Adapt, druhá část singleplayerové kampaně Army 3, dorazí u zítra, což Bohemia Interactive připomíná vydáním nových screenshotů ukazujících momenty právě z Adapt.
Já sám už kapitolu dohrál v rámci development buildu hry a pokud nepočítám přetrvávající problémy s umělou inteligencí, odnesl jsem si z ní velmi pozitivní dojmy. Nyní bych si dosavadní kampaň skutečně dovolil přirovnat k legendárnímu datadisku Resistance pro Operaci Flashpoint. Níže můžete vidět i pár screenů, které jsem během hraní pořídil.
Teď nezbývá než čekat na třetí a závěrečnou kapitolu, Win. Ta by kromě završení příběhu měla do hry přinést i další hratelný obsah, s největší pravděpodobností půjde o dlouho slibované stíhačky pro NATO i CSAT frakce a snad i nějaká ta brokovnice.
Po vydání Win se snad také dočkáte naší recenze všech tří kapitol, která bude určená především pro ty, kteří s koupí hry kvůli dočasné absenci kampaně otálejí.
Dík za info ale radši počkám
Anciabl: Bohemia Interactive většinu věcí vypouští asi v 15: 00. Takže trpělivost. A pokud to nemůžeš vydržet, můžeš zatím hrát v dev branchi a pak to přepnout na normální verzi, i když tam může nastat menší kolize uložených pozic
Kde to vázne s kampaní ? Pořád se nic nestahuje má to někdo už ?
DejfCold: No to teda nevím. Protože 2. část kampaně výjde opravdu až dnes…Co já vím jestli už je přístupná na dev. buildu ale officiálně je venku dnes.
Druha cast, az zejtra? a co jsem k sakru ty posledni tri dny hral? Rikal jsem si: tak to je 1. kampan – jako de to, no jak jsem rikal. docela mi pripominala Eagle Wings z A2, ale nebylo to uplne stejny. 2. kampan – jo – kampan za rebely, super – bylo to luxusni…a uz me to docela prestavalo bavit, jak jsem zvyklej na ty dnesni kratky hry. 3. kampan – jo zejtra vyjde …no a pak kouknu sem, a vidim, ze vychazi 2. kampan… to jste me zklamali hosi… Ja se tak tesil na kampan, kde budu hrat za NATO a mit poradnej vyber ze vsech moznejch zbrani a techniky…
je teda nebudu spoilovat, ale dam vam radu – tem co ji teda nehrali: na pruzkum si vzdycky sezente raketomet
a k tomu armor systemu…. jo pravda – na dev buildu, ale kdyz nekoho sejmu z 300m headshotem a lehne, a pak stejnou zbrani musim dat typkovi 3x headshot na 50m, jsem fakt nepochopil.
Smejdcz Neodvolávej se laskavě na boha a čti ty. Kde jsem napsal že jsi porovnával hratelnost? Já měl na mysli porovnávat chyby v naprosto rozdílných hrách.
Cvrnda: nenarážím na to video … To mam z vlastních zkušeností a nehrál jsem na Dev buildu ….
Ani sám nevíš asi co píšeš řekls že je arma víc rozbitá než bf4 tak sem ti řek at si o bf4 něco zjistíš než o tom něco napíšeš. Ale neřikám že arma je na tom nějak dobře.
MORTHSIR: bohužel je to smutný ale lepši mp fps ted není
Anciabl: Vem si prášek, zklidni se a pomalu dýchej. Prý to hodně pomáhá v upjatých situací. Nechci se s tebou hádat co má víc chyb a tak dále. Navíc nevím proč tu píšeš bláboly, že na tom dělá méně lidí a tak, to je už problém každého studia. Prostě jsem čekal o hodně více, stejně jako dalších tisíce lidí a ARMA se bohužel zařadila mezi další tituly, kde testeři byli hráči. Tenhle přístup je prostě špatný.
Pospile: Nechtěl jsem srovnávat hratelnost a jiné aspekty hry, ale funkčnost, která je prostě tragická v obou případech. Čtěte, pak pište boha…
Anciabl: Ty zrejme budes nejaka forma masochysty, kdyz hrajes BF4 a pritom si na nej stezujes a podle vseho ho nemas rad xD
Arma je bez debat rozbitá. Ovšem je trochu směšné ji porovnávat zrovna s Battlefield 4. Každá hra má úplně jinou cílovou skupinu i celkové zaměření. Obě hry jsou ovšem pro mě v současném stavu nehratelné. I alfa DayZ má méně bugů než Arma3 v současném stavu.
EDIT: // A faktem je že pokud 4krát na stable build bez módů střelíte do nepřítele, on se otočí a dá vám headshot asi není něco v pořádku. A před několika týdny to bylo ještě horší než dnes.
Cvrnda: Hra je velmi špatně hratelná. Do nepřítele jsem nacpal dvě dávky a on si spokojeně běhal dál. Na stable verzi bez jakýchkoli módů.
Smejdcz: Asi nevíš co meleš když říkáš že je to horší než bf4. Takovej fail jako bf4 tu snad nikdy nebyl. Mám tma odeháno kolem 100 hodin a v armě přes 100 a už v alfě army bylo mín chyb než v tuhle dobu bf4. Přečti si u bf4 o tom enginu v jakých sračkách je pak budeš mluvit jinak. A když si vezmeš že na armě maká mnohem mí lidí než na bf4 a maj na to mín lovů tak je to dost slušný
Cvrnda: Za mě na rovinu můžu říci, že je to katastrofa. První půlka kampaně byla o přežití, ale ne ve hře jako u PC. Ten engine má takových chyb, že už jsem tu hru dávno vzdal. Nefunkční Battlefield 4 je oproti tomu bezchybná hra. Těšil jsem se fakt hodně, hodně jsem přehlížel, ale zastávat se té hry nemá cenu. Fanoušci odvádí skvělou práci, co se týče svých prací, ale na tohle jsou krátký. Pro mě jeden z největších propadáků a je to škoda. ARMA má skvělý potenciál někde uvnitř, ale kdy ho konečně vypíchnou, to nevím. Ach ta skvělá Operace Flashpoint. "fňuk"
burcha: Jestli opět narážíš na to směšné video Tartarus Castu, tak to už fakt dávno neplatí. Samozřejmě, ten systém má pořád své mouchy, ale rozhodně je hra bez problému hratelná a postavy nejsou prakticky nesmrtelné persony. On je problém, že když člověk natáčí člověk něco v dev buildu, kde to na člověka pořád řve, že jde o testovací klient kde pořád probíhají nějaké změny pro potřeby vývojářů a ne pro potřeby hráčů, nemůže se pak divit, že narazí na něco problematického. To je pak jeho blbost, že nechápe rozdíl mezi pojmy "stable build" a "development branch". Jak říkám, ten systém pořád není úplně ideální, ale rozhodně nejde o zásadní překážku která by měla komukoliv kazit hru. Kdyby měl být armor systém úplně podle reality, hráč začne umírat mnohem častěji než ve Flashpointu, nebo mu hned při sebemenší chybičce pochcípá celý tým. A kdo chce právě takovou realitu, ať si nastaví nejvyšší obtížnost (i tam jsou samozřejmě kompromisy, je to pořád hra)