Napětí ohledně střílečky Star Wars: Battlefront od studia EA DICE by se dalo krájet. O hře téměř nic nevíme a právě o to více nás zajímá. Společnost Electronic Arts se konečně rozhodla o své nové hře promluvit a poskytla první střípky společně s prémiovým artworkem.
Na prvním konceptu je vyobrazen měsíc Endor, na kterém probíhají tvrdé boje. Vidíme dvojici Rebelů, žena má standardní blaster a muž odstřelovací pušku, ukrývající se za stromem před Stormtroopery a AT-ST. Jeden z vojáků běží s puškou, zatímco druhý hází granát. V korunách stromů je podle redaktorů IGN vesnice Ewoků. Že by nám DICE dovolili vertikalitu?
Artwork by jinak mohl naznačovat, že tvůrci Battlefieldu nás zavedou do situací, v nichž bude hořet les a vše kolem vybuchovat.
Nechme ale spekulací, na ty ještě bude čas, a pojďme se vrhnout na nové detaily. Šéf designu Niklas Fegraeus serveru IGN prozradil, že Star Wars: Battlefront nabídne velký výběr map a módů. Kupříkladu mapa Hoth zasazena na zasněžené pláně, kde bojují Rebelové proti mohutným AT-AT, bude mít jinou velikost než hustý les Endoru na prvním artworku.
Některé mapy budou speciálně vytvořené pro určitý herní mód, aby odpovídaly jeho hratelnosti. Situace tak bude odlišná oproti Battlefieldu, kde je většina map pro všechny režimy.
Vývojáři nezapomínají ani na památné bitvy ze ságy Star Wars, kterými chtějí potěšit nejen fanoušky Hvězdných válek, ale také všechny ostatní hráče. To ostatně potvrdil již loni v létě výkonný viceprezident EA Patrick Söderlund, jenž se nechal slyšet, že hra staví na tradičním universu Star Wars, ale nikoliv na samotných filmech.
Star Wars: Battlefront se má navíc pochlubit velmi detailním a krásným grafickým kabátkem, který bude disponovat technologií fotogrammetrie, díky níž jste mohli obdivovat dechberoucí grafiku v loňské adventuře The Vanishing of Ethan Carter. Ta získala mnoho ocenění právě za grafiku. Kvůli tomu vylepšili technologii Frostbite Engine a obohatili ji o interně vyvinutý fotogrammetrický systém. Ten DICE umožňuje rozpohybovat skutečné fotky pro dosažení neuvěřitelné úrovně detailů.
V další části rozhovoru pochvaluje Fegraeus spolupráci s LucasFilmem, stejně tak samotný Frostbite Engine, s kterým se zdá se konečně naučili pracovat a budou moci využít jeho potenciál.
„Ukázali jsme Star Wars: Battlefront našim blízkým partnerům a slyšeli jsme od nich především to, že jim naše hra nepřipadá jako ostatní střílečky, ale že zrodil nový Star Wars. To nás velmi potěšilo, protože je to přesně to, co chceme hráčům přinést se všemi těmi emocemi a pocity. Nemůžeme se dočkat, až vám letos na jaře ukážeme více.“
Star Wars: Battlefront zatím nemá stanovené přesné datum vydání. EA by ráda hru vydala blízko chystaného filmu Star Wars: The Force Awakens (Síla se probouzí), který má premiéru 18. prosince 2015. Osobně bych Battlefront očekával koncem listopadu nebo začátkem prosince.
Těším se na to hodně, tak snad to bude super
Tak k té vertikalitě – ty "outposty" Ewoků byly už v prnvím Battlefrontu.
Jinak doufám, že tam bude i dost bitev z klonových válek.
Soviet Princess: Chci KOTOR 3
Sem velká fanynka Star Wars ale doufám že brzo oznámí něco pořádného protože MP mě moc nebere radši bych brala pořádný SP s příběhem a nejlíp RPG
S bf4 si uřízli pořádnou ostudu. To není activision a jejich COD aby si mohli dovolit vydávat hovno a mít miliardové zisky. Fanoušci si dávají pozor a oni to moc dobře vědí tak věřím že se poučili a něco takového už si nenechají od nějakého manažera z EA líbit.
th0ca: Tak špatné zkušenosti s BF3 a BF4 uznávám. Jen reaguji na ten tvůj celkem tupý komentář ("hm na to, ze to ma na podzim vyjit a ted maj prvni artwork ") , který navíc zní, jako by ti k předčasnému shazování hry stačil fakt, že se snaží udržet většinu věcí pod pokličkou a že je teď nadávání na podobná studia mainstream.
Na té hře určitě dělali už před E3 takže minimálně 2 roky na tom už dělají. Někde o tom dokonce i psali .
th0ca: mně jsou u řitě tvoje pochyby. Beztak na tom dělali už dřív než těsně před E3. Akorát jak řekl Temgotin, teď je v pořadníku Hardline (z pohledu peněz, které hlavně EA očekává) .
thievil, nepovidej… a proto to ted urco bude jiny, zejo. Kdyz firma na E3 ze svy velky hry ukaze co oni, tak z ty hry proste vic nemaj, a pochybuju, ze takovejhle projekt daj dohromady za rok a 4 mesice uplne kompletne a ze to nebude nedodelanej pasvil, kdyz to chtej vydat paralerne s filmem. Haha. Doufam, ze budou mit aspon tolik odvahy a hru odlozej aby nezprznili SW znacku.
Tak teď nám nezbývá nic jinýho než čekat do jara kdy konečně ukáží něco co nás doufám přesvědčí o tom že to bude dobrá hra a ne jenom kopie battlefieldu.
th0ca: DICE je skvělá firma, nemyslím si že by záleželo zrovna na nich ! Za to předčasné vydávání může jenom EA, PROTOŽE PRACHY ! ! ! Tak se laskavě nepleť!
měsíc Endor a ne planeta, klasicka chyba
Temgotin … protoze DICE? Tahle firma nam dala posledni 2 hry, ktery pri launchy byli vzdy nekompletni. Takze proto asi… A dale teaser z E3 z min. roku kde bylo ze hry tak vseho vsudy 5 vterin k videni? Rad se budu plist, ale obavam se, ze nebudu!
th0ca: Co to prosím tě meleš. Jen proto že toho zatím ukazují po málu neznamená, že toho za sebou nemají hodně. Navíc brzy vychází Hardline, od kterého nechtějí příliš odvádět pozornost.
Tak snad to bude stát aspoň za něco.
hm na to, ze to ma na podzim vyjit a ted maj prvni artwork To zas bude nedodelek.