ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

    Vyzkoušeli jsme Google Stadia

    Vyzkoušeli jsme Google Stadia

  • Videa
    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

  • Preview
    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

  • Speciály
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle čtenářů

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

    Vyzkoušeli jsme Google Stadia

    Vyzkoušeli jsme Google Stadia

  • Videa
    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

  • Preview
    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

  • Speciály
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle čtenářů

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Praktiky vydavatelů/vývojářů her – část 2.

FireWolf autor: FireWolf
20. 9. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12259
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Vítejte u druhé části mé série článků. Dnes se zaměřím na to, co se děje u hry při a po jejím vydání. Protože i po úspěšném dokončení hry můžete narazit na určité problémy, které vám dané dílo mohou znechutit.

 

1) Nedodržení slibů po vydání

Bohužel se občas stane, že vývojáři něco slíbí a pak to nesplní. A nejde o nějaké prkotiny, ale někdy i slibovaný obsah, který nakonec nedostanete. Nejvíce mi utkvěl v paměti případ, kdy vyšla hra LEGO Hobbit. Tehdy byly venku pouze první dva filmy, a tak bylo otázkou, zda hra pokrývá celou trilogii nebo ne. Odpověď byla prostá – ve hře jsou jen ony dva filmy, ale až vyjde závěr, bude doplněn formou DLC (samozřejmě, že ne bezplatného). Zdálo se to jako rozumný krok, bohužel jsme se ale realizace nikdy nedočkali.

 

Otázkou samozřejmě zůstává, zda to byl vůbec správný přístup. Dle mě ne. Pokud už něco slíbili, měli to udělat a ne se na to vykašlat. Nebo nejlepší možností bylo, vydat tuhle hru, až bude venku celá filmová trilogie. Je to plivanec do tváře všem zákazníkům, kteří Warner Bros. věřili.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12259

1.

 

2) Cena nových her

Není to tak dávno, co cena her na počítačích výrazně klesla. Nové hry tak šly sehnat i za čtyřicet euro, což byla paráda. Samozřejmě, že se stále jako standard považuje cenovka 50 euro, ale jsou tu i výjimky. A těch je stále víc. Zvyšování cen začala „svatá trojice“, jak jim s oblibou říkám. EA, Ubisoft a Activision. Tyto tři společnosti si uvědomily, že jejich zákazníci koupí jejich výrobky, i když cenu mírně navýší. Za novou hru jste tak nezaplatili 50 euro, ale rovnou 60. Chápu, že to pro některé není moc velký rozdíl.

 

Na začátku tohoto roku se zvýšením ceny začal i Microsoft, který ale tvrdě narazil. Hry v jeho speciálním obchodě se zastavily na cenovce 1800 Kč. Což je šílené. Některé z těchto her podporují funkci, že je můžete hrát na počítačích i Xboxu One, ale zeptejte se sami sebe, kolik lidí tohle reálně využije. Není tedy divu, že jak Rise of the Tomb Raider, tak i Quantum Break vyšly nakonec na Steamu (respektive vyjdou).

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12260

1.

 

Pokud odhlédneme od počítačů a mrkneme na konzole, čeká nás podobný šok. Hromada nových AAA her tam stojí neskutečných 1800 Kč. Je to opravdu šílené, kam až se cena vyšplhala a to bez zjevných důvodů (jeden se tedy nabízí, že… chamtivost). Vzhledem k tomu, o čem budu psát dále, je tohle nepochopitelné chování. A bude hůře.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12261

1.

 

3) Season Passy

Drtivá většina her má nějaká ta DLC. A protože lidé mají rádi výhodné nákupy, vznikly Season Passy, kdy jeho koupí ušetříte nějakých pár euro a obdržíte všechny stažitelné přídavky. Jenže i zde se cena postupně mění a snad nikoho nepřekvapí, že strmě stoupá nahoru.

 

V poslední době není problém narazit na SP v ceně 40 euro, což, pokud základní hra stojí 60 euro, už dělá hrozivých sto euro za kompletní zážitek. Kdyby tomu aspoň odpovídala kvalita toho obsahu, jenže si vezměte například takového Batman Arkam Knighta. V Season Passu máte jen hromadu skinů, pár map na bojování a stealth a pak pár příběhových DLC, z nichž ale většinu dohrajete do dvaceti minut. A za tohle dáte 40 euro, což je cena nové hry? Mohl bych sem napsat, jak tvůrci slibovali, že obsah bude úžasný, ale nenapíšu to. Krásně nám lhali.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12262

1.

 

Nebo takový SP do nového Dooma (což je mimochodem úžasná hra). Season Pass ale přidává obsah pouze do multiplayeru, který je takový nijaký. A cena? Krásných 40 euro. Je jasné, že nikdo to nemusí kupovat, když je cena takhle vysoká. Ale nebylo by super, kdyby už od počátku byla cenovka úměrná obsahu a kvalitě?

 

A pak tu jsou extrémy v podobě dvou Season Passů u jedné hry (Evolve, když ještě bylo za nekřesťanské peníze) nebo Season Passy nezahrnující všechna vydaná DLC.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12263

1.

 

4) Hromada DLC

Když vyjde hra, chceme, aby byla co nejkompletnější. U některých se to podaří, například takový Wolfenstein: The New Order neměl ani jedno DLC. Ano, po roce vyšel prequel, ale to byl spíše takový datadisk a celý se odehrával před samotnou původní hrou, takže do ní nijak nezasahoval.

 

Pak tu jsou hry, u kterých byste chtěli mít DLC, ale nejsou tam. Například Sherlock Holmes: Crimes and Punishments. Zde jsem si přál nějaké ty DLC, kdy by v jednom přídavku řekněme za pět euro byl jeden případ. Nic takového se ale nestalo.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12264

1.

 

No a nakonec tu jsou hry, které mají hromadu přídavků rozporuplné kvality. Payday 2 (41 DLC), Borderlands 2 (45 DLC) a další hry nám ukazují, že někteří lidé koupí všechno možné, co bude dostupné pro jejich oblíbenou hru. Většina z těchto přídavků jsou skiny, zbraně, prostě věci, které nejsou nijak důležité. Někdy tu ale naleznete OP (silnější než v základní hře) zbraně a to je už problém. Také mě dostanou přídavky, které měly být už v základní hře, ale jsou prodávány zvlášť. K pár hrám si tak můžete přikoupit nějakou hardcore obtížnost. Bylo by to k smíchu, jenže spíš to je k pláči, protože to je realita.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12266
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12265

1.

2.

 

Problémem také je, když tu máte nový obsah do multiplayeru. Před rokem a půl mluvilo Tripwire o tom, že nechce dělit komunitu ve hře Killing Floor 2 a aspoň v tomhle se jim musí dát za pravdu. Každá jejich mapa je zdarma pro všechny vlastníky KF2. U některých her ale naleznete speciální mapy a módy jen v placených DLC, tudíž pokud je nemáte, nemůžete hrát s přáteli. Tohle tříštění komunity vidíte bohužel u hromady multiplayerových her.

 

Když se ještě vrátím zpátky k singleplayerovým DLC, je jasné, že některé jsou jen vystřižené ze základní hry a poté prodávány zvlášť. Třeba takové Deus Ex: Human Revolution obsahuje dodatek s názvem Missing Link, který se odehrává zhruba v půlce kampaně a jenž osvětluje trochu příběh. A i samotné CD Projekt RED se snažilo zviditelnit a udělat si reklamu tím, že dávalo DLC zdarma. Většina ale byla o ničem, jelikož to byly věci, které prostě měly být už v základní hře. Ale jako reklama to bylo asi dobré. Navíc tyhle dodatky byly zdarma, tudíž to zas tak moc nevadilo.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12268
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12267

1.

2.

 

5) Mikrotransakce

Už jen při vyslovení tohohle slova mi je na zvracení. Tahle věc se totiž stává trendem a není dobře, že to lidem nevadí. Dříve byly mikrotransakce u her, které byly zdarma. Tvůrci prostě museli něco vydělat. Dalo se to pochopit, nikomu to nevadilo (za předpokladu, že platící zákazníci neměli extrémní výhody proti neplatičům).

 

Jenže v poslední době se tenhle plevel rozšířil i do AAA her. Zaplatíte 60 euro za hru, zaplatíte 40 euro za Season Pass a ještě jsou ve hře mikrotransakce. Paráda. Lidé stojící za vývojem hry, případně vydavatelé to komentují tím stylem, že někteří lidé nemají tolik času na hraní oné hry, a proto si rádi koupí nějaký urychlovač. Já tomu říkám podvádění (vytáhněte peněženku a hned budete kýžený level, bez nutnosti opravdu té hře věnovat váš drahocenný čas). U některých coop her to je prý z toho důvodu, že když hraje více lidí spolu, tak ne každý tráví stejné množství času. Což je taky blbost. Hrál jsem několik coop her s přáteli a vždycky nebyl problém tu hru nehrát, když oni neměli čas.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12270

1.

 

Jsou to prostě jen výmluvy. A špatné je, že některým lidem to nevadí. Berou to tím stylem, že jich se to netýká, tak to tam klidně může být. Já ale když vidím hru s mikrotransakcemi, tak si její koupi nechám několikrát projít pořádně hlavou. Něco podobného bylo i u DLC, kdy lidem taky nevadily a kde jsme teď? Stačí si přečíst předchozí bod a víte, že jsme v pr…

 

A pokud někdo opravdu nemá moc času na hraní, to opravdu chce ten „ztracený“ čas dohnat tím, že si za reálné peníze koupí nějakou blbost? Není důvod nikam pospíchat. Nebo tu je stále možnost, aby prostě seknul s hraním. Mikrotransakce ale v AAA hrách za několik desítek euro jsou prostě humus.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12271

1.

 

6) Hazard

K předchozímu bodu se váže tak trochu i tenhle. U určitých her se dají kupovat skiny z beden nebo i bedny a klíče a další blbosti. Znáte to určitě z Counter Strike: Global Offensive. Nebo u Killing Floor 2, kde si na to také stěžuju. O tomhle tématu jsem se rozepsal v jednom ze svých předchozích článků. Vadí mi, že se v těchto hrách učí děti hazardu. Určitý peněžní obnos vrazí do něčeho, kdy ale neví, co za to dostanou. Tenhle systém beden je extrémně výhodný pro vydavatele a výrobce, dokonce i Valve z toho má nějaké to procento. Jenže pro ostatní lidi to už tak výhodné není a většinou dostanete jen nějaký trapný skin za nula nula nic.

 

Trochu více tohle zajímavé téma rozebírám zde.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12273
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12272

1.

2.

 

7) Nucený multiplayer

Tenhle trend byl hodně zjevný v minulých letech. Vydavatelé si uvědomili, že hry s MP mají další vrstvu ochrany proti pirátům. Protože byl nefunkční u kopií z warezu, že. Tak ho začali dávat i do her, kde prostě nedával vůbec smysl. Bioshock 2, Dead Space 2, Batman: Arkham Origins, Tomb Raider a další. To jsou díla, ve kterých byl MP prostě zbytečný. Po pár týdnech jej lidé stejně přestali hrát a schází se tam už jen z toho důvodu, aby nachytali zbytek achievementů, což je mimochodem hrozná otrava.

 

Teď už je situace naštěstí trochu jiná, i když stále najdete pochybné pokusy o přinesení multiplayeru do čistě singleplayerových her.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12275
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12274

1.

2.

 

8) Jiná hra po vydání

V předchozí části jsem vzpomenul hru No Man`s Sky a zmínil se o tom, že někdy se o hrách lže. Někdy více, někdy méně. Než přišlo No Man`s Sky, byla tu jiná hra, o které se říkalo něco naprosto jiného, než byla poté skutečnost. Ano, řeč je o tolik nechvalně známém Aliens: Colonial Marines. Hra byla prezentována díky demu, fotkám, různým propagačním materiálům, ale to, co přišlo s vydáním, nemohl nikdo čekat.

 

Hra vypadala zcela jinak. Ukázalo se, že hromada věcí byly jen lži. Něco podobného se letos stalo také s výše jmenovanou hrou. Musíte se prostě zamyslet, zda opravdu chcete nějakou hru předobjednat. A i studia, kterým věříte, vás mohou zradit. Já třeba důvěřoval Tripwire a abych je podpořil, koupil jsem hned při vydání hru Killing Floor 2. Zpočátku byla super, jenže každým dalším updatem byla horší a horší a pro víkendové hráče, takže jsem ji brzy odinstaloval. O tom ale až příště.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12277
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 12276

1.

2.

 

Pokračování příště

Tak a opět jste se dopracovali až na konec článku. Zase doufám, že se vám to čtení líbilo, o své případné názory se můžete podělit dole v komentářích. Děkuji za přečtení.

Předchozí článek

Call of Duty: Modern Warfare Remastered by nakonec mohl být k dostání i samostatně

Další článek

Forza Horizon 3 – vybroušený diamant?

Související články

Outriders představují výhody PC verze
Novinky

Outriders představují výhody PC verze

před 1 hodinou
Adrenalinové Riders Republic odloženo
Novinky

Adrenalinové Riders Republic odloženo

před 3 hodinami
Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony
Novinky

Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony

před 5 hodinami
Další článek
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 2. 1719 forza

Forza Horizon 3 – vybroušený diamant?

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      9. 1. 2021
      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      11. 1. 2021
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      13. 1. 2021
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      87
      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      63
      Zmatek v grafickách kartách Nvidie, nové Radeony mají zpoždění a co nás čeká na CES 2021?

      Zmatek v grafickách kartách Nvidie, nové Radeony mají zpoždění a co nás čeká na CES 2021?

      41
      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      38
      Outriders představují výhody PC verze

      Outriders představují výhody PC verze

      15. 1. 2021
      Adrenalinové Riders Republic odloženo

      Adrenalinové Riders Republic odloženo

      15. 1. 2021
      Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony

      Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony

      15. 1. 2021
      New Pokémon Snap už v dubnu

      New Pokémon Snap už v dubnu

      15. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Lesantom: Ubisoft pracuje na hře ze světa Star Wars
      • Lesantom: Adrenalinové Riders Republic odloženo
      • CRYPT: Capcom láká na Resident Evil Showcase
      • 𝑅𝓎𝓃𝓃 ❄️: Budeme hrát v GTA VI za ženu?
      • Martin Zavřel: Budeme hrát v GTA VI za ženu?
      • 𝑅𝓎𝓃𝓃 ❄️: Adrenalinové Riders Republic odloženo
      Ubisoft pracuje na hře ze světa Star Wars

      Ubisoft pracuje na hře ze světa Star Wars

      13. 1. 2021
      Druhá epizoda Valorant dorazí velice brzy

      Druhá epizoda Valorant dorazí velice brzy

      10. 1. 2021
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Přehled novinek z Japonska z 1. týdne

      Přehled novinek z Japonska z 1. týdne

      9. 1. 2021
      Stronghold: Warlords odložena

      Stronghold: Warlords odložena

      12. 1. 2021
      Bethesda oznámila práci na nové Indiana Jones hře

      Bethesda oznámila práci na nové Indiana Jones hře

      12. 1. 2021
      Square Enix si registroval tři značky související s Final Fantasy VII

      Square Enix si registroval tři značky související s Final Fantasy VII

      13. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2020 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář