Bethesda si to nakonec rozmyslela a zveřejnila i minimální hardwarové požadavky nadcházejícího hororu The Evil Within od autora Resident Evil.
Jak se sami můžete přesvědčit, The Evil Within bude náročnou hrou. Výrobce tvrdí, že pokud splňujete specifikace níže, tak si nebude užívat hraní v rozlišení 1080p a pravděpodobně budete muset vypnout některé funkce.
Minimální požadavky
• OS: Windows 7/8.1
• GPU: GTX 460 nebo ekvivalentní s 1 GB VRAM
• CPU: i7 nebo ekvivalentní 4+ core procesor
• RAM: 4 GB
• HDD: 50 GB
Doufejme, že hra skutečně nebude vyžadovat procesor i7 a půjde i na i3, i5 a podobných procesorech od AMD.
The Evil Within vyjde 14. října. Doporučené požadavky zde.
až na to místo které mi to sežere na HDD mi to náročné nepříjde
Malasnikov – na pohodu vole. . he
Mr. Lolendo:
23cicer: Verim jim vic nez nejakym fanatickym nerdum na Zingu. He…. he…. a jeste jednou he!
Pornoherec: Ale prosimte, ani nevis koho jsem tim myslel. Takze jses uplne mimo, ale kazdopadne dobrej pokus o vtip, to se musi nechat.
Bethesda a její dementní PC porty. Naposledy jsem si od nich pořídil Wolfenstein The New Order a tak zabugovanou, nic moc hezkou a neoptimalizovanou s prominutím srajdu jsem dlouho nehrál a dlouho jsem rozdýchával že sem si to koupil. U mě to naštěstí teď jistí PS4 u které mám jistotu, že to (snad) bude fungovat bez problémů a když ne tak to obratem prodám což u PC verze pochopitelně nepůjde. A těch 50 GB si dělají srandu ne?
Aspon ze nebude potreba 12gbvram. . he
malasnikov veri odbornikum, skvely… tim se vsechno vysvetlilo
Zase hádka mezi konzolí a pc…mezi malasnikovem a ostatníma…
Nechcete tu konečně udělat pořádek, protože se to nedá číst kouknu na článek a přečtu ho, potom se chcu kouknout na komenty o tématu a místo toho se tu řeší furt v kuse samé pi*oviny a já se nedozvím názor ostatních nebo informace…Fakt poslední měsíce jsou tu komenty na nic takové věci se mají řešit na fóru (proč jste ho jinak zavedli)
já to věděl – hlavní problém je na konzolích ta hra musí mít alespon low detaily, a protože jsou konzole omezené tak tam nemůžou dát pokročilé věci (například pokročilou fyziku) , . . akorát slibujou a slibujou a potom z toho vyjde hra podobná klasické hře na konzoli.
Proč by měli u ekonomicky zbytečné verze ztrácet čas a peníze optimalizací? tenhle systém je naprosto logický a dá se očekávat u většiny nových her, jinak řečeno chceš hrát? tak investuj, nechceš? tvůj problém. Jo a Malasnikov má naprosto pravdu, těch příspěvků u každé hry jak si ji dáte oproti konzolím na plno, bez omezení… . k smíchu
pornoherec: jo to oni zase umí. oblbovat až do úplného gddr5
to: Malasnikov
A já zas četl na NETU že v PC skříni (case) a v nových konzolách pobíhají dinosauři.
Malasnikov – ano odborníci, ale při tví smůle to byli odborníci na marketing… to ti nikdo neřekl?
Anciabl: Nemam jak, ale neni to nic co bych si vycucal z prstu. Tvrdi to odbornici, cetl jsem to na netu.
to: Malasnikov
Lepší čísilka než přídavná jména. Jak je vidět tak víš prd o rozdílu mezi DDR a GDDR pamětech. Už jsem to tu řešil několikrát.
to: Alfajk
Neboj jak se ty prehistorický těžítka PS3 a x360 odporoučej tak se optimalizace na současné konzole zlepší. Ti zkurv3ní křiváci nás budou na PC oj3bávat s velikostí RAM a VRAM. Jenže to bude mít svůj strop v 8GB. Tedy pokud nebudou totální čur4ci a nezačnou to na konzolách komprimovat jinak než na PC ty data. Ještě by mohli na PC tím při komprimaci úmyslně snižovat výkon. Dále popřípadě další věcí. Do těch análníků co si vytírají zadele pozlacenou bavlnou nikdy nevidíš.
Malasnikov: Postni sem ty výsledky testů GDDR5 RAM 8GB vs 16GB RAM