Electronic Arts včera večer oznámila dohodu s Disney na Star Wars hry. Společnosti se dohodly na víceleté exkluzivní licenční smlouvě pro vývoj a vydávání nových her založených na postavách a příběhu Hvězdných válek.
EA bude vyvíjet a vydávat nové Star Wars tituly zahrnující všechny interaktivní platformy a nejoblíbenější herní žánry, zatímco Disney drží práva na vývoj nových titulů v rámci mobilních, sociálních a on-line platformách.
Frank Gibeau, prezident EA Labels, prozradil, že již pracují na Star Wars hrách. Konkrétně švédské studio DICE (série Battlefield), Visceral Games (série Dead Space) a v neposlední řadě také tvůrci Mass Effectu z BioWare. Ti už mají zkušenosti s Hvězdnými válkami v podání MMORPG titulu Star Wars: The Old Republic.
„Každý vývojář sní o vytváření her z universa Star Wars. Tři z našich nejlepší studií si tento sen splnili. Připravují epická dobrodružství pro fanoušky Hvězdných válek. Nové značky, které tvoříme, si mohou vypůjčit něco z filmů, avšak vždy půjde o titul s novou hratelností a novým příběhem,“ řekl Gibeau.
Na oficiálních stránkách EA pak prezident EA Labels potvrdil, že všechny nové tituly z universa Star Wars budou využívat Frostbite 3 engine z Battlefieldu, který prý zaručí neuvěřitelně detailní grafický kabátek, prostředí i postavy.
Finanční podmínky dohody zveřejněny nebyly. Každopádně jde o změnu strategie, dříve se totiž vydavatel soustředil na vývoj vlastních značek a nespoléhal tolik na licence. To se však změnilo a v následujících letech se od EA dočkáme hned několika titulů ze Star Wars universa, které podle jejich slov uspokojí hardcore hráče a podle všeho budou k dispozici na všech předních platformách – PC a současné i next-gen konzole.
Připomeňme, že začátkem dubna tohoto roku společnost Disney uzavřela herní divizi LucasArts a propustila všechny zaměstnance. Zároveň se zavázala, že série Star Wars bude pokračovat dál. To jsme ale ještě netušili, že exkluzivní dohodu získá EA. Jak to dopadne, to se budeme moci na vlastní kůži přesvědčit v průběhu následujících let. Otázkou zůstává, co bude se zrušenými hrami Star Wars 1313, Battlefront III a Star Wars: First Assault.
Proč? Já nevím, zeptej se sebe proč jsi ho zmiňoval, když je to pro diskuzi bezpředmětné.
To radši, ta parodie s generickýma dialogama je možná po nějaké době (nevydržel jsme to dlouho hrát) dobrou hrou, RPG to však vidělo možná tak z rozjetého vlaku. [ odkaz ] 3: 18 Aspoň za tohle jsem té hře vděčný, ta scéna byla ta nejsměšnější hovadina jakou jsem kdy ve hře viděl.
Routa: Jade Empire se nedá považovat za rpg? Go kill yourself…
Další DLC, možná i miktrotransakce, hratelnostní engin pro Star Wars Frostbite 3…to fakt né…
Martin: Společností s těmito možnostmi je spousta, otázka je jak by se toho ujmuly.
Tak nakonec všemi zatracované EA zachránilo hry ze světa Star Wars. On asi málo kdo má v dnešní době penize a možnosti, aby pod sebe vzal tuto značku. Jsem zvědavej jak se EA vycajchnuje a jak budou hry vypadat.
Chepa: Jo sorry To teda jo a jak by bylo jednoduchý tam dát scénu navíc jak Shep vychází živej z trosek, pak ta oslava na Citadele…hned by měl Člověk větší radost. . takle je to až depresivní
Pajmic – hral hned jak vysla. Je to jako hafo ale takhle sem si to predstavoval az porazime reapery xd.
No dole to psal Conchar
kde jsi to slyšel?
Jo a btw to ze mass effect mel byt puvodne SW je nejveci bullshit co sem slysel.
Chepa: A Citadelu si nehrál? Já ji beru jako konec serie
Vidiš a tu právě sepsal Walters A samozřejmě scénáristi postav. Karpy v té době už u ME nebyl.
No walters se od konce distancoval. Stejne nej konec ze vsech her co sem kdyhral melo me2 …. Sebevrazedna mise je proste legendarni
Chepa: Karpy od ME2 odešel už půlce produkce scénáře a nahradil ho walters takže. Je uplně jedno jak dobrej scénárista je když je hra rushnutá. A Hudson s Waltersem spali konec
Pajmic – necekal sem ze te to tak veme a asi takhle… Hudson je hlavni producent ME to neznamena ze to ale psal. Jednicku a dvojku psal Kaspy s Waltersem. A jak bylo receno snad pred 3/4 rokem. Walters konec nepsal ten napsal hudson. Stejne nejveci fail serie je to, ze odesel Kaspy na SWTOR. Neco jako delat si tu triko kolik toho vis me prijde smesny pro me je ME universum tak jak ho kaspy stvoril s zaklinacem nejlepsi a nejoblibenejsi. Nebudu tu vypisovat co vim a nevim, protoze je to uplne zbytecny. Stejne jako co si psal ty… Ja nedavam vinu BW pro me je dobre co dokazali za ten kratouckej cas co jim EA dalo… Ja davam vinu EA za to jak to dopadlo a verim, ze kdyby Hudson na to mel vic casu, ze to taky vypada lip. Kreten bylo mozna silne slovo – fajn. A celkove ME3 je stejne dobrej dil jak legendarni dvojka ale konec tomu dela spatny svetlo. Ranoh, Tuchanka, Thesia a vsechny sceny jako napr. Grunt apod. Jsou tak dojemne a epické…ze ten konec je sprosta rana do srdce cloveka.
Aspon, ze extended cut mame, kterej to trochu vylepsil.
killer: A ještě se odehrával v Americe s nudným Connorem. Nevím proč, ale ACIII se mi zdá třeba oproti Revelations horší i v gameplayi.
killer159357 : : : : Tos zabyl kémo:-)