Německá společnost Crytek spojila síly s Deep Silver a v příštím roce uvedete na trh pokračování first-person střílečky Homefront. Nepůjde ale o ledajaké pokračování, tohle poběží na technologii CryEngine a bude se odehrávat v otevřeném světě, konkrétně v Philadelphii roku 2025. Od původního Homefrontu od THQ a Kaos Studios z roku 2011 se tak bude radikálně lišit.
Odehrávat se bude čtyři roky po Severokorejské invazi do Spojených států. Celá Amerika je v troskách. Příběh se bude soustředit na narůstající odpor ve Philadelphii. Nebudeme ale hrát za žádného super-vojáka, Homefront: The Revolution se zaměří na průměrné občany, kteří mají plné zuby severokorejského režimu. Jinými slovy nečekejte od hry žádnou rychlou akci, prim bude hrát stealth taktika. Proč? Inu, vás je málo a navíc nepřítel má mnohem lepší zbraně a technologie, o kterých si odboj může nechat jenom zdát.
Členové odboje budou muset postupně rozšiřovat své řady a vytvářet nové základny, stejně tak zajistit dodávky potřebného materiálu pro lepší zbraně. Nebudete tak na nepřítele chodit přímo, ale hezky si ho obejdete nebo se ho budete snažit různými způsoby oslabit. K dispozici by mělo být i auto ovládané na dálku, které naplníte trhavinou a pošlete ho na bránu nebo skladiště.
Když už je řeč o zbraních, z hadrů budete moci vytvářet obvazy a Molotovovy koktejly. Zbraně půjdou různě vylepšovat.
Homefront: The Revolution tedy bude akce se zaměřením na stealth odehrávající se v otevřeném světě – v Philadelphii – kde se bude denní a noční cyklus nebo dynamické povětrnostní podmínky. Město je rozděleno na tři zóny. Zelená zóna je bohatá, žijí zde Korejci, zatímco žlutá zóna je domovem utlačovaných Američanů a červená zóna je nestabilní, plná krveprolití.
O multiplayeru jsme se toho zatím moc nedozvěděli, Crytek slibuje kooperaci pro čtyři hráče.
Sám jsem zvědav, jak nakonec Homefront: The Revolution dopadne. Crytek má nemalé zkušenosti, takže by to mohla být jedna z očekávaných her nadcházejícího roku. Co myslíte?
Homefront: The Revolution dorazí ve verzích pro PC, Mac, Linux, Xbox One a PlayStation 4. Na hře pracuje Crytek UK, dříve Free Radical Design – TimeSplitters, Haze nebo multiplayer pro Crysis 2 a Crysis 3.
Vypadá to hodně dobře.
Mě se to celkem líbí.
No příběhově to podle mého asi špatné být nemusí. Jednička vlastně taky byla co se příběhu týče v klidu. Grafika je jasná, to zas budou orgie. Ale co ta herní čast hry? Otevřený svět od Cryteku si těžko představuji. Max něco co bylo tak v Crysis 3 možná. No a ty další věci zní lákavě ale jak se ví, sliby jsou jedna věc a skutečnost ta druhá.
Dneska už nejde udělat perfektní hra z 2. světové války. Když ponecháš všechno beze změny a žádného zasahování do minulosti, lidi Vás seřvou, že tohle už hráli, že je žádný Stalingrad nebo Normandie nepřekvapí a jen opakujeme staré klišé. Když nakonec uděláme nějaký zásah a např. necháme vtrhnout Japonce do Evropy nebo prodloužit válku, všichni Vás nakonec seřvou, že tohle není nic z 2. světové války. Tohle téma bylo vyčerpané před mnoha lety a najde se málo studií, které by byli schopné přivést druhou světovou tak, jak by si lidé přáli.
no tak snad to bude lepší než 1 uvidíme
MORTHSIR : : : Pokud to uděláš, tak ti dám písemně vlastní krví, že tě všichni totálně zjebou, protože chtěli skutečnou hru z WW2 a ne nějakou alternativní sračku. A ještě budeš mít od rána do večera na talíři vykrádání právě toho Wolfa:-)
Tak to jsem zvědavej, ale držím palce ať to dopadne líp jak předchozí díl
sodak: Protože když byla doba, kdy tomu tak bylo, tak každej nadával, jak je tu furt ve hrách druhá světová.
PC, PS4, Xone
Na druhou stranu se da klidne i druha svetova predelat do alternativni podoby, dle fiktivniho scenare, nikde neni psano, ze se okolnosti musi motat dle skutecnych udalosti…viz aktualni Wolf. Tudiz jsou pak neomezene tvurci moznosti.
sodak : : : Protože budoucnost teď prostě prodává a znamená taky mnohem větší tvůrčí volnost a svobodu. Navíc nic co je ve hře nemůžeš pořádně zpochybnit a napadnout, protože je to prostě jen vize budoucnosti. Zatímco u hry z WW2 se po tobě bude furt někdo vozit, že tohle takhle nebylo a tohle takhle nefungovalo a bla bla bla. Budoucnost je z pohledu vývoje veliká výhoda.
sodak: To mas recht…. .
Zní to dobře, hru budu sledovat
Všechny fps střílečky jdou do budoucnosti, proč se zase někdo nevrátí k druhý světový?
Sci-Fi ftw … Ten futuristicky look sa mi fakt lubi