Veřejná beta nového Battlefieldu už je v plném proudu a jak se zdá, ve Visceral Games taky nikdo nezahálí. Nová beta totiž odhalila Premium, které bude fungovat stejně jako v předchozím díle. Přítomno Premium můžeme odvodit především z customizačních předmětů jako jsou emblemy nebo získání dodatečných stříbrných a zlatých battlepacků.
Stále čekáme až EA Premium oficiálně oznámí, ale hodně věcí se už stejně navíc nedozvíme.
Jak to všechno bude, se dozvíme nejspíš chvíli před vydáním samotné hry, která má vyjít 20. března pro PC i minulou a současnou generaci konzolí.
Battlefield Hardline předobjednáte v našem obchodě GameExpres.cz.
TomN: Jo to mi povídej povedlo se mi tam dát i vlajku vytvořenou asi během 2minut v malování
Xenus: yep, ale Arma je o něčem úplně jiným. Tam se bez příkazů a změn ve výbavě nedá ani pořádně udělat mise
Ale v tom bf Hardline maj přece benga a teráči jiný zbraně
No ono je to asi kvůli balancu aby se někteří nevymlouvali že ti maj lepší zbraně. V Cod 2 amici s garantem m1 či jak se jmenuje měli dost výhodu
A když chceš jinou zbraň než co má v základu voják řekněme jen M16 tak prostě napíšeš do inicializace to co chceš. Nebo jen upravit uložený soubor mise
Murvidd: přesně to mi na všech FPS vadí. Proto hraju Armu, kde sice můžeš mít taky jakoukoliv zbraň za kohokoliv, ale musíš si jí najít Jako taková ta frakce má vlastní zbraně.
CoD, BF to je prostě zbraň vs ta samá zbraň, ať ruce džiháda nebo amíka, to už je jedno. .
TomN: Battlefieldy mají spoustu nedomyšleností a kravin, už v BF3 jsem se radoval, že budou unikátní zbraně pro RU i US, ale to byla jen ta základní pro každou třídu. :
Murvudd: CoD je něco jinýho, u něj nemůžeš očekávat nějaký grafickž zlepšení ze hry na hru
A Hardline je na stejnym enginu=vypadá stejně jako 4ka. Hrál jsem betu (sice ne tuhle ale tu první ale to je stejný, grafiku nezlepšili)
Jde mi o to, že když to je na stejný grafice, proč to dělat v podstatě znova. To rovnou mohli vydat jako DLC do čtyřky, jenže to by neměli hru za plnou cenu. .
A k tý taktice. . BF a taktika mi nejde dohromady, ani CoD a taktika. Je to daný tím, že většina komunity jsou děti zvyklý na předchozí díly, kde se bezduše střílelo a když najednou je tu ždibíček tý "taktiky" tak ty jedinci to nevnímají a hrajou jak píšeš "kreténi". Když si zahraju Armu, tak tam se nic z toho neděje, protože na Armu kidi nemaj, je to pro ně moc hard a to je jedině dobře. Dokud se bude Hardline tvářit jako taktická (taktičtější) hra, a ovládat jako normální battlefield, pořád to bude víceméně to samý.
Dle mého názoru to je jen změna v podobě zloději vs policie. . a nesmyslnost z předchozích BF přetrvává (možnost mít stejný zbraně za jakoukoliv frakci…) v Harldine jako policajt mít upilovanou broku je TOP
TomN: Ani nevíš, kolik času a lidí je potřeba pro optimalizaci každé mapy… Říkáš reskin a stěžuješ si, ale většinu CoD reskinovaných od roku 2007 hodnotíš známkou víc než kladnou. Jen tak dál.
Od Bad Company 2 mám na každém Battlefieldu odehráno dost hodin a ne, reskin to není. Hardline se hraje úplně jinak než předchozí díly. Na rozdíl od BF3 a 4 je to taktičtější (ne teda o dost, protože většina hraje fakt jak kteréni a pak nadává) , neni to tak svižný a absence těžkých vozidel vytváří úplně jinou atmosféru.
Anciabl: to se jako každá mapa optimalizuje zvlášť? To si myslíš že DICE to zajímá?
Hardline je doslova reskin BF4, takže nevidim jedinej důvod proč to má vyšší požadavky a musí se dělat beta pro zjištění stavu hry (kterej je stejně nepochybně hroznej )
Vždyť na konzoli to bude vždycky vypadat hůř. Viděl jsem pc verzi a musím říct, že to je pěknější. Jinak celkově hra je na nic.
TomN: To si jako myslíš že když je hotovej engine tak si jen uděláš mapu a hraješ nebo co
Murvudd: ne, ale tim spíš nevidim co furt musej znova optimalizovat když to už udělali u 4ky. .
TJ na každou mapu tam je jeden mod
Nějak pozdě ne? Čekal jsem, že to oznámí společně s Open Betou.
/s