Po delší době psaní obyčejných novinek a sem tam nějakých článků jsem si v rámci Zingu po delší době opět vymyslel něco extra, a to rozhovor s Martinem Melichárkem z Bohemia Interactive, vedoucím vývoje Take On Mars. Napadlo mě ale, že by bylo fajn ten rozhovor udělat trochu víc osobitě, resp. zapojit do toho i čtenáře.
Takže pokud máte na Martina nějaké otázky ohledně Take On Mars nebo třeba i předešlého Carrier Command: Gaea Mission, pište je sem. Ty nejzajímavější (pokud se tu vůbec nějaké otázky objeví) po víkendu vyberu a pošlu Martinovi spolu s několika mými otázkami, aby na ně mohl v klidu odpovědět (vše potom vyjde v rámci speciálního článku). Takže, sem s nimi.
PS: Já sám se chci zeptat třeba na to, jak dlouho Martin v BI dělá, na jakých projektech pracoval nebo proč se pustil zrovna do hry s tématikou Marsu. Takže těmhle otázkám se můžete rovnou vyhnout
Mě by asi nejvíc zajímalo, zda sepíše nějaký post-mortem Carrier Command nebo jednoduše, jestli je se hrou spokojen, co se povedlo a co ne. A trochu dotěrná otázka, byla úspěšná?
Jak dlouho jste na take on mars dělali?
Proč neděláte další Take on Helicopters a místo toho děláte Take on Mars?
@Brokarek wrote:
Proč neděláte další Take on Helicopters a místo toho děláte Take on Mars?
Tohle ti s dovolením můžu říct sám. Take On Helicopters dělal úplně jiný tým lidí, kromě toho Take On Helicopters 2 by nemělo moc velký smysl, troufám si říct že veškerý potenciál TKOH vyždímalo co to jenom šlo. A otázku proč zrovna Mars snad rozhovor odpoví, hodlám sen a to zeptat
Jak chcou zaujmout hráče tímto napohled nudným tématem.
Já bych se chtěl zeptat, jak moc bude Mars reálný (myslím tím velikost i tvar) a jaké módy budou ve hře obsaženy (co všechno půjde v této hře dělat), díky. 🙂
Proč zrovna Take on Mars, a né třeba Take on Tanks ? Tanky by byly určitě větším tahákem.
Co nabídne Take on Mars normálnímu hráči který hraje tak trochu od každého žánru něco?
Bude hra v češtině u nás ?
Bude to na pravým Marsu?? Nebo to bude takový odvar z Marsu 😀
PS: Tohle se stejně k němu nedostane 😀
@Gooka wrote:
Bude hra v češtině u nás ?
Nebude, jak už jsem psal v preview http://www.zing.cz/preview/1017/take-on-mars-ruda-planeta-cek a" target="_blank alespoň zatím. Normálně bych tvojí otázku určitě do rozhovoru zahrnul, ale když už na to odpověď známe, řekl jsem si že ti odpovím rovnou, stejně jako Brokarkovi
V prvé řadě bych chtěl odpovědět některým hráčům/uživatelům, kteří se ptají jak chtějí na tuhle hru natáhnout lidi. Odpověd je prostá. Existujou hráči (viz. já), které toto téma prostě zajímá, mají rádí tenhle typ her a tuto tématiku, tak je jasné, že na ně nebudou potřeba žádné taháky. Určitě asi hra nebude masově opěvovaná, ale svojí hráčskou základnu si najde. Jako třeba známý Orbiter nebo Kerbal Space Program.
1. V jaké míře bude podobnost se skutečným Marsem ? Nemyslím v podobě povrchu, ale spíše jeho rozměry, fyzické vlastnosti, oběžná dráha, rotace atd. ?
2. Jak moc hra bude simulátor/arkáda, bude hra více náročnější a zameřená na specifičtější část hráčů, nebo se budete snažit, hru udělat přístupnější širší veřejnosti ?
3. Jak budou probíhat vylepšení vozítka ? Okamžitě na místě budeme moct přidat vylepšení, nebo se bude muset poslat nové vozítko s vylepšením ?
4. Plánujete v budoucnu nějákou formu multiplayeru ?
Děkuji za tuto možnost zeptat se vývojářů. Hra se mi moc líbí a sleduju jí téměř od začátku, s radostí hltám každou informaci a už netrpělivě čekám, na první verzi 🙂 Přeji hezký den.
Tak jo, limit vypršel. Odpovědí na své otázky se snad dočká Bonpar, Wifinus, Cecs (druhá část otázky o herních módech), davidjah a hadik (první, třetí a čtvrtá otázka). U ostatních dotazů odpověď známe nebo se jejcih znění opakovalo a tak jsem vybral ty nejvhodnější. Každopádně chci všem poděkovat že vůbec nějakou otázku poslali a doufám, že se v budoucnu podaří sjednat něco podobného
© 2010-2023 Zing & Grunex