Game Infromer pomalu odhaluje první detaily o chystaném Edler Scrolls Online.
Na Elder Scrolls Online se začalo pracovat v roce 2007 a vývoje se účastní na 250 vývojářů včetně všech hlavních es Bethesdy, jako je třeba Todd Howard, který se o hře rozpovídal v nejnovějším čísle časopisu Game Informer.
Podle všeho by nemělo bethesdí MMO vybočovat z řady a svým vizuálem se má blížit hrám, jako je SWTOR a RIFT. Styl herního světa a jeho ztvárnění si pak autoři půjčují právě u druhého jmenovaného a také u EverQuest 2. Podobně jako The Old Republic bude hra plně nadabována – dočkáme se hned třech jazykových verzí, a sice angličtiny, francouzštiny a němčiny.
Herní mechanismy se taktéž nebudou pouštět do žádných experimentů, máme se prý těšit na standardní skilly, rozdělování bodů a známé postupy. Elder Scrolls Online má přitáhnout hráče jiných současných masivně multiplayerových her, ale také si klade za cíl nalákat fanoušky Skyrimu.
Proto je překvapivou zprávou, že hra neobsáhne možnost stát se vlkodlakem, nebo upírem, nebude mít u hráčů tolik oblíbené draky a dokonce se nedočkáme ani létajících mountů. Úplně pak bude chybět možnost vlastnit dům a osud nebyl milostivý ani k románkům mezi NPC. Taktéž během zpuštění nebudou přístupny všechny známé lokace. Vývojáři si mnoho míst schovávají pro bonusový obsah.
Dočkáme se celkem tří frakcí. Těmi jsou Ebonheart Pact, Aldmeri Dominion a Daggerfall Covenant a chybět nebude ani devět rozdílných ras. Přidat se budeme moci také k lupičům, kouzelníkům nebo třeba k hradní stráži.
PvP arény by měly být zaměřeny především na progaming, avšak i pro normální hráče by mělo být všeho dost. Todd slibuje rozsáhlé dungeony a raidy. Maximálního levelu by pak měl hráč dosáhnout po 120 hodinách hraní.
Boje se z důvodu latence nebudou odehrávat v reálném čase, ale budou postaveny na systému staminy, která vám umožní blokovat údery, sprintovat a rušit sekundární efekty některých útoků. Největší váhu má blokování. Pokud máte dostatek energie a zkušeností, měli byste být schopni blokovat dokonce i crowd control ability.
Podle Matta Firora, producenta hry, se Zenimax Online plně soustředí na vývoj titulu, který by se měl stát nejlepší MMO hrou vůbec. Více informací se pravděpodobně objeví s dnešním trailerem a všechno známé i neznámé shrneme také v připravovaném preview.
Elder Scrolls Online je naplánované na rok 2013 pro PC a Mac. Další obrázky v galerii (celkem 22).
No nevím jestli zrovna tudy vede cesta…
Nezapomeňme však, že tohle může být marketingový tah, kde Bethesda prostě "odhalila" takovéto špatné zprávy, konkurence se nebála a pak se vytasí prostě s něčim extra.
Suma sumárum žádná dobrá zpráva. Trh s MMO je přesycena nová značka by mohla uspět jen tehdy, pokud by nabídla něco skutečně jiného, než WoW. Do SWTORU všichni vkládali obrovský naděje a jak to dopadlo. Szejně tak kopa dalších před tím. Age of Conan, Warhammer Online… nic neuspělo. Jediný "úspěšný" MMO mimo WoWka byly Guild Wars, a to kvůli absenci měsíčních poplatků a nijak nezvýhodňujícím mikrotransakcím. TES MMO bude pravděpodobně další velký neúspěch, který možná během prvního půlroku bude mít spoustu hráčů, kteří pak ale rychle zmizí. Recyklovat jiná MMO je cesta do pekel.
Epic fail akorat ta grafika vypada hezky =)
Tohle je opravdu zlé… Přeci Bethesda nemůže skončit jako jedná nejmenovaná firma co může za propadág jménem SWTOR. Udělají jedinou chybu, která změní charakter starého TES a nikdo se na tuhle MMO nepodívá, protože pak tam stejně bude vše co je už v jiných MMO hrách a nebude to tolik atraktivní.
Nicméně se vůbec neumím představit kam Bethesda s tímhle projektem míří. Ale v jednom mám jasno, i když jsme teprve na začátku, že tímhle projektem pošpiní jméno své firmy a ztratí pár procent stálích fanoušků.
Mno i tak jsem zvědaví – třeba to jsou pochyby, které z náme z jiných titulů a překvapí. Jen škoda, že tomu tolik moc nevěřím.
Hm a co že to má společného s elder scrolls?
Pořád se mi to nějak nechce líbit. Aby mělo MMO úspěch, musí mít něco osobitého, něco, co jiná hra v žánru prostě nenabídne. Nic takového ale TES Online zatím nemá, a co víc, naopak se chlubí půjčováním z ostatních MMO, a to je opravdu špatná cesta. Nezamlouvá se mi ani barvitost screenů, navzdory barevnosti Oblivionu mi takováhle stylizace k Elder Scrolls nijak zvlášť nesedí, zvlášť po mnoha hodinách strávených ve Skyrimu a Morrowindu. Navíc nepochybuju, že Bethesda neodolá vidině výdělku z měsíčních poplatků, a to je v dnešní době už totální cesta o pekel. Když lidi nechtějí platit za The Old Republic a jemu podobné, TES na tom moc nezmění. V první řadě mě ale tahle hra děsí z toho důvodu, že vydání MMO v rámci známé série většinou znamená, že singleplayerová větev skončí a dál se bude všechno soustředit právě na MMO. Snad to tentokrát nebude ten případ, ale i taková možnost tu bohužel je. Poslední věc kterou bych v tomto ohledu chtěl vidět by byl podobný osud jaký potkal třeba klasické Warcrafty
svým vizuálem se má blížit hrám, jako je SWTOR a RIFT
který by se měl stát nejlepší MMO hrou vůbec.
—-
Tahle kombinace vět nejde prostě dohromady. Očekávám, že toto bude poslední hřebík do rakve bethsedy a další ES nebude, protože na tomhle se kompletně vyšťaví pokud budou chťít dělat hru podobnou swtor.
ja jen doufam ze tam nebude nafařeno tisíce spellu a kdovi čeho u kterejch si uz nebudu pamatovat co vlastne umej viz: wow. . jo a mmm psalo se tam někde něco o placení ? nebo to bude free ?
Oni asi nepochopily co lidi chtěli. Lidi chtěli normální Skyrim akorát online. Cítím průser
po přečtení článku se jaksi obávám toho, že hra mnoho lidí z ostatních MMO nepřitáhne. .
Jak píše Sherlock. Neumím si to teda moc dobře představit (výraz "systém staminy" mi jaksi moc nepomohl) tak aby to bylo plnohodnotné PvP (teda doufám, že se to týká jen PvP) .
Ten systém boje teda nechápu, to bude takovka, když to nebude v reálném čase? : -P
Tak teda nic pro mně Vyčkám si radši na Guild Wars 2…
Ten článek je snad o tom, co ve hře nebude. PvP nebude v reálném čase? Bude mít ta hra úspěch? Po přečtení článku si to nějak nemyslím… bohužel.