Update
Na nové Call of Duty už upozorňuje i oficiální web, který v tuto chvíli nabízí jen rozmazaný obraz a odpočet, který opět poukazuje na neděli. Web, stejně jako drobný obrázek ukazující most Golden Gate v San Franciscu, přitom láká na novou éru Call of Duty. Tak to jsme zvědaví.
Na YouTube kanále CoD se také objevil krátký dokument pojednávající o žoldácích a fenoménu PMC, tedy Private Military Company. Nezbývá než doufat, že to znamená větší zaměření hry na menší, klidně polovojenské akce než na další generický světový konflikt.
Thx čtenáři Riley za upozornění.
Původní zpráva
Magazín Game Infomer se tradičně stará o odhalení nových titulů a nejinak tomu nebude ani u nového Call of Duty, na němž dělá studio Sledgehammer Games.
Tuto neděli v 19:00 našeho času ukáže Game Informer obálku svého červnového čísla, na němž bude příští Call of Duty civět v plné parádě, takže se dozvíme minimálně podtitul hry. Příští týden pak vyjde samotné červnové vydání, obsahující množství informací o hře. Podle všeho se máme v týdnu dočkat i prvního traileru.
Zatím vezměte zavděk prvním screenshotem, který kromě obřího watermarku Game Informeru nabízí pohled na skupinku vojáků. Nevím jak vám, ale mě nepřipadá grafická kvalita vůbec špatná. Pokud je obrázek skutečně ze hry a nejde jen o render nebo in-game screenshot stokrát upravený ve Photoshopu, připadá v úvahu možnost, že bychom se letos vážně mohli dočkat graficky pokročilého Call of Duty. Byť to zní sebevíc neuvěřitelně, může to tak být.
Všimněte si také futuristicky vypadající výbavy, která tak trochu narušuje spekulace o přímém pokračování série Modern Warfare, jež se odehrává víceméně v současnosti a hi-tech hraček nabídla jen pár. Nezbývá než čekat na neděli a červnové vydání Game Informeru. V diskuzi každopádně můžete sdělit, jak se vám obrázek líbí a zda ho považujete za in-game.
tak to jo tak daleko sem sa v te sračce nedostal
The_Darkness: Nope, jsou v hratelný zóně kde kempí snipeři [ odkaz ]
Maličkosti tvoří celistvost. .
ty stromy su v multaku v zakazane zone
Grafika? Myslíš ty low res 720p textury s 2D stromečky otáčející se za vámi a vše přesvícené Lens flarem a sun shaftem (tedy super nova shaftem) tak, že nejseš schopný vidět 3 metry před sebe? ! Nepočítám 480p divadelní kulisy v pozadí map
Anciabl: přesně
SeriozníSAM: Právě to jediný dobrý na Frostbitu je dobrá grafika a optimalizace
killer: Pokud to bereš z pohledu hráče a díváš se jen na vzhled je tvůj komentář vcelku oprávněný. Z pohledu trošku zkušenějšího člověka jsou to jen kecy. Na Frostbite se pěkně dívá, ale je špatně optimalizovaný. CryEngine kloubí mírné nároky a pěkný vzhled a Unreal Engine je v podstatě stejně kvalitné, ne-li lepší než CE. Pak je tu sice starší Source, který má taky spoustu forem a v případě Titanfallu jde o krásnou ukázku co z něj vymáčknout. Ale IW Engine je jak jsem již psal už přeplácaný.
Všude se pořád omívá o tom jakej je frostbite engine o tom jakej je IW engine jakej je , cry engine, unreal engine. Ale v podstatě každý vývojář si ten svůj upraví např. Titanfall, tam rozhodně nejde poznat že je to Source. A ano FB je shit.
Ne v podstatě, vážně funguje. Frostbutt je rozbitej hoven, ale je problém v tom, že je pár enginů, který fungujou a vypadaj podstatně líp.
Mort8 překvapivě s tebou souhlasím
Tak zrovna CoD nikdy na znicitelnym prostredi nestalo a mavat tady podobnou sprasenosti jako je Frostbite. To uz teda vsema deseti tenhle 15 let starej engine. Ten aspon v podstate funguje.
Kolousek001: Hlavně že mají hi-poly zaměřovače
Ono nejlepší je, když sem hrál to CoD: Ghosts teď, že grafika je opravdu horší než třeba v BF a tak a jak říkáte ono narozdíl od BF nejde tam skoro nic zničit vyjma oken atd. . ale všude tam lítaj různý sračky, rozbitý kusy zdí atd … přitom nic rozbít nejde akorát je to pak nepřehledný …
Frezen9: Pořád to je ale téměř 15 let starej engine. Pravda, nevypadá to úplně špatně, ale už je to tak přeplácaný rúznýma post processama a takovýma srajdičkama a spolu se na to lepí čím dál tím větší a nesmyslný požadavky, když by na to v podstatě mohl stačit úplně normální stroj.