Společnost Electronic Arts již několikrát změnila studio, kterému přidělila vývoj arkádové závodní série Need for Speed. V minulosti se na sérii podílel například tvůrčí celek EA Black Box (Undeground, Carbon, ProStreet, The Run), Slightly Mad Studio (Shift) a v neposlední řadě také Criterion Games, které na letošní listopad připravuje nové Most Wanted.
Nyní se ovšem zdá, že se vydavatel rozhodl pro další studio, které bude vyvíjet Need for Speed. Švédské studio EA Gothenburg totiž hledá nové zaměstnance a láká je právě na NFS.
„Chtěli byste být součástí EA? Chtěli byste pracovat na Need for Speed sérii? Nyní máte příležitost stát se součástí EA Gothenburg a splnit si tyto dvě přání! Hledáme spoustu nových lidí,“ dočteme se na oficiálních stránkách EA Gothenburg.
Připomeňme, že již dříve Electronic Arts tvrdili, že v EA Gothenburg se zaměří na novou generaci her poháněnou Frostbite 2 enginem. Je tedy více než pravděpodobné, že budoucí NFS poběží právě na enginu z Battlefield 3 či NFS: The Run.
A kdy by tohle Need for Speed mohlo vyjít? Pokud je nám známo, tak žádné další studio na této sérii nepracuje a pokud bude chtít EA vydávat značku každý rok, tak právě v Gothenburgu by se mohlo rodit NFS, které vyjde na podzim příštího roku.
JakER: no dyť právě, myslel jsem, že když už bude pokračování MW tak to bude mít něco společnýho a ve finále jim třeba dojde, že U3 by mohla bejt slušná ždímačka tak to bude F2P a za doplňky i auta budeš muset platit a bůhví za co ještě, třeba
sorry ale nfs je uz fakt nuda
martin2133: Most Wanted 2 nemá s Most Wanted nic společného. Já doufám, že u Underground 3 neučiní stejnou chybu.
JakER: neunáhli se moc, podívej jak dopad (ne) Most Wanted 2 …
PLEASEE, UNDERGROUND 3!
přesně MP je tam senzační jen v SP jsou třeba blbý checkpoint , ale aspoň to mělo příběh .
Nelepší by (podle mě) bylo, aby vytvořily nějakou komunitu a optaly se fanoušky, jak by podle nich měl novej díl vypadat. Jo je to asi trochu ujetý, ale myslím si, že hráč samotný ví jak by to mělo být. Nevím mno. Kdybych já osobně rozhodoval, tak bych trochu uvažoval a podíval bych se do historie a to konkrétně na undergroun 1-2, pouliční závody, tuning, souboje atd. .
Díky bohu že ty zprávy o výhradním vývoji NFS Criterionem se nepotvrdily. To abych šel najít tů zlomenou hůl nad sérií NFS a objednal si lepidlo protože za rok to možná bude zase hratelný. Super.
petasczech ma pravdu — spojit run trate s hp2010 – treba bude mw prave takovy – skoda ze jen ve meste. run ma supr trate na mp. a nvm proc se frostbite nehodi na hru? dyk to vypada pekne. a ty infarkty na utesech kdo to hodi prez svodidla – zupr.
tvždyť aby to bylo reálnější vypadá to jak kdybych si hrál v pokojíčku s auty i tam je to realnější
PETAS117: Vždyť je to arkáda … Nepotřebuje reálnější ovládání. Potřebuje ale to ovládání totálně překopat …
NFS nepotřebuje grafiku , ale realnější závody
Chacha a máte to
Codemasters Racing
A ted uz jenom studio co umi dat dohromady kvalitu zpracovani Hot Pursuitu, stylu trati z Runu, aby to slo ridit jako vehikl a ne driftovaci stihacku, rozdelit kampan a quick race (vybrat si trat, pocet kol, auto, pocet oponentu) . Tuningari at se spis modlej aby THQ ozivilo Juice games, ta serie to v sobe mela snad i vic, nez undergroundy.