začalo vůbec pracovat – nastaveno na maximum. Vytvořit (další) úspěšnou hru je jedna věc, ale přijít potom s něčím minimálně stejně kvalitním je o poznání obtížnější, zejména když uvážíme, že té předchozí toho příliš nechybí.

V Uncharted 3 se měly zužitkovat všechny zkušenosti, které autoři nasbírali u předchozích dvou dílů. Vývoj ale zkomplikovala jedna událost, s níž už se studio dříve setkalo, ale tato zkušenost rozhodně nebyla příliš pozitivní: Sony opět chtěla, aby Naughty Dog pracovali na dvou titulech zároveň. Někteří z tvůrců se měli přesunout na nový projekt (budoucí The Last of Us) s tím, že pokud bude potřeba, budou jednotlivci mezi oběma hrami pendlovat a přikládat ruku k dílu. Naughty Dog se poprvé podařilo pracovat naráz na dvou hrách, které nakonec obě vyšly.

„Uncharted 3 někdy snad až příliš okatě ukazuje, že se Naughty Dog snažili trumfnout jeho předchůdce ve všech ohledech, protože všechno muselo být větší, výpravnější a okázalejší.“

Ve studiu tedy opět zavládly změny, část vedoucích pracovníků, kteří se podíleli na Uncharted 2, jmenovitě třeba game director Bruce Straley a lead designer (dnes creative director) Neil Druckmann, se vrhla na tvorbu nového titulu a jejich pozice u Uncharted 3 museli převzít jiní lidé. Vývojáři naštěstí měli spoustu nápadů, které chtěli v pokračování využít – například pasáž na lodi nebo v letadle. Někdy výsledek snad až příliš okatě ukazuje, že se Naughty Dog snažili se třetím dílem trumfnout jeho předchůdce ve všech ohledech, protože všechno muselo být větší, výpravnější a okázalejší. Jestli tato snaha padla na úrodnou půdu, si rozhodněte sami, ale i když si Uncharted 3: Drake’s Deception z konce roku 2011 vedlo v recenzích o něco hůř než velebený starší bratříček, na prodejích se to nijak neprojevilo a obě hry se dodnes dostaly k více než 6 milionům zákazníků.

 

 

1 z 1
- +
Příběh studia Naughty Dog – část 8. 11839

1.

Očekávání je ošemetná věc. Po druhém díle měli někteří lidé na pokračování příliš velké, snad i nesplnitelné nároky a pro ty pak mohl být výsledek zklamáním. Tate Mosesian situaci přirovnává k tarantinovce Jackie Brown, která přišla po všemi velebeném Pulp Fiction a jednoduše podle něj není tak dobrá jako druhý jmenovaný kousek. Ovšem kdyby Jackie a Uncharted 3 vyšly před svými předchůdci, tudíž by byly první, většina současných naříkačů by je naopak velebila na úkor „těch druhých“. Ale takový je prostě život. Jenže ať se jedinec dívá na výsledné dílo Naughty Dog jakkoliv, nic to nemění na tom, že kromě spousty prodaných kusů si Drake’s Deception drží na Metacritic výtečné objektivní skóre 92 (oproti 96 u druhého dílu), za které by drtivá většina herní produkce vraždila.

Tvůrci přesto s odstupem času přiznávají, že by dnes některé věci udělali jinak, například by zřejmě změnili pořadí jednotlivých úrovní, ale celkově jsou s výsledkem spokojeni. Obzvlášť pyšní jsou prý na vyprávění, jež podle nich udělalo z Drakea mnohem zajímavější postavu. Na začátku třetího dílu se hráč seznámí s Drakeovým dospíváním, takže má možnost nahlédnout na jeho osobnost zase z trochu jiného úhlu a vidět, „jak to všechno začalo“. Úspěch slavil i multiplayer, kterým sice disponoval už druhý díl, ale teprve u třetího se autorům podařilo vypilovat ho k vlastní spokojenosti. Dokončení prací a zahájení prodeje Uncharted 3: Drake’s Deception znamenalo, že kapitola této hry i samotné série byla pro tuto chvíli uzavřena a Naughty Dog mohli začít soustředit veškerou svou energii na svůj další projekt.

Zatímco většinou si po dokončení hry dopřeje tým chvilku oddechu a jakmile se lidé vrátí do práce, začnou přemýšlet, kam povedou jejich další kroky, tentokrát to neplatilo. Souběžně s vývojem Uncharted 3 totiž Naughty Dog připravovali i nový titul, něco pro ně zcela netypického. Něco, co podle mnohých nakonec překonalo všechno, co studio za svou bohatou historii vytvořilo.

Předchozí článek

Call of Duty: Modern Warfare Remastered nebude k dostání samostatně

Další článek

První boj z Tokyo Mirage Sessions #FE v traileru

Související články

Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní
Novinky

Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

před 25 minutami
GOG
Novinky

GOG rozdává hru zdarma

před 1 hodinou
Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers
Novinky

Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

před 2 hodinami
Další článek
První boj z Tokyo Mirage Sessions #FE v traileru 31567 tokyo mirage

První boj z Tokyo Mirage Sessions #FE v traileru

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      24. 3. 2023
      GOG

      GOG rozdává hru zdarma

      24. 3. 2023
      Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

      Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

      24. 3. 2023
      Britské úřady navrhují Microsoftu, aby odprodal Call of Duty

      Britské úřady otáčí, nákup Activision Blizzardu podle nich neovlivní konzolový trh

      24. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Ristan: Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci
      • gio182: Startuje otevřená beta Diabla IV, hráče zřejmě čekají dlouhé fronty
      • 23cicer: Diablo 4 mělo usmrtit několik RTX 3080 Ti
      • smrcad: Český Crime Boss: Rockay City ukazuje zpracování loupeží
      • 23cicer: Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci
      • Sherlock161: Startuje otevřená beta Diabla IV, hráče zřejmě čekají dlouhé fronty
      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      21. 3. 2023
      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      22. 3. 2023
      GOG

      GOG pořádá velký jarní výprodej

      22. 3. 2023
      The Sims v září dostane konkurenci v podobě Life by You

      The Sims v září dostane konkurenci v podobě Life by You

      21. 3. 2023
      Crime Boss: Rockay City

      Česká akce Crime Boss: Rockay City představuje herní režimy

      23. 3. 2023
      Need for Speed Unbound

      Need for Speed Unbound odhaluje obsah prvního rozšíření

      19. 3. 2023
      Battlefield

      EA stahuje z prodeje starší díly série Battlefield

      22. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář