Pamatujete si ještě na druhý díl Diabla? Určitě ano, stejně jako si vzpomenete na léčení svého hrdiny. To bylo vytvořeno tak, že hráč sbíral nebo nakupoval v krčmách speciální léčivé lektvary, které dle potřeby vypil. V chystaném Diablu III dojde k menší inovaci. Sice si budete moci i nadále dávat do inventáře zmíněné léčivé lektvary, ale ty už nebudou tak důležité. Budou spíše vedlejší metodou léčení a hlavně, nebudete jich moci vypít tolik najednou.
Tou hlavní metodou budou jakési speciální červené kuličky (health globes – viz. obrázky), jež se objeví po zabití nepřítele. I zde bude jeden velký rozdíl: Pokud zabijete méně významného nepřítele, zůstane po něm malé množství kuličky. Zatímco po velkém a silném větší množství.
Z výše zmíněného si lze domyslet, že tvůrci chtějí tímto systémem přinutit hráče uvažovat a současně ho hnát do dalších nebezpečných bojů. Už se nebudete moci spoléhat na automatickou regeneraci zdraví či speciální lektvary v inventáři. Připravte se tedy na těžké situace, při nichž budete muset uvažovat a čas od času zvolit raději úprk před silnými monstry.
to JANSULOVSKY: Diablo je klikfest! Ty bys chtěl přemejšlet?
Jinak novej systém se mi celkem líbí… Hlavně, pokud bude dost AoE kouzel a schopností.
Radši bych bral možnost tvořit menší komba nebo ovlivnit zásahy, třeba krýt se štítem, pak udeřit apod. Někdy mě to ve dvojce unavovalo, jen klikat, nebo držet myš a čekat, až se moje postava konečně trefí nebo zasadí poslední ránu. Tak, je po něm, ještě sto takových a oblast je čistá. Ale zas, Diablo je hlavně rubačka.
A já si nemyslím, že to bude mít účinek, jak tady popisují, spíš se tam každý vrhne a bude sekat hlava nehlava a HPéčka budou, jen nabíhat…takhle to bylo, v nějaký hře, ale za boha si nevzpomenu v jaký
Já si šťournu, …ale tohle mi nepřijde jako nějaká aktualita, …o tomhle systému léčení přišly informace s hned prvním trailerem, a teď koukám na stránky Blizzardu, kdy přišlo to videjko a to bylo 28. 6. 2008. Klucí, nespěte nám tady, ….
Už aby to tu bylo