Balíček Earth obsahuje
Tři nové mapy – V sázce je osud galaxie, a vojenské úsilí lidstva se proto soustředí na tři strategické lokality. Vaším úkolem je ubránit Firebase Rio, výcvikovou základnu N7, Firebase Vancouver a Firebase London jako poslední centra odporu lidstva.
Nové hratelné postavy z N7 – Stanete se příslušníkem nejelitnější vojenské jednotky Aliance jako N7 Demolisher Engineer, N7 Destroyer Soldier, N7 Fury Adept, N7 Sentinel Paladin, N7 Shadow Infiltrator a N7 Slayer Vanguard.
Nové účinné zbraně – Na nepřítele vyrazíte s těmito novými zbraněmi: N7 Piranha Shotgun, N7 Typhoon Assault Rifle a Acolyte Pistol.
Nová silná vylepšení – Zbraně si můžete upravit pomocí 12 nových modifikací a výstroj pomocí 11 doplňků k odražení i toho nejtěžšího protivníka.
Nová obtížnost „Platinum“ – Bronzovou obtížnost zvládáte i ve spaní? Stříbrnou levou zadní? U zlaté se sotva zapotíte? Tak svolejte kamarády a otestuje si své schopnosti na nové úrovni obtížnosti Platinum.
Nový cíl mise – Tento nový cíl, který se náhodně objevuje ve vlnách 3, 6 a 10, postaví tým před úkol udržet na živu ostře sledovaného agenta a eskortovat jej do určené výsadkové zóny na každé mapě.
Chápem každý má rád iný štýl mne pre ME viac sadne taký ten akčnejší a trochu lineárnejší štýl
Wornos: mě se líbilo samo-chlazení, protože to bylo unikátní. Ty termální zásobníky jsou tzajímavá věc, ale mají zabitej potenciál. Hráč by měl mít třeba 20 zásobníků "v kapse", a používat je, když se zbraň (kterou používá, ne že to naskáče do všech zbraní co mam u sebe) zahřeje (indikátor z ME1) a teprve pak vyhodí přehřátej zásobník a nacvakne novej, a ne že mi ubívají náboje, když vim že ta zbraň je schopná vystřílet tisíce nábojů a ne to číslo co tam píšou pak se zaměřuješ na náboje jako takový a ne na fakt, že se ti přehřívá zbraň (tímhle bohužel BioWare klesli na tuctovou střílečku )
lokace questů se sice opakují, ale v ME2 a ME3 nemůžeš přistát na každé zemnaté planetě jako v ME1 , navíc mi chybělo MAKO a možnost volnějšího pohybu (rozloha citadely v ME2 byla žalostná)
ano, ME2 byla epičtější než ME1 ale z ME1 mam větší pocit propracovanosti než z ME2, že si s tim autoři víc vyhráli (sice DLC tenhle pocit zlepšovali, ale pořád to nebylo ono)
co mě nejvíc mrzelo na ME2 byly mise, protože většina misí se točila kolem tvého teamu. Chápu že to byla příprava na sebevražednou misi a že potřebuješ loajalitu všech, ale proč to nemohli doplnit i něčim jiným (třeba něco pro Wrexe na Tuchance, na Illiu je třeba něco udělat, protože tě nechtějí pustit dál, něco pro Ariyu aby sis získal její důvěru…)
Grunt nedokázal nahradit Wrexe
ME2 a ME3 jsou parádní hry, ale ME1 stejně zůstane mým oblíbencem i přes opakující se lokace a chyby AI
PS: já vždycky hraju na nejvyšší obtížnost
3dav3: SI robíš srandu však, ja som hral mass effect hned ako vyšiel na pc a doteraz je to moja najoblubenejšia hra avšak prekonaná Mass Effect-om 2. Každý musí uznať že ME2 je najlepší diel série aj keď má podstatne orezané RPG prvky. A ak sa ti zdá ME2 a ME3 ľahký tak si ich daj na HardCore obťiažnosť. Ale mňa napríklad len štve že ME1 je taký, "nedorobený" (neviem nájsť to správne slovo) . Opakujúce sa lokácie pri vedľajších questov a rôzne bugy (napr. prehrievanie zbraní: niekedz sa zbraň prehreje a už sa nechladí, o čo lepšie sú termálne zásobníky v 2 a 3) .
wornos: hrál jsi vůbec ME1? krytí tam bylo, schopnosti tam byly (daleko víc schopností než v ME2 a ME3 dohromady) , dokonce jsi se mohl i skrčit kdykoliv si chtěl, bylo tam na to extra tlačítko, stejně jako extra tlačítko na běh a zapadnutí do krytu…
takže nechápu co bys tam chtěl předělávat
sice tam pokulhávala AI nepřátel, ale podle mě tam byly boje mnohem zajímavější a nestačilo jenom vlítnout do skladiště a začít to tam střílet, musel jsi se krýt a taktizovat a to i když jsi měl lepší zbraně. Mělo to mnohem realističtější nádech, stejně jako jsem četl v knížkách
takže podle mě by měli "předělat" ME2 a ME3 do stejnýho stylu jako ME1
Wornos: To že se Microsoft rozhodl předělat Halo do podoby svých "mladších bratříčků" ale neznamená že tak udělá i Bioware. Vlastně ani nechápu proč by to dělal … ME sérii by to asi nijak zvlášť nepomohlo protože všechny tři díly vypadají stále hodně dobře
Al kebyže sa do toho pustí komunita tak by to možno šlo. Pozrite sa napríklad na stránku moddb. com a uvidíte že ak je dobrý tým tak dokáže s existujúcou hrou urobiť takmer čokoľvek.
Tak to potom není jenom předělání do novějšího enginu, ale musel by přijít i redesign většiny lokací a překopání herních prvků, takže o realizaci tvé vize silně pochybuji
Cenu to má opravdu jen pokud to bude mít kvalitu Shadow Brokera…
3dav3: A čo takto keď bolo nedávno prerobené Halo 1 do enginu Reach a chystá sa už aj 2-ojka. čiže kdo je potom mentálne slabší. A ja som to nemyslel kvôli grafike ale hrateľnosti. Systém krytia, schopnosti, ….
mustang: a shadow broker byl snad za dobrý slovo? A co je dneska zadarmo? extended cut byl zadara, protože pověst BioWare byla v ohrožení
já si Leviathana klidně koupim, protože to má zajímavý potenciál
3dav3: re: 3) A jestli to tak bude (hlavně nový konec, což pochybuju) a budou za to chtít prachy tak je to fakt vyděračství!
Wornos: 1) ME2 a ME3 jedou na stejném enginu (Unreal3) a v ME1 jsou (podle mě) daleko hezčí obličeje než v ME2
2) pro vydání trilogie bych byl, ale pokud chceš aby bylo ME1 předěláno do unrealu 3, tak jsi nejspíš mentálně slabší na hlavu
3) náhodou, já mám rád DLC, která za to stojí (shadow broker, from ashes) a pokud bude mít Leviathan vliv na příběh ME3 (nový konec, přímý vliv na příběh nebo poslední rozloučení s posádkou) tak se popravdě nemůžu dočkat
No to nevypadá vůbec zle!
Leviathan má mít podle všeho (podle souborů z EC) přidané konverzace s katalystem, opravdu se na to moooc těšim.
On například Leviathan měl být už dříve ale kvůli EC se pozastavily veškeré práce na SP DLC …