Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
uz by mohli konecne nejak vylepsit ty stiny. resp. unreal engine uz davno podporuje lepsi stiny ale vetsina vyvojaru porad pouziva ty stary. tzn. postava muze mit vzdycky jen jeden stin. jakmile se priblizi k jinymu zdroji svetla stin se presune do jinyho uhlu. dynamicky stiny jsou jen na postavach. prostredi ma staticky stiny ktery jeste k tomu nekorespondujou s tema dynamickejma takze kdyz postava vleze do stinu tak ma pod sebou porad svuj normalni ostrej stin kterej je diky tomu jeste tmavsi. je to sice celkem drobnost ale vypada to hnusne.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Taky v tom hodně vidím Bioshock. Ale nemyslím si že by to bylo na škodu!
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Strašně vtom vidím bioshock. No sem zvědavej co ztoho nakonec bude
uz by mohli konecne nejak vylepsit ty stiny. resp. unreal engine uz davno podporuje lepsi stiny ale vetsina vyvojaru porad pouziva ty stary. tzn. postava muze mit vzdycky jen jeden stin. jakmile se priblizi k jinymu zdroji svetla stin se presune do jinyho uhlu. dynamicky stiny jsou jen na postavach. prostredi ma staticky stiny ktery jeste k tomu nekorespondujou s tema dynamickejma takze kdyz postava vleze do stinu tak ma pod sebou porad svuj normalni ostrej stin kterej je diky tomu jeste tmavsi. je to sice celkem drobnost ale vypada to hnusne.
Modifikovaná verze Unreal Engine 3
nevite nekdo na jakym to pobezi enginu? u3?
Taky v tom hodně vidím Bioshock. Ale nemyslím si že by to bylo na škodu!
Strašně vtom vidím bioshock. No sem zvědavej co ztoho nakonec bude