ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Elden Ring

    Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    Avatar: Frontiers of Pandora

    Avatar: Frontiers of Pandora na uniklých obrázcích

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Game Pass

    Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Elden Ring

    Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    Avatar: Frontiers of Pandora

    Avatar: Frontiers of Pandora na uniklých obrázcích

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Game Pass

    Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Co dělá hru úspěšnou?

Wast autor: Wast
27. 6. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Na položenou otázku snad neexistuje jednoduchá odpověd. O vývoj dokonalé hry se snaží všichni vývojáři a každý z nich si myslí, že právě ta hra na které dlouho a usilovně pracují, bude dokonale úspěšný herní hit a to aspoň té dané sezony. Vytvořit úspěšnou hru je pro vývojářská studia velice obtížná záležitost, něco jako hledání „herního“ svatého grálu. O tom, že je to velice těžké svědčí mnoho herních propadáků z minulosti a i současnosti.

Jeden takový grál marně hledali v roce 2004 autoři megaúspěšné hry Medal of Honor: Allied Assault. Měla to být konkurence k českému velehitu Vietcong. Ale nakonec …Nakonec ve studiu 2015 vznikla jen průměrná hra Men of Valor. Škoda…Vzpomeňme na katastrofální střílečku Hour of Victory (vyšla r.2008) a nebo totálně zabitý Medal od Honor z roku 2010. Ale ani současnost na tom není lépe a čerstvým příkladem je dlouho očekávaná akce Homefront: The Revolution, jenž doplatila jako mnoho dalších na dlouhý a strastiplný vývoj.

Co tedy dělá hru úspěšnou?

V podstatě se jedná souhrn všech faktorů, tj. grafika, propracovaný děj a zajímavý příběh, jednoduché a přístupné ovládání atd. Velice důležité jsou i fungující herní mechanizmy, ty často dokáží úspěšně suplovat i úplnou a nebo částečnou absenci příběhu. Soulad všech těchto často zásadních a herně důležitých faktorů tvoří právě onu HRATELNOST, hra pak jednoduše a prostě hráče baví, což je nejhlavnější předpoklad pro úspěch hry u hráčů.

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/ojkbcj699jk“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Další výrazný faktor je hratelnost hry. Pokud hra má tento faktor, její životnost u hráčů je mnohem vyšší. Čím vyšší je znovuhratelnost, tím větší má hra i komerční úspěch. Jádrem znovuhratelnosti je dnes pro hru nezbytné aby měla kvalitní, ne-li přímo vynikající multiplayer. Bohužel dnešní střílečky mají zoufale krátký singleplayer, navíc se hráč často pohybuje v přísně ohraničeném koridoru a tak o nějaké té opětovné hratelnosti si můžeme nechat jen zdát. Výjimky se naštěstí ještě tu a tam najdou.

 

Další nešvarem je, že některé hry jsou skutečně až  přehypované po vydatné masáži reklamou. Taková hra se někdy stane i komerčně úspěšnou hrou, přesto na ni  hráči velice rychle zapomenou. Opačný případ nastane u jinak kvalitní hry, ale ta protože nemá potřebnou reklamu brzy upadá v zapomnění a často během krátké doby po ní jak se říká „neštěkne“ ani pes.

Další dnes už velice zažitý nešvar je, že každou AAA hry doprovází nám všem známá oznamovací masáž. Znáte to. Téměř každý den je o hře aspoň malá zprávička, screenshot atd…Hráč pak hoří nejen nedočkavostí až hra vyjde, ale často podlehne i mylné představě o hře. Výsledný produkt hra pak vypadá či hraje se ve většině času zcela jinak něž se z prvních gameplayů zdálo.

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/XNGh7xIXb5M“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Vytvořit dokonale úspěšnou hru znamená pro vývojáře předvídat vývoj a číst trh. Pro připravovanou českou simulaci středověku Kingdom Come: Deliverance to může být po dloholetém vývoji docela veliký problém. Tzn. bedlivě sledovat oblíbenost toho či onoho typu (žánru) hry u hráčů v času vydání hry, načasovat ji správně na herní trh. No a jak jistě víte, vývoj trvá i několik let, případě že vyjde více podobných her, tak přichází na řadu zase reklama a marketing. Právě reklama často pak sehraje velice důležitou, ne-li přímo rozhodující roli v prodejnosti hry.

Já tomu říkám – marketingová masáž potencionálních kupců – hráčů. Prodej a úspěch hry často podpoří i příznivá cena. Čísla prodeje později ovlivní i rychlejší sleva z ceny, v ČR se tak bohužel až na malé výjimky neděje. Nebo zlevnění přijde  až moc pozdě. Co se týče digitální distribuce jsou hry na Steamu dost drahé. No něco pak dohánějí slevy, ale to už je nedílná součást marketingu*. Ne vše co je levné je i dobré.

*Marketing je proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníka.

Větší vydavatelství si může dovolit často bombastickou reklamu, pokud se hře prodejně daří často to podpoří vývojem datadisku a nebo DLC, aby z natěšených hráčů vytáhla ještě další a další peníze. Největším nešvarem je podle mě vydávání „polotovarů“ původem např. z Ruska. i když jeden příklad za všechny pochází od našich severních sousedů. Na budgetovou cestu se dalo  i polské vydavatelství City Interaktive. To základy svého úspěchu založilo vydáváním totálně blbých her za „dobrou“ cenu 99-199 kč. Poměrně povedený Sniper od CI je jen pouhou výjimkou potvrzující pravidlo a potvrzuje, že  i v budgetu se občas zadaří. I když Sniper byl rozpočtově už AAA hra. Další vydavatelský krok je vydávání tzv. epizodních her, současně je to veliký hit. Povedený počin je např. pětidílná série The Walking Dead, dobrodružná adventura založená na úspěšném komiksu a neméně úspěšném televizním seriálu.

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/VuRyc_q_Gew“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Jak už jsem psal hrám může k životnosti pomoci vydávání tzv. stažitelného obsahu ve formě placených přídavků DLC. Pravda i tam se najde pěkný shit, protože i ony mají různou kvalitu.

Dnešní trend je do každé áčkové hry vydávat hned několik DLCéček. Většina DLC se prodává za peníze a je to podle vydavatelů docela dobrý byznys. Jen připomenu, že nějaké to DLC si zakoupí pouze polovina hráčů, tedy jen 50% těch co vlastní originální hru.

Bohužel velice rozšířeným nešvarem je hlavní hru dějově osekat a osekané fragmenty později se snažit zpeněžit jako DLC. Nechci někoho urazit, ale z mnohých her jsem měl takový dojem.

Herní průmysl je zkrátka velký byznys. Součástí marketingu jsou často nadhodnocené recenze. O co jde ? Jsou to recenze tzv. šité na míru. Recenzent jde v podstatě na ruku vydavateli hry a tak nějak zamlží její nedostatky. Herní průmysl je tvrdý byznys a 100% věřit si můžete jen sami sobě.

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/Uew9XYqU0O4″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Velikou roli na úspěchu a oblibě hry  má i  velikost  komunity  hráčů a  snadná modifikovatelnost her.

Ke stálému zájmu o hru přispěje také množství a kvalita modifikací do hry např. Operaci Flashpoint, Mafia, Half-Life 1 a 2 , série Unreal Tournament, Warcraft 3, Max Paine 1 a 2, S.T.A.L.K.E.R., Mount & Blade…a mnohé další.

Modifikace vám umožní hrát hru znova s jiným zážitkem, což je  často úspěšný pokus navozující znovu hratelnost hry. Investice do takové hry se pak hráči vrátí tolikrát s kolika modifikacemi si hru užije znovu. Také velikost komunity hráčů hraje dost podstatnou roli na oblibě té či oné hry. Tady bych jen opakoval již zmíněné názvy her.

Připomenu asi dvě  nejslavnější série Call of Duty a Battlefield.

Právě u nich sehrává onu veledůležitou roli prodlužující jejich „životnost“ masově hratelný multiplayer.

Úspěšná hra musí obsahovat:

–  být graficky přitažlivá
– kvalitní příběh nebo námět 
– od dobrého vývojářského týmu – kvalitní tým má lepší předpoklady pro vývoj úspěšné hry

– podporována dostatečně vydavatelem např. vydání patchů, mappacků atd.
– chytlavý a přístupný  multiplayer, který je jednoduše hratelný, ale pod podmínkou, že je maximálně zábavný

– pokud hra má jen singleplayer musí být dostatečně silný, aby vynahradil absenci multiplayeru
– dostatečnou reklamu – některým stačí i zcela málo
– HW průměrně náročná, aby si ji mohlo zahrát co nejvíc hráčů – čím víc – tím lépe !

– kvalitní engin  –  bez pořádného motoru vám nic dobře nepojede

– co možná nejlépe optimalizovaná

A mnoho, mnoho dalšího….

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/CyBRFMNmy_8″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Naopak co udělá hru neúspěšnou :

– špatné ovládání (porty z konzolí)

– hnusná grafika  – bohužel i takové hry dnes stále vycházejí!
– žádná podpora a reklama ze strany vydavatele
– vydání polotovaru hry, urychlené vydání hry často zbytečné  –  bugy, bugy a zase bugy …
– chybějící multiplayer 
– stupidní provařený námět – příběh
– špatná optimalizace

– antipirácká ochrana která znepříjemňuje hraní originálních her

Úspěšné hře škodí i rozdíl  v datumu vydání např.v USA ji vydají dříve a piráti jsou pak často rychlejší než oficiální distribuce. Má to zcela určitý procentní dopad na prodej hry.
A  mnohé další důvody…

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“https://www.youtube.com/embed/LxTj8Sxpj2M“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

Tzv. zabít hru může hodně faktorů a je na vývojářích a v některých případech i na vydavateli, aby se s tím poprali co možná nejlépe. Každé nepovedené hry je škoda. Faktem je, že ani poměrně vysoká prodejní čísla neznamenají u vydavatele spokojenost. Poslední takový případ za poslední dobu. Vydavatelství Square Enix podle všeho očekávalo u her Tomb Raider, Hitman Absolution a Sleeping Dogs prodejní čísla mnohem vyšší.

 

Co tedy dělá hru úspěšnou ?

Není a snad ani nikdy nebude na to zcela  jednoznačná a už vůbec  jednoduchá  odpověď.

Co je pro vás úspěšná hra ?

Tak na to si musí už odpovědět každý sám.

Předchozí článek

Akční RPG hra The Technomancer ve startovním traileru

Další článek

Grand Kingdom – žoldnéři všech zemí, spojte se!

Související články

Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM
Podcast

Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

před 9 hodinami
Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc
Novinky

Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

před 10 hodinami
Elden Ring
Novinky

Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

před 11 hodinami
Další článek
Grand Kingdom - žoldnéři všech zemí, spojte se! 1670 grand kingdom

Grand Kingdom - žoldnéři všech zemí, spojte se!

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      25. 3. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu vtipnou hru od Devolveru

      24. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      67
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      64
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

      Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

      27. 3. 2023
      Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

      Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

      27. 3. 2023
      Elden Ring

      Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

      27. 3. 2023
      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      27. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Marek: PC verze The Last of Us Part I v další ukázce
      • Martin Zavřel: Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa
      • Martin Šabák: Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa
      • Pan.Cisar: Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022
      • blacklanner: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Pan.Cisar: Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)
      Vietcong

      Legendární Vietcong slaví 20 let, fanoušci dostali zajímavý dárek

      27. 3. 2023
      Přehled esport novinek z 12. týdne

      Přehled esport novinek z 12. týdne

      26. 3. 2023
      Counter-Strike: Global Offensive

      Counter-Strike: Global Offensive zažívá rekordní popularitu

      27. 3. 2023
      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      27. 3. 2023
      GOG

      GOG pořádá velký jarní výprodej

      22. 3. 2023
      Horizon Forbidden West: Burning Shores

      Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer

      22. 3. 2023
      Kontroverzní FPS dorazila na PlayStation

      Kontroverzní FPS dorazila na PlayStation

      24. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář