Netflix nám v minulosti přinesl už několik animovaných videoherních adaptací, kdy mezi ty nejvýraznější se řadí výborná Castlevania, ale vzpomenout můžeme i na nedávnou The Cuphead Show! či Dragon’s Dogma (Dračí prokletí), přičemž v budoucnu nás má čekat i Assassin’s Creed.
A nedávno bylo oznámeno, že se do této společnosti zařadí další projekt, jímž je seriál Tekken: Bloodline, postavený na oblíbené bojovkové sérii.
Zdejší události nám odvypráví příběh Džina Kazamy, kterého čeká cesta pomsty, jenž ho přivede až na turnaj The King of Iron Fist, kde se bude muset utkat se svým úhlavním nepřítelem. Nicméně ještě předtím vyhledá svého dědečka, Heihačiho Mišimu, jemuž musí dokázat, že je hoden rodinného odkazu.
Z dalších známých postav se posléze můžeme těšit na Kinga, Paula Phoenixe či matku Džina – Džun.
V náhledu lze zhlédnout první teaser.
In the first animated series from the 3D fighting game TEKKEN, Jin Kazama goes on a heroic mission leading to the ultimate battle — the King of Iron Fist Tournament.
TEKKEN: BLOODLINE comes to Netflix worldwide in 2022. pic.twitter.com/D4tU0LiKOk
— Netflix Geeked (@NetflixGeeked) March 19, 2022
Seriál bude mít celosvětově premiéru ještě letos. Počet epizod zatím upřesněn nebyl.
Každopádně snad bude výsledek lepší než hraný snímek z roku 2010 či jeho pokračování z roku 2014.
Jestli jsem viděl dobře tak devil jin tam je.
Nejsem moc fanoušek 3D anime, většina z nich skončí velice špatně, ještě k tomu, když se jedná o akční žánr, kde je potřeba mít velice kvalitní animace, aby ty samotný boje vypadaly dobře a nepřipadaly, jak cutscény z nějaké Bčkové anime hry…
Uvidíme, jak se s tím poperou..jen by mě zajímalo, jaký studio na tom dělalo, protože například powerhouse studios odvedlo skvělou práci s animací Castlevanii
Tak Netflix anime maj vetsinou nadprumernou kvalitu co se toho tyce a treba u tohohle ty efekty utokou jsou jak ze hry.
Nicmene mas oravdu ze treba Shaman King kde je hodne souboju, tak odflakli tim stylem ze muzes o tech zapasech jen fantazirovat, vidis 2 duchy bum bum a konec. Ikdyz zase na tom dela mensi studio a je to prano jako projekt shaman king.
3D animace není špatná, naopak právě na bojové a akční scény má obrovský potenciál, jenže problém je, že málokteré studio ho umí využít. Příkladem vrcholu je Houseki no Kuni, kde právě pochopili že díky 3D animaci nemusí kamera být statická a tak se nebojí s ní efektivně kroužit a dělat rychlé plynulé změny, které by v klasické animaci kvůli časové náročnosti nebyly možný.
Jenže bohužel, spousta studii 3D využívá jenom aby si ušetřili práci a peníze.