ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Praktiky vydavatelů/vývojářů her – část 1.

FireWolf autor: FireWolf
19. 9. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12235
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Hry hraji už přes patnáct let a za tu dobu jsem viděl, jak se postupně herní průmysl měnil. Nutno říct, že k horšímu. Vydavatelé na nás, své zákazníky, zkoušeli různé praktiky. Snažili se co nejvíce vydělat a nejhorší je, že někteří lidé to brali stylem „mě se to netýká, tak mi to nevadí“. A díky tomu jsme se dostali tam, kde teď jsme.

 

Pár posledních dní jsem tedy přemýšlel nad tímhle tématem a rozhodl se o tom napsat nějaký ten článek nebo dva. Je jasné, že tohle vše je jen a pouze můj názor, tudíž očekávám, že v určitých bodech se budu s lidmi rozcházet.

 

Než vyjde samotná hra, započne proces, který má lidi přesvědčit ke koupi. Bohužel ne všechny postupy jsou dle mě k dobru a paradoxně mě spíše odrazují, než abych díky nim natěšeně vyhlížel onen produkt.

 

1) E3 záběry ze speciálního dema

Je to právě největší herní výstava E3, kde vidíme hromadu pecek a jsou tam dokonce i její hratelné ukázky. Jenže mnozí lidé si neuvědomují, že ony části hry někdy nejsou tak části hry. Někteří vývojáři prostě vytvoří demo, kde si pohrají s detaily, vyšperkují ho na maximum a poté jej předhodí novinářům a ti tleskají a radují se, že přesně tohle je budoucnost her. Nejznámější případ je bezesporu Watch Dogs od Ubisoftu. Samozřejmě, že vývojáři neřeknou, že je to jen ukázka toho, jak by hra MOHLA vypadat a ne, jak BUDE vypadat.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12236
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12235

1.

2.

 

Tohle mě štvalo třeba i u výborného Bioshock Infinite. Když bylo prezentováno demo, bylo to úžasné. Pouštěl jsem si ho několikrát a vždycky nad ním žasnul. Po několika letech však vyšla výsledná hra a ona hratelná část tam vůbec nebyla!

 

A když už jsem u toho Watch Dogs a Bioshocku, je tu další věc, která mě na tom štvala. A tou je extrémně brzké vydání oné ukázky. Víte,obecně si myslím (a nejspíš o tom prohodím pár vět v pokračování tohohle článku), že by se o projektech mělo začít mluvit, až pár měsíců předtím, než vyjdou. Krásným příkladem je Fallout 4. Hru oznámili a vyšla za pár měsíců. Nebyl žádný odklad. Zatímco třeba takové Watch Dogs vyšlo až po více jak dvou letech od oznámení. A za těch 24 měsíců se herní trh změnil a změnila se i samotná hra.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12237
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12234

1.

2.

 

2) Lživé info

Tohle je věc, která souvisí s prvním bodem. Za poslední dobu si samozřejmě každý vybaví titul, jenž někteří označovali jako hru desetiletí a pomalu ji uctívali jako herního boha. No Man`s Sky byl prostě průser a to z toho důvodu, že tvůrci toho naslibovali moc. Místo toho, aby mluvili o věcech, které v té hře jsou, se rozhodli, že budou mluvit o věcech, které tam chtějí mít. Nebo prostě sprostě lhali všem. Ať tak či onak, tohle se prostě nedělá a od takových tvůrců žádný rozumný člověk už nikdy nic nekoupí.

 

Samozřejmě si nedělám iluze a vím, že většina studií nebo vydavatelů lže o svých produktech. Někteří více, někteří méně, ale stále to tu je a bude. Třeba i takové CD Projekt RED lhalo před vydáním třetího Zaklínače. Jenže u téhle hry se to promíjí, jelikož výsledný produkt byl opravdu kvalitní. Nezbývá tedy, než všchny informace brát s nadhledem a nevěřit ničemu, dokud to neuvidíte na vlastní oči.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12239
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12238

1.

2.

 

3) Reklama

A opět ten Ubisoft. I když nemám tuhle společnost moc v lásce, nedělám tohle schválně. Prostě je to tak, že Ubisoft je mnohdy příkladem toho, jak některé věci nedělat. Za extrémní hype před vydáním, kdy vychází na některých herních serverech i více než jedna novinka denně o té „nadcházející přelomové hře“, můžou ale také tyto servery a vinu nejde hodit pouze na vydavatele.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12240

1.

 

A Ubisoft v tomhle prostě válí. Watch Dogs, Assassins Creed, The Division… Každý den jsme se setkávali s nějakou novinkou, která mnohdy měla nulovou výpovědní hodnotu. Páni, dneska tu máme jeden hezký obrázek. Další den máme video o nějakém herním prvku. Další den dokonce tři obrázky. Samozřejmě to dělají i jiná studia, například třetí Zaklínač nebo GTA. Ale jak jsem psal výše, u Ubisoftu to jde vidět nejlépe.

 

Někteří teď kroutí hlavou a pronesou si v duchu klasickou větu „Když se ti to nelíbí, neklikej na to.“ Jenže když jde člověk na svůj oblíbený herní web a vidí tam každý zatracený den jednu novinku o dané hře, tak ho to prostě štve. Štve ho, že místo jiných her tam zaplňuje místo tahle zbytečnost. A upřímně – pokud tam je jen pár obrázků, tak to je zbytečná věc. Pamatuju si dokonce, že ohledně The Division byly na Zingu v jeden jediný den i 3 (!!!) novinky.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12242
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12241

1.

2.

 

4) Videa a fotky

Na třetí bod navazuje i tenhle čtvrtý. Před vydáním hry jsme masírováni takovým množstvím reklamy, až se mi to někdy i hnusí. Nejen, že vám dost často řeknou zápletku hry, v traileru odhalí ty nejlepší okamžiky, jenže oni zajdou ještě dál. Hromada obrázků a fotek by ani tak moc nevadila, ale pak tu jsou videa…

 

Chápu, že videa mají pomáhat k tomu, aby hráče přesvědčily ke koupi hry. A je to i super, že tu máme takový materiál, díky kterému si můžeme jakž takž udělat vlastní názor. Jenže posledních pár let je to pojato zcela špatně. Už to nejsou krátké ukázky, ale klidně i několik desítek minut, či dokonce hodinu dlouhé záběry z hry, která prostě je koridorovka. Tudíž si pak ani neužijete hraní na vlastní kůži.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12244
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12243

1.

2.

 

Další věcí, kterou nechápu, jsou gameplay videa ze začátku hry. To jde vážně zcela mimo mě. Začátek hry je prostě něco, co má být zajímavým úvodem, která vás vtáhne a hru díky tomu ani nebudete chtít odložit. Kdybych viděl začátek Batman Arkham City nebo Bioshock Infinite, zážitek by poté byl o dost menší, ne-li rovnou nulový.

 

Samotnou kapitolou by mohly být trailery nebo ukázky z herních mechanik. Naprosto otřesně to zpracoval Warner Bros. u svého Mortal Kombatu. Místo, aby lidé při hraní zjišťovali, jaké tam jsou fatality, WB je všechny postupně hezky zveřejnilo před samotným vydáním hry. To, co bylo největším lákadlem (a ne, neříkejte mi, že bojovky někdo hraje kvůli příběhu :D), jste tak všichni viděli ještě než šla hra koupit.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12245

1.

 

5) Žádné demo

Pokud nejste extrémně mladí, jistě víte, že dříve vycházely demoverze her. Já sám míval hromadu CD, na kterých byla jedna plná hra a zbytek byly právě dema. Doteď se pamatuju, jak jsem některé z nich hrával neustále dokola, až mi z toho začalo mírně hrabat. Tenkrát ke hře vyšlo pár řádků ohledně jejího popisu, k tomu byla přiložena hrstka obrázků a demoverze. Vy jste nejen zjistili, zda hru spustíte, ale také zda vás bude bavit.

 

Ano, i zde se děly určité nekalé věci, kdy sem tam demo neodpovídalo plné hře. Ale určitě se shodneme minimálně na tom, že je lepší mít aspoň nějaké demo, než nemít žádné. Je také jasné, proč se od toho upustilo. Za prvé to je tím, že výroba dema by byla u některých her náročná na čas a tudíž i peníze. Co třeba takový otevřený svět. Za druhé by hrozilo, že by demo ukázalo, jak moc je hra nekvalitní, což by vedlo k zúžení natěšených hráčů, kteří si hru předobjednají. A to samozřejmě nikdo nechce.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12246

1.

 

6) Bonusy k předobjednávce

Předobjednávky jsou pro vydavatele extrémně důležité. Za plnou cenu vám prodají produkt, o jehož kvalitě až do poslední chvíle nevíte. Snaží se vás nalákat vším možným, je ale dost pravděpodobné, že k vašemu rozhodnutí předobjednat si tuhle určitou hru povedou právě bonusy, které získáte za včasný nákup.

 

Otázkou ale bývá, co tam dát. Co vůbec chtějí hráči? Můžete vidět hry, kde za předobjednávku získáte nějaký ten příjemný fyzický bonus. To jsou ale dost často i praktiky jednotlivých obchodů, takže třeba u Xzone získáte k Mafii 3 i hrníček s prstem. Jenže pak tu jsou i věci, které získáte přímo do hry. A zde nastává mnohem větší problém.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12247

1.

 

Nejpopulárnější asi byly a dost možná jsou různé přístupy k věcem, které nezískáte normálně ve hře. Ať už to je nějaká silnější zbraň nebo v extrémním případě i herní měna, je to prostě špatně. Bonusy v podobě odlišných skinů na zbraně jsou v pořádku, ale abyste dostali pušku, která je silnější než většina ostatních zbraní? Pokud jste si předobjednali Crysis 3, dostali jste i luk. Možná kroutíte hlavou a říkáte si, že to nebyla moc výhra. Opak je ale pravdou. Luk byl tichý a smrtelný zabiják. Navíc jako jediná zbraň ve hře vám po výstřelu nezrušil neviditelnost, tudíž v rukou průměrného hráče se z této primitivní zbraně stal nástroj na perfektně tiché zabíjení nepřátel.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12248

1.

 

Pojďme ale dál. Během posledních měsíců si čím dál více všímám trendu, kdy jakoby tvůrcům nebo vydavatelům docházely nápady, a tak dávají bonusy, které jsou absurdní. To je ona herní měna, případně třeba v Deus Ex augmentace. Tenhle problém se váže i na Season Passy. Dám samozřejmě příklad. Ve hře Bioshock Infinite (která mimochodem princip Season Passu zvládla na jedničku, o tom napíšu něco ale až v dalším díle) jste si vylepšovali postavu pomocí lahviček. Museli jste pečlivě zvážit, jakou vlastnost vybrat, protože jich byl nedostatek. Jenže poté přišel Season Pass a hle, za jeho zakoupení se vám ve hře odemknou další lahvičky, konkrétně pět a to skoro od samotného začátku hry. Nemusím snad dodávat, že pokud jste je aktivovali, byl váš průchod hrou o dost lehčí. Také jste ale dostali i dva upgrady pro zbraně a u nich bohužel nešlo ovlivnit, zda je chcete nebo ne…

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12253

1.

 

Vypadá to, jako by docházely nápady, a tak se do her dávají jako bonusy cheaty, které vám mají usnadnit mnohdy již tak lehké hry. Na závěr tohoto bodu si musím rýpnout i do Activisionu, který dává jako bonus k předobjednávce nejnovějšího Call of Duty remaster jednoho z nejlepších dílů série. Ten zatím nejde nijak jinak sehnat a některé ovce si kupují onu hru jen právě kvůli tomuhle bonusu (který se prý nebude dát nijak jinak sehnat). Myslím, že krátce po vydání Activision přehodnotí své stanovisko a z téhle exkluzivity se stane normálně prodávaná hra.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12250

1.

 

7) Obsah DLC známý již před vydáním

Víte, na tenhle poslední bod prvního článku jsem opravdu háklivý. Jsem si jistý, že se někteří lidé zamračí a řeknou si, že je dobré vědět již před samotným vydáním hry, jak budou vypadat ony stažitelné přídavky. Jenže… jenže prostě tohle ukazuje na to, že ví o obsahu hry, který tam není a který čistě teoreticky mohli dát do základní hry.

 

V tomhle případě mám radši to, co se předvedlo u Season Passu u Bioshock Infinite. Když hra vyšla, dal se koupit i SP. Jeho obsah byl ale neznámý. Samotní tvůrci hry netušili, co tam dají. Což je samozřejmě problém, kupovat něco, kdy nevíte, co za to dostanete. Ale prostě nebylo kam spěchat a postupně se ony tři DLC odkryly. A takhle to, dle mě, má vypadat.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12252
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 12251

1.

2.

 

Pokračování příště

Tak a to bylo prozatím vše, zítra očekávejte pokračování. Já doufám, že se vám tenhle článek líbil, o své případné názory se můžete podělit v komentářích. Děkuji za přečtení.

 

PS: Vím, že jsem tu nenapsal ani jednu větu o Aliens: Colonial Marines, ale prostě… To bude až v další části 😀

Předchozí článek

Minimální a doporučené požadavky pro Battlefield 1

Další článek

Příběh Yakuzy 6 v traileru

Související články

Přehled HW novinek z 3. týdne
Novinky

Přehled HW novinek z 3. týdne

před 7 hodinami
Ohlédnutí za 20 lety série Hitman
Recenze

Recenze HITMAN 3

před 9 hodinami
Vývojáři podrobněji představují Sherlock Holmes: Chapter One
Novinky

Vývojáři podrobněji představují Sherlock Holmes: Chapter One

před 11 hodinami
Další článek
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 1. 33530 yakuza 6 demo jan

Příběh Yakuzy 6 v traileru

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      22. 1. 2021
      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      21. 1. 2021
      Jaké Xbox hry nás v roce 2021 čekají?

      Jaké Xbox hry nás v roce 2021 čekají?

      17. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      16. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      167
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      75
      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      56
      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      53
      Přehled HW novinek z 3. týdne

      Přehled HW novinek z 3. týdne

      23. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Recenze HITMAN 3

      23. 1. 2021
      Vývojáři podrobněji představují Sherlock Holmes: Chapter One

      Vývojáři podrobněji představují Sherlock Holmes: Chapter One

      23. 1. 2021
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      23. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • PIŠTA HUFNÁGL Neuberg: Recenze HITMAN 3
      • Robert: Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici
      • Troglodyt: Recenze HITMAN 3
      • Jiří Neuberg: Recenze HITMAN 3
      • Tommy: Recenze HITMAN 3
      • Jiří Neuberg: Recenze HITMAN 3
      Neoficiální kryty pro PlayStation 5 se vrací

      Neoficiální kryty pro PlayStation 5 se vrací

      20. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Recenze HITMAN 3

      23. 1. 2021
      Dojmy z hraní Hitman III

      Dojmy z hraní Hitman III

      19. 1. 2021
      Green Hell – Spirits of Amazonia na konci ledna

      Green Hell – Spirits of Amazonia na konci ledna

      20. 1. 2021
      The Medium: HW požadavky a nová upoutávka

      The Medium: HW požadavky a nová upoutávka

      20. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Aktualizováno: Hitman 3 a přenos úrovní z předchozích dílů

      18. 1. 2021
      Ace Combat 7: Skies Unknown se prodává velice dobře

      Ace Combat 7: Skies Unknown se prodává velice dobře

      19. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář