Tvůrci z Techlandu představili svůj nejnovější projekt Dying Light, který nás zavede do zombíky přeplněného městečka, který by jako z oka vypadl maloměstům v Jižní Americe. Výhodou však bude, že se nemusíte bát vyjít na ulici. Jednoduše někudy vylezete na střechu a budete si spokojeně zpívat „I'm still alive“, dokud nenarazíte na díru ve střeše.
Přes den budete muset hledat a sbírat jídlo, pití, teplé oblečení a zbraně, abyste se měli čím bránit. V noci se totiž ze zombie občanů stanou nenažrané a agresivní nestvůry, před kterými vás ani ta střecha neuchrání, a budete se muset plížit. Je dost možné, že se v noci objeví ještě někdo další, kdo bude lovit zombíky – a vás, samozřejmě. Ano, říkáte si dobře, ve hře bude dynamické střídání dne a noci.
„Technologie nové generace nám dovolí vytvořit skutečný dynamický svět, ve kterém je změna dne a noci nutností. Mechaniky free-runu (parkouru) nám dovolí dosáhnout téměř nekonečného požitku z prozkoumávání okolí a hledání zbraní a předmětů na jejich vytvoření, pro ten správný survival pocit,“ nechal se slyšet Paweł Marchewka z Techlandu.
Někteří již měli tu čest vidět hru pod proudem, a dojmy jsou zatím kladné. Ve hře se bude každý zombík něčím lišit. Jeden na vás zaútočí na míle daleko, ten druhý se za vámi ani neotočí, jiný vás nechá být, i když do něj budete šťouchat klackem. Stejně tak se budete muset vypořádávat s ostatními přeživšími, kteří vždy nejsou moc ochotní vám pomoct. Pokud si ale nemůžete dovolit zaútočit, není nic jednoduššího než zvednout ruce a zbaběle utéct – samozřejmě po střechách, když už to jde.
Je vidět, že tvůrci čerpají to nejlepší ze série Dead Island, jen doufáme, že nevyužijí i to špatné. Ve hře se objeví crafting nejspíše ve stejném duchu, jako byl právě v Dead Island. Máte stůl, máte plánky, máte předměty na výrobu. Stará dobrá elektrická mačeta se nám dostane znovu do rukou, hurá!
Dying Light vyjde na PC, současnou i next-gen generaci konzolí v příštím roce. O vydání se tentokrát postará Warner Bros. Už se nemůžeme dočkat, co si pro nás naši polští sousedé připraví.
Hlavně když to zas neposerou jako ten Riptide. Jinak koncept se mi rozhodně zamlouvá. Nejde o to, že to je zombie hra, ale o to jak k tomu budou vývojáři přistupovat.
Taky mě to zaujalo, . . sám jsem zvědavej jak to hoši ze studia propracujou, protože obrázky ze hry je jedna věc a hra druhá. .
Vypadá to docela zajímavě, snad tam bude dobrej příběh.
vím co to udělá když nepiješ celý den a nejíš a ještě musíš makat a lítat venku v horku . . jinak bych to nepsal . . nemusíš zabíjet zombíky
Brumbál Zkus si bez vody vydržet kolem 12 hodin. . To uvidíš co to dokáže s člověkem. Kor když utíkáš před zombíky v horku. To se záruční doba člověka krátí na hodiny. Jídlo ano. Bez vody v takové situaci? Ani čtvrt dne!
Těch zombie her je už přehnaně moc Vydojej ten námět do mrtě ….
Razzak : hlavně aby to tam nebylo přehnaný . . pít a jíst nemusíš třeba den a vydržíš v pohodě . . aby to tam nebylo udělaný že budeš muset mít snídani . . oběd a večeři . . furt něco shánět nebo pojdeš. .
hmm
Jéžíš. To mi už nepojede !
Doufam ze to nebude arkadove a jednoduche jako u Dead Island. Chci realistickou parkour zombie hru, kde se opravdu bojuje o preziti (zombici, hlad, zizen atd. )
jooo na to sem hodne zvedavej
Takze i ty zombici budou parkourit ? ? ? No te pic….
parkour mi k zombikum nak moc nesedi. spis bych ocenil novej dead island z nakyho min tropickyho prostredi. graficky to ale vypada velmi pritazlive
dopitapetr: Nápodobně
Další hra, kterou si připisuji do svého seznamu jako jednu z nejočekávanějších her