Pamatujete na video, které předvedlo nejrealističtější deformaci vozidel s technologií CryEngine 3? BeamNG tvrdě pracují, což dokazují trojicí nových obrázků.
Již brzy bychom se měli dočkat dalšího videa.
Pamatujete na video, které předvedlo nejrealističtější deformaci vozidel s technologií CryEngine 3? BeamNG tvrdě pracují, což dokazují trojicí nových obrázků.
Již brzy bychom se měli dočkat dalšího videa.
© 2010-2023 Zing & Grunex
chlupač1: A tam to teprve má grády. Kam se na to hrabou vizuální efekty Shift 2. Vlastní zkušenost.
nejrealnější destrukce vozidel je v realitě
*poskozeni
podobny model poskozeny ocekavam v novem GRIDu
Tomu kdo na tomhle udělá závodní hru na PC zulíbám ruce asi zase nainstaluju Burnout Paradise
mě vždicky bavilo z autem skákat ze skokánku, ted budu rád když my neupadne náprava ted bude vetsi sranda to naplno narvat do zdi
JakER: materiálová simulace už je docela stará věc. Jde ale o to, že neni v reálnym čase. Nasypou se do ní data a ty se pak vypočítají. Pochybuji, že by CryEngine počítal až s takovými detaily jako skutečné výpočetní programy. Je to hezky vypadající realtime simulace, založená na skutečných fyzikálních zákonech a materiálech, ale pořád se jen blíží realitě a nenahradí přesné výpočty natož skutečné crash testy.
Je to jen herní engine
Tak a teď to šoupnout do nějaké gamesy, ať můžem i my vesele testovat
Zase o krok blíž k realitě, takhle si představuju GTA.
Jestli se tohle podaří implementovat třeba do nějakého nového Flatoutu, tak to bude masakr.
Vypadá to víc než hezky
Já chci další video!
To modré vypadá jak stará Honda Civic. Chudáček Civic
Je to pecka. Jsem zvědavý jaké to nakonec bude mít využití. Jestli to zůstane jen u hry, nebo například taková simulace crash testů.