ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

    Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

    Horizon Forbidden West: Burning Shores

    Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Resident Evil 4 Remake

    Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

    Chytrý herní monitor Samsung Odyssey G6 skrývá víc, než se na první pohled zdá

    Chytrý herní monitor Samsung Odyssey G6 skrývá víc, než se na první pohled zdá

    Witches of the New World vás vyšle na lov čarodějnic

    Witches of the New World vás vyšle na lov čarodějnic

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

    Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

    Horizon Forbidden West: Burning Shores

    Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Resident Evil 4 Remake

    Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

    Chytrý herní monitor Samsung Odyssey G6 skrývá víc, než se na první pohled zdá

    Chytrý herní monitor Samsung Odyssey G6 skrývá víc, než se na první pohled zdá

    Witches of the New World vás vyšle na lov čarodějnic

    Witches of the New World vás vyšle na lov čarodějnic

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Mass Effect: Andromeda (1.část)

autor:
17. 3. 2017
v sekci Blogy čtenářů
0
Mass Effect: Andromeda (1.část) 13062
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Vydání nového Mass Effectu se nezadržitelně  blíží a  vím, že v našich malých českých končinách se nachází nemalá komunita, jenž Mass Effect s nadšením, nervozitou či mírnými pochybnostmi očekává. Avšak krom českých webů, jenž sepíšou nějaký ten přeložený článek, tu  není o Mass Effectu žádný větší zdroj pospojitých informací. Proto jsem si dovolil sepsat základní fakta o Andromedě.  Od vývoje po základní premisu příběhu a jeho možnou návaznost na předchozí díly trilogie, novou technologii, jenž budeme v Andromedě používat apod.

Vývoj

Je tomu již dlouhých 33 měsíců, co Bioware oznámili oficiálně produkci čtvrtého dílu ze série Mass Effect na E3 2014. O rok později na tentýž akci nám uctivě Bioware odhalilo oficiální název hry, který již momentálně dobře známe, tedy Mass Effect Andromeda. O další rok později na exlusivní konferenci EA „EA Play“ jsme uzřeli první záblesky toho, jak by mohla hra vypadal za chodu, ovšem stále nebyly poskytnuty žádné relevantní informace. To už se začínalo spekulovat na síti o možném problematickém vývoji. A odchod několika důležitých osob ze společnosti tyto domněnky jen posílily.

V září, ještě tentýž rok se Andromeda nečekaně ukázala na akci, jenž pořádala Sony, Playstation Meeting 2016. Zde byl ještě nečekaněji odhalen první regulérní gameplay, jenž měl poukázat na potenciální technologické možnosti a výkon playstation pro. A konečně, 7 listopadu v tvz N7day a v prosinci na TGA jsme od vývojářů dostali info, o kterém se dá rozumně diskutovat, rozebírat, chválit a kritizovat. Dozvěděli jsme se podstatné věci o příběhu, několika postavách, včetně hlavních protagonistů, použitých technologiích a směr, jakým se bude ubírat hratelnost.
Pro teď shrňme základní fakta, jenž zahrnují kostru příběhu včetně několika důležitých aspektů v něm.

Příběh

Na úvod je nezbytné poukázat na určitý fakt.
Všichni z nás, co měli co do činění s původní trilogií dobře vědí, jak to celé dopadlo. Konec Mass Effectu 3 měl  drtivé následky na celou galaxii, tedy na celé universum a to ve třech možných barevných provedeních. Udělat tedy pokračování v mléčné dráze, kde se pochopitelně odehrávala i trilogie by prakticky vyžadovalo vytvořit 3 verze příběhu, které by reflektovaly určitý konec. Takovou anabázi si Bioware z časových a logistických důvodů nemůže dost možná dovolit. A tak se ustanovilo, že se pokračování ságy bude odehrávat v jiné galaxii.V naší větší sousedce, Andromedě.

 

A tak se tedy vyhnout problémům, které by nepochybně nastaly. Z příběhového hlediska je tu ještě možnost tvorby prequelu, tedy doby před Shepardovou trilogií. Mass Effect má ve svém velkém světě nemálo možností na zajímavou a epicklou zápletku. Např. válka prvního kontaktu s Turiany, Kroganské povstání, Rachniské války. Tyto potenciální scénáře by byly nejen velmi zajímavé z příběhového hlediska, ale zároven by nám dali více kontextu k Shepardovým akcím, jenž učinil v trilogii. Bioware se však rozhodlo pro čistý papír, prázdnou knihu.
Středobodem příběhu Mass Effect andromeda je soukromě financovaná, multirasová organizace příznačně zvaná: Andromeda Inicitive, jenž byla založena Jien Garsonovou.
Hlavním úkolem této organizace je založení kolonie v oblasti bohaté na prostředky k rozšiřování populace ve hvězdokupě Helius a případné vytvoření logistické trasy mezi Mléčnou Dráhou a Andromedou.

Možná se sami sebe ptáte. „Proč u všech vesmírných křečků v galaxii vymýšlet takový manévr? Samotná mléčná dráha je i ve světě mass effectu z 99% procent neprobádaná oblast. Proč tedy letět do nové, několikanásobně větší galaxie, vzdálené miliony světelných let.
A co reapeři/smrtáci? Nebylo by každé mrhání prostředky a lidmi nežádoucí, když lidé vědí, že se velké, mechanické, Lovecravtovcké potvory blíží k naší galaktické domovině? To je ono, nikdo o smrtácích neví. I před nesčetná varování vašeho velitele Sheparda jsou reapeři stále mýtus, takže není ani nutné pořádat únikovou výpravu za účelem zachování naší rasy. Otázky jako „Proč“ a „Jak“ doufejme budou dostatečně vysvětleny v den, kdy Andromeda skončí na našich pevných discích.
V momentální situaci možná nebude vhodné se ptát proč, ale KDY? Kdy že se to Andromeda Inicitive vydala na svou strastiplnou a dlouhou pout? Kdy byla založena a jak dlouhá její vesmírná anabáze byla? Naštěstí, pro tyto otázky známe odpověď. Díky této vizuálně příjemné a přehledné časové lince, kde jsou zobrazeny všechny důležité události, které jsou z historického hlediska mass effectu relevantní.

–Andromeda Inicitive byla založena roku 2176, tedy v rok, kdy velitel Shepard vyšel úspěšně z programu speciálních jednotek N7.

-Rok 2184- Andromeda Inicitive verbuje první kandidáty. Velitel Shepard a jeho loď Normandy napadena Collectory, Shepard je oficiálně prohlášen za nezvěstného.


-Rok 2185 – rok před příchodem Reaperů/Smrtáků – Andromeda Inicitive započíná svou 600 let dlouhou pout do galaxie Andromedy. Shepard se probouzí z kómatu, projekt Lazzarus úspěšný, Shepard prošetřuje únosy lidských kolonií.

-Rok 2785 – Výprava úspěšně dosahuje svého cíle.


 

1 z 1
- +
Mass Effect: Andromeda (1.část) 13062

1.

Trvalo to 600 let, než naše výprava dosáhla určeného cíle, 600 let je dlouhá doba. I z pohledu Mass Effect univerza. 600 let znamená mnoho věcí, mimo jiné, mrtvý shepard, mrtvá Tali, Garrus, James, Wrex, Ashley, Kaidan, Samara a Anderson a Joker a…..eh
Ale všechno to není jen černé, jak již dobře víte, některé rasy žijí poněkud déle, než zbytek obyvatelů vesmírného prostoru. Což znamená, že ne všichni vaši přátelé poletují prostorem ve formě hvězdného prachu.
Jedním z těchto „šťastlivců“ je Grunt. Který byl prakticky v době Mass Effectu 3 starý, nebo spíše mladý několik měsíců a je dobře známo, že krogané jsou s délkou společně s Asarijkami na vrcholu časové pyramidy. Ve zvláštních případech se Krogan může dožít věku přesahujíc téměř celého milénia. I náš oblíbený headbutt strýček, Wrex má minimálně přes 700 let.
Grunt je navíc geneticky vypěstovaný super Krogan, ergo se dá logicky předpokládat, že se dožije daleko vyššího věku než průměrný Krogan. Kdo ví, možná je z Grunta není velký a uznávaný vůdce klanu Udrnot užívajíc si rozšiřování jeho tehdy takřka vyhunulé civilizace. Dalším a již posledním příkladem je pochopitelně Liara. Archeoložka, shadow broker a mladý vědátor s věkem pouhých 106 let, se po 600 letech pravděpodobně vyvinula do fáze martriarchy, více také známé jako vesmírná MILF, je momentálně možná v radě Citadely prožívajíc zákeřnou krizi středního věku.
Bioware nevyvrátilo možný návrat starých známých postav či ras v potenciálních budoucích dílech série, takže nezoufejte drazí spoluobčané.

 

Archy a Nexus

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/ymCMgLJ5KqE“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Nyní si trochu  pohovořme o vybavení a velikosti naší expedice. Andromeda Inicitive se skládá z celkem 5 lodí zvaných „Archy“ přičemž vlajková či mateřská loď Nexus dosahuje délky takřka 20 km a je schopna pojmout sta tisíce ba i miliony cestovatelů. Dále jsou zde čtyři „menší“ lodě, přičemž každá z nich má kapacitu kolem 20 000. Navíc každá tato loď má přiřazeného svého „pathfindera“ který reprezentuje svou rasu konkrétně Hyperion je přidělen lidem, Parcero Salarianům, Lunesia Asarijkám a Natanis Turianům. Na lodích se ovšem mohou v menšině vyskytovat i jiné rasy nehledě na jejího „Pathfindera“ zastávajíc důležité funkce pro chod lodi.

Všechny Archy jsou vybaveny zcela novým druhem pohonu, jenž je uzpůsoben pro mezi galaktické cesty. Tato technologie nese název ODSY, což je nepochybě zkratka pro dlouhý vědecký název, který průměrný člověk nebo mimozemšťan nedokáže vyslovit. Zatím je z propagačního materiálu Andromeda Inicitive známo jen to, že  zdrojem tohoto phonu je  vodík, kterého je všude ve vesmíru a kolen nás více než dost. Navíc  ODSY technologie je nějak schopna recyklovat již použitou energii, jenž již pohonem prošla. Opravdu netuší, jak by něco takového mohlo v reálem světě fungovat, ale nijak nepochybuji, že tuto vědeckofantastickou technologii Bioware nějak fyzikálně podloží…stejně jako každý kus techniky a technologie, která se v Mass Effect univerzu nachází. Většina věcí by z dnešního fyzikálního a praktického hlediska neměli fungovat, ale i přesto to BW dokáže přidáním svého vlastního „kouzelného“ nula obejít. NEXUS a archy pohání helium 3, jenž se užívá jako palivo pro termonukleární fúzi, tedy pro pohon motorů těchto lodí, led, pravděpodobně pro chlazení systému a voda, která může být využita určitý druh syntéz.

 

Při prvním pohledu na NEXUS vám dojde, že se konstruktéři této monumentálnosti inspirovali u Reaperů a jejich….tedy naší vesmírné stanice, Citadely.
Zajímavý je fakt, že Nexus nebude na své cestě z konstruktivního hlediska zcela kompletní a jeho stavba je plánována až po dosažení cíle v Andromedě. Opět lze jen polemizovat o důvodech tohoto rozhodnutí. Na vině může být údržba, která by při konstantním pohybu ve vakuu při takové rychlosti mohla být daleko více náročná. Kdo ví. Pravdu se dozvíme 23 března.

Mezitím co budou ostatní pathfindeří kolonizovat neobydlené světy a demokraticky  se začleňovat mezi ostatní obyvatele Heliusu, my budeme mít možnost se na Nexusu rozptylovat rozličnými aktivitami.  V kulturním středisku budeme moci navštívit archiv, jenž uchovává cenné informace o minulosti a rasách mléčné dráhy. Pokud toužíte po trošce přírody a stýská se vám po zeleni z vaší země, navštivte hydroponické zahrady. Pokud váš Ryder netrpí asociální poruchou, může se v místní klubovně socializovat s jinými osobami, popíjet nápoje mnoha druhů či spontánně rozpohybovat tělo a rozproudit kardiovaskulární soustavu…na tanečním parketu.. pokud možno před tím, než zkonzumujete určité druhy rostlinných fermentovaných nápojů.
Dále, Operační centrum odkud se samozřejmě řídí provoz celého Nexusu, monitoruje a zaznamenává postup celé kolonizace.
Ve velitelství pathfinderů se shromažďují velitelé arch a moderní výzkumná laboratoř, kde se všechny ty nálezy zkoumají, skenují či rozřezávají. Žádná oficiální zmínka o kasinu, jenž se vyskytovalo v Originálním Mass Effectu nebo o „automatové“ herně z Citadel DLC prozatím nepadla.

Tempest

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/jsgrYq967TM“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

.

 

Bylo by neodčinitelným hříchem se nezmínit o jedné z nejdůležitějších  věcí, kterou je samozřejmě vaše nová loď. Ano, Shepardova Normadie byla vyjimečná a v srdcíh mnoha mass effect nerdů jediná loď, ale v Andromedě Sheppy není, takže tu nemůže být ani Normandie. Z logiky věci tedy vyplývá, že budeme muset přijmout jinou lod, se kterou budeme probodávat neprobádané, objevovat neobjevené, konverzovat a oddávat se všemožným produktivním aktivitám v korábu, jenž se na několik desítek hodin stane našim malým virtuálním domovem.

 

 

1 z 2
- +
Mass Effect: Andromeda (1.část) 13064
Mass Effect: Andromeda (1.část) 13063

1.

2.

Jméno lodi je „Tempest“ neboli „bouře“ je to typ průzkumné fregaty, jakým byla i Normandie. Je malá, tichá a velice rychlá, schopna dosáhnout rychlosti až 13 světelných let za 24 hodin. Z perspektivy jiných lodí stejné třídy Tempest opravdu dostojí svému jménu, jelikož průměrná rychlost ostatních lodí jest cca 10SL za 24h.

Světlo za rok ve vakuu neboli vzduchoprázdnu urazí vzdálenost 9,46×10(15) metrů neboli 9,4 x10(12) blionů kilometrů s rychlostí cca 300 000 km/s (1 079 252 848 km/h)
Tempest urazí za den 13 světelných let, tedy cca 127 bilionů km za den rychlostí 5,3x10(12)  km/h. Sečteno podrtženo, rychlost Tempestu jest přibližně 5300x větší, než je rychlost světla!

Pro dosažení takové rychlosti bylo nutno razantně snížit jeho hmotnost, což znamená, že Tempest není zatížen těžkým plátováním a je vybaven jen lehkými zbraněmi pro nutnou obranu.
Z hlediska interiéru je patrné, že se designeři nejen inspirovali, ale částečně okopírovali design interiéru z originální SSV Nordandy .

To by se dalo konstatovat i o celkovém prostoru, který je podobný originální Normandy v tom smyslu, že má pouze dvě „poschodí“ na horní palubě se nachází výzkumná místnost s biologickou a technologickou laboratoří, kde se budou zpracovávat všechna nalezená data, naskenované a vzorky pro výrobu a vylepšování zbraní, brnění o vozítka Nomad.
V zasedací místnosti se po vzoru prvního Mass Effectu rozebírat průběhy misí s posádkou a vašimi respektu hodnými nadřízenými.

V „podpalubí“ se nachází strojovna, zbrojnice, ošetřovna a nákladový prostor, v němž se nachází naše nová pojízdná herka. Dále tu jsou samozřejmě  místnost pro posádku, kuchyně a v neposlední řadě kapitánova osobní kajuta. V tomto playboy sídle bude možno nad sklenkou vína či šálku čaje vést se členy posádky profesionální diskuze o průběhu mise, psychickém stavu posádky či technickém stavu lodě…. či jen tak filozoficky disku diskutovat o existenci boha…velikosti vesmíru a černých děr…..děr… A nakonec, pilotní kabina/místnost, kde mi jakožto paithfinder budeme pomocí nové galaktické mapy navigovat náš Tempest. Poprvé v Mass Effect sérii a ve videohrách vůbec budeme moci z první ruky, v reálném čase pozorovat krásy a nebezpečí vesmíru.

Nomad

 

A nakonec tu máme naši novou průzkumnou káru. A když říkám nová, tím myslím ne MAKO. To mako, jenž někteří milovali a mnozí nenáviděli…přimýšlím proč k němu cítí takovou zášt.
Tato odnož se jmenuje nomad. Na pohled vypadá jako vesmírná verze batmobilu, má šest kol, stejně jako Mako, ale nemá žádné zbraně…což se mi nezdá zcela zodpovědné. Chápu, celé je to otázka balancu. A pokud jde o o likvidaci nepřátelkých vojáků či fauny…není to kanon, ale práci to udělá. V čem má Nomad výhodu před Makem, jest možnost přepínání náhonu na čtyři nebo všech šest kol, což zapříčiní nižší rychlost, ale též schopnost zdolávat jinak nezdolatelný terén.
Běžné úkony jako je „tryskový skok“ a „turbo boost“ jsou  pro prozkoumávání terénu nezbytností.

Protagonisté

 

Tento převelice důležitý aspekt ze spoilerového hlediska vzal pouze letmo, jelikož nechci stejně jako vy přijít o překvapení z potkávání vašich virtuálních spolubojovníků, přátel a potenciálních milenců.
Myslím však, že by bylo hříšné si nepředstavit naše hlavní protagonisty, jimiž jsou sourozenci/dvojčata Scott a Sara Ryderovi, jejichž příjmení je pojmenováno po astronautce Sally Rider, jenž byla první ženou Ameriky, jenž se ocitla ve vzduchoprázdnu. A pokud hádáte, že jméno velitele Sheparda bylo pojmenováno po prvním americkém astronautovi Alanu Shepardovi, tak hádáte správně, gratuluji.

Narozeni roku  2163, což je činí o 9 let mladšími než je Shepard. Oba prošli základním vojenským výcvikem ve stejné jednotce pod vedením jejich otce Aleca Rydera. Po splnění služby se jejich cesty rozešli. Zatímco Scott byl pověřen dohlížením nad relé 202 u stanice ARCTURUS.
Sara byla přidělena jako security síla k výzkumné laboratoři na Marsu, jenž pokračovala ve vyhledávání a zkoumání Protheanských artefaktů.
Tatík Ryder má daleko zajímavější historii. 55 letý, zkušený průzkumník byl členem původní jednotky, Jona Grissoma. Toho pána, dle kterého byla pojmenována nejprestižnější akademie pro bioticky nadaná děcka a toho pána, který objevil Protheanskou technologii na Marsu a jako první člověk proletěl mass relé Cháron, jenž obíhalo kolem planety Pluto.
Mimo toho Alec jako jeden z prvních absolvoval  N7 výcvik a vysloužil si tak hodnost nejelitnějších jednotek aliance, N7.

Předchozí článek

Obrázky z prvního příběhového DLC pro Sniper Elite 4

Další článek

Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky

Související články

Video průvodce školou v Hogwarts Legacy
Novinky

Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

před 9 minutami
Horizon Forbidden West: Burning Shores
Novinky

Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

před 1 hodinou
Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona
Novinky

Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

před 2 hodinami
Další článek
Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky 35782 battlefront

Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      PlayStation Plus

      Známe první hru z dubnové nabídky PlayStation Plus

      14. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      76
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      49
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      22. 3. 2023
      Horizon Forbidden West: Burning Shores

      Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

      22. 3. 2023
      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      22. 3. 2023
      Resident Evil 4 Remake

      Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

      22. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • ShelbyGT500: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      • EvErsMann94: EA stahuje z prodeje starší díly série Battlefield
      • Jmeno: Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn
      • Jendus: Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky
      • JMÉNO: Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn
      • Carl0s: Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky
      PlayStation Plus

      Odhalena březnová nabídka her v PlayStation Plus Extra a Premium

      16. 3. 2023
      Dr DisRespect přichází s novým trailerem své hry Deadrop

      Dr DisRespect přichází s novým trailerem své hry Deadrop

      18. 3. 2023
      Akce Aliens: Dark Descent dostala datum vydání

      Akce Aliens: Dark Descent dostala datum vydání

      21. 3. 2023
      Tchia

      Dnes vychází dobrodružná adventura Tchia

      21. 3. 2023
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      19. 3. 2023
      Bojovkami inspirovaný roguelite Spiritfall vyjde příští měsíc

      Bojovkami inspirovaný roguelite Spiritfall vyjde příští měsíc

      21. 3. 2023
      Returnal

      Returnal se dočká české lokalizace

      17. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář