Od multiplayerové střílečky Titanfall si hráči i novináři slibují rozvíření stojatých vod tohoto žánru. Respawn Entertainment na to totiž mají potřebné zkušenosti, vždyť právě jejich členové stojí za zrodem oblíbené série Call of Duty.
Nadšení z Titanfall v dnešních dnech malinko pokazila informace, že bitvy budou maximálně pro dvanáct hráčů. To znamená 6 vs. 6. Pokud se bojíte, že na mapě nenaleznete protivníka, tak boje budou obohaceny o další titány, které bude ovládat umělá inteligence – Každý hráč bude moci usednout do titána nebo mu dát příkaz „follow me“ (následuj mě) nebo „guard“ (obrana).
„6v6 je maximální počet hráčů. Ukázalo se, že jde o nejlepší kombinací s AI. Existuje spousta titánu, které bude ovládat umělá inteligence, každý může mít titána v módu follow nebo guard,“ napsal Vince Zampella, zakladatel Respawn, na obranu.
„S rozhodnutím nemá nic společného technika. Testovali jsme desítky a desítky hráčů. Našim cílem je přinést zábavnou hru se skvělým zážitkem,“ přidal se McCoy. Například na E3 byla ukázka, kde proti sobě bojovalo 14 hráčů (7v7). Nakonec bylo ale rozhodnuto, že bude mnohem lepší 6v6.
Když se nad tím zamyslíte, tak to dává smysl. Budete muset přemýšlet nad svými kroky a rozhodovat se podle dané situace. Nikdy totiž nebudete vědět, zda náhodou druhý hráč nemá někde schovaného titána, který ho při napadení začne bránit. K tomu si ještě přidejte různé třídy titánů.
Závěrem se Zampella zaměřil na PC hráče. Konstatoval, že zatím nevědí přesně, jak bude Titanfall náročný. Nicméně, má jít o hru pro většinu dnešních počítačů. O HW nároky bych se nebál, hra přece jen běží na modifikované verzi Source enginu.
adamoun: Takže možnost modování až v nějakém budoucím placeném dlc? ještě horší Modování tam nebude nikdy, to mi věř, takový jsou prostě EA.
1. EA modifikace-NOPE, protože modeři by udělali lepší hru a nemohly by jsme rejžovat na DLC
2. AI v moderních hrách je naprosto otřesné!
3. Ti co dělají na COD nejsou vývojáři, nýbrž zaměstnanci na pracovní lince u pásu.
4. Vše co belong EA je jejich. Cokoliv kde je napsané EA znamená, že jim drží koule ve svěráku.
5 Toto vše není HATE ale krutá 10+ letá zkušenost s herním průmyslem.
Silent: 1. Nepodpora modifikací není jistá, v budoucnu je možné, že nějaké přidělají (viz. předchozí článek o titanfall)
2. Boje 6vs6 nejsou problém pokud nebudou moc velké mapy a navíc tam budou začlenění AI roboti.
3. Ti ex-tvůrci CoD jsou výborní vývojáři
4. Je to pod EA partners, takže samotní EA moc škod nenadělají … snad kromě toho že to nepojede na Steamu
Silent: Vsaď se, že to ale zas dostane v recenzích 9/10. Herní průmysl je v troskách.
Takže žádná podpora modifikací i když beží na Source engine. Boje 6vs6 ( ) a navíc COD vývojáři a EA distributoři. Čichám čichám průser Asi to přejmenujem na TitanFail. . Vyšší verze EpicFail
BůhOnty:
Pes.
Nejlepší je IGN, nejnovějšímu Batmanovi dali 7. 8, důvod byl nedostatek inovace, proč tedy dali CoD: Ghost 8. 8, to je mi záhadou.
jenze u nekterych ta podplacenost bije do oci a ne, nemyslim tim zing, na to tu mame jiny, zejmena zahranicni…
Každý recenzent má na hru jiný pohled a názor. Takže když hra, co se nemusí líbit mnoha hráčům a nějaký recenzent dá známku 8/10, neznamená to ještě, že je podplacený.
Tak správný recenzent by se měl taky snažit být objektivní.
Tak samozřejmě, každý recenzent má rád určité věci na hře, některé se mu líbí, některé zas ne. Tak to ale na světě chodí. Ty bys taky jedné hře dal třeba 9/10, i když se mi nelíbí, a jiné zas 6/10.
Takhle jsem to zas nemyslel. Jen je třeba koukat i jinak než na zing, co se týká recenzí.
to Sherlock161: Ano, naše recenze jsou podplacené. To přece EA, Ubisoftu, Take Two a já nevím komu ještě stojí za to, aby podplatil web v ČR.
Riley: Samozřejmě nemyslím recenze zde na Zingu.