Zbrusu nová značka od Arkane Studios a Bethesdy – Dishonored – bude mít tři různé konce. Informaci prozradil kreativní ředitel Raf Colantonio v rozhovoru s kolegy z VG247, kde se rovněž dočtete, že dokonce nemusíte ani nikoho zabít, záleží pouze na vás a na vašem stylu hraní, zda se zaměříte na stealth možnosti hry nebo více na agresivitu.
„Existují tři hlavní konce, a to v závislosti na vašich činech,“ řekl kreativní ředitel a dodal, že pokud nechcete nikoho zabít, tak nemusíte. Dokonce můžete zabít pouze pár lidí. Odměnou vám bude jasnější konec a dosud nespecifikované odměny, zřejmě unikátní achievementy a trofeje.
V Dishonored na hráče čeká rovněž nemálo možností jak nepřítele eliminovat. To nicméně vývojáři předvádí v gameplay trailerech.
Dishonored vyjde 12. října s českými titulky na PC, PlayStation 3 i Xbox 360. HW požadavky zde.
Hold školáci za hry neplatěj a normální lidi jsou přes léto u vody nebo někde na tůře. .
Qartter: Nj moja rec je to skoda. . Oni nevnimaju vobec skolu/prazdniny atd no
Jó masakr! Super, extra vyplachovák! Tohle mám rád. Ale nebyl bych to já, kdyby někdo neumřel stilově.
Qarttet: Proč? Bože Proč? Protože máš být rád, že nehniješ v pracovní mašině na velké okrádání lidu.
PROČ? Bože PROČ? Vycházejí dobré hry v září kdy začíná škola a během prázdnin nic?
Například v MGS taky nemusíš nikoho zabíjet a bosse můžeš uspat, tak nevím proč by to nešlo i jinde…
Maestrodk: Ty víš, že ta hra nebude rozdělená na bosse – ale vtip dobrý
Honzas4400: Finále hry. Poslední boss: "Toho já zabíjet nechci" – Gratuluji k dokončení hry
EpiCenega: Půjde, prostě úkol odmítneš dělat a vyřešeno
Maestrodk: úplně všechny nezabít asi nepude, jestli bude úkol někoho zabít
Ano, tohle hledám! Konečně hra zaměřena i na stealth akci
výzva přijmuta!
Správný přístup vývojářů
Aspoň si nikdo nemůže stěžovat, že je v té hře zabíjení a je to moc brutální. Nic se zabíjet nemusí a je to.
Ta hra vypadá líp a líp, ta nelineárnost z toho přímo stříká do nebes