Komiksová střílečka Borderlands 2 od Gearbox Software omezí filmové scény jak je to jen možné.
„Klíčem k úspěchu je nepřerušit hratelnost. Toho docílíte omezením filmových scén, jak je to jen možné. Na rozdíl od našich skvělých splash screens [loga na začátku], které trvají asi pět vteřin, jsou v Borderlands 2 možná tři cutscény. Nejsem si jistý přesným číslem, ale moc jich není. Vím ale, že jedna je na samém začátku, jedna na samém konci a jedna uprostřed,“ prozradil Anthony Burch časopisu GameInformer.
„Hratelnost je u nás na prvním místě, příběh na druhém. Příběh informuje hráče a dává mu pocit, že věci, které dělá ve hře, mají jistý důvod. Nikdy se nestane, že byste chytili někoho pod krkem a viděli devět minut cutscén o té postavě. U nás je to spíš o tom, že chceme hráči představit svět.“
I přesto nabídne Borderlands 2 propracovanější a především delší příběh než první díl.
„V Borderlands 2 existuje spoustu nových NPC a parta starých známých NPC, které jste z téhle stránky ještě nepoznali. To co děláme v Borderlands 2 má větší rozsah a měřítko,“ dodal.
Písnička Doomsday – Nero
Tak mě se teda ty ironické custrény na jedničce poměrně líbily, proto tomuhle přece nejde nic namítat [ odkaz ] Asi to ve dvojce bude častěji přejhrávané z perspektivy avatara nebo co.
taky by mě zajímla název písničky je suprová
se mi libi ta pisnicka nevi nekdo jaka to je (ta hra taky)
jednička ukazála že to není třeba takže no problemo! …
už aby ta hra vyšla to bude bomba