České studio Warhorse oslavuje. Před rokem úspěšně skončila kampaň jejich hry na Kickstarteru. Při této příležitosti bylo připraveno video, které se tentokrát ohlíží do minulosti. Zakladatelé studia Warhorse, Daniel Vávra a Martin Klíma, vzpomínají na neúspěšná jednání s vydavateli a na důležité okamžiky, které předcházely spuštění kampaně. Nakonec jste pozváni na krátkou procházku po studiu a Dan odhalí plány pro následující týdny a měsíce. Věděli jste, že chystají vlastní Warhorse pivo :-)?
Splněný sen!
Před rokem a půl jsme dokončili demo hry Kingdom Come: Deliverance a vydali se na dobrodružnou cestu hledání vydavatele. Přestože první ohlasy byly veskrze pozitivní, konkrétní nabídka stále nepřicházela. Vydavatelé se obávali, že realistickou hru ze středověku, kde chybí kouzla a draci, nebude chtít nikdo hrát. Po roce vyjednávání, která nevedla k cíli, jsme se rozhodli nabídnout náš koncept přímo hráčům, a tak 22. ledna 2014 začala kampaň na Kickstarteru!
Reakce hráčů i médií byla neuvěřtelná! Během kampaně každý den přibylo 600 kometářů na našem YouTube, 500 komentářů na samotném Kickstarteru a k tomu jsme dostali 30-40 povzbudivých emailů. Kingdom Come: Deliverance se objevila na stránkách herních médií po celém světě a díky fanouškům realistických her se nám podařilo dosáhnout vytyčeného cíle za pouhých 36 hodin! Díky 35.384 podporovatelům se nakonec Kingdom Come: Deliverance stala třetím nejúspěšnějším projektem a vůbec nejúspěšnější hrou na Kickstarteru v roce 2014. Naše nadšení nebralo konce!
Díky podpoře hráčů jsme mohli začít realizovat vysněný projekt! Přestěhovali jsme se do nových kanceláří, vybudovali jsme vlastní studio pro motion capture a během pár měsíců jsme zdvojnásobili počet úžasných vývojářů ve Warhorse. Spustili jsme naší vlastní platformu pro crowdfunding na webu www.KingdomComeRPG.com a vydali jsme slíbenou technologickou alfa verzi s několika úkoly ve vesnici Samopše, z nichž nejnáročnější je cesta za léčivým letkvarem. Díky 16.000 hráčům alfa verze máme celou řadu podnětů ke zlepšení a samozřejmě pracujeme na novém obsahu. V březnu hráčům poprvé představíme otevírání zámků pomocí paklíče.
Díky neutuchající podpoře nových hráčů jsme téměř přesně rok po kampani na Kickstarteru dosáhli „hranatého“ čísla 44.444 podporovatelů, takže se můžeme těšit na další bonusové cíle jako jsou historický kodex, profesionální dabing nebo psí společník.
Na bitvě Libušín představíme Warhorse pivo
Pozvednout džbán k oslavě prvního výročí kampaně na Kickstarteru budeme moci u příležitosti rekonstrukce historické bitvy Libušín v sobotu 25. dubna. Díky spolupráci s Přátelským pivovarem Malešov zde pocestným nabídneme k uhašení žízně originální pivo Warhorse, ozdobené motivy ze hry Kingdom Come: Deliverance.
Chystáme několik příchutí a třeba Indian Pale ponese obrázek císaře římské říše – Zikmunda! Jak budou vypadat ty další odhalíme již brzy!
Podporujeme projekt obnovy Svatováclavské rotundy na Malé Straně
V roce 2004 byla v budově Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy na Malostranském náměstí objevena rotunda sv. Václava, kterou historikové považovali za ztracenou. Stav památky však vyžaduje, aby se nejdříve dokončila konzervace, jejíž cílem je nejen zachránit, ale také zpřístupnit tuto významnou památku veřejnosti.
Rozhodli jsme se s rekonstrukcí unikátní památky pomoci, a to nejen finančně, ale také s pomocí ostatních příznivců historie. Pokud vás projekt obnovy Svatováclavské rotundy zaujal, dejte o něm prosím vědět. Děkujeme!
Ale jako "Simulator houbareni" by to nemuselo byt spatny, par bedli jsem tam v tom videu z lesa nasel
Kojot: Nic proti ale u většiny her které vycházejí jako hotové produkty je ta stížnost celkem jasná. U EA by naopak vývojáři meli ukázat co nejvíc ze své práce.
Tak tady když nic nemají, co může asi tak vycházet za videa? Z alfy sme všeechno viděli …
Každý si tu stěžuje, že nejsou žádná pořádná gameplay videa a o hře tím pádem nic neví, ale když začnou taková videa vycházet (viz Watch Dogs) tak zase se tu bude rozebírat, že hru znají ještě před tím než si ji zahráli, tak si ujasněte co vlastně chcete . Tenhle projekt se mi od samého začátku líbí a fandím mu i přesto, že to nebudou mít lehké, ale věřím ve zdárný konec.
Vojta33 – potom se tu bavíme o úhlu pohledu, víře a míře optimismu, kterou s tebou zatím nesdílím… ale to přeci nevadí
Alfajk : nebudem tady rozpitvavat the order, že ne? Nehral jsem ho a možna ho taky hatnu až se tak stane …
to vis, valecny veterani maji spoustu historek a spoustu toho zazili, stejne tak ty herni veterani jako ja, at uz to byla amiga/nes/ps/pc…tak me jentak neco neprekvapi a h0vno v krasnym pozlatku uz tuplem ne
Mrkrikajs: píšu ve zrychlenem modu na tabletu, aby mě neviděl šéf. Prostě si aspoň přečti co tu píšem než se zeptáš na něco co ví každý kdo sleduje hry a to i Alfajk . Ten člověk keca skoro jak Moulinex jak jde o hry takže ve svem zajmu důvěřuj, ale prověřuj. Jinak jsem rad , že mi necháváš mé právo na iluze. Malo kdo je respektuje.
Ps: vlastně je to i v zajmu hry …nám je jedno, že warhorse studios chtějí ještě další tři roky vstávat do práce.
Lootmaster: No to mě teda opravdu nelze , protože z tvého pokusu o smysluplnou větu nepoznám ani kde začíná, natož její podstatu. Jediný kdo tu má něco společného s přídavným jménem "blbý" jste bohužel vy, pane kolego. Promiň, že jsem vůbec rušil. Dál tě nechám žít ve tvé iluzi, že Vávra má špatné jméno a nebudu se dál ptát. Díky moc za smysluplnou a rozumnou konverzaci s tebou…
Mrkrikajs: zbytečne vubec nevíš nelze tě bez širokeho vysvětlovani zahrnout do diskuze jedině , že by sis ji přečetl a blbě se neptal.
Lootmaster: Tak a teď prosím předlož argument, proč nemá Vávra kladnou reputaci.
ThainDegu: Na světě pro hráče… co mají hotovo ve studiu se můžem jen dohadovat ale já věřim, že to bude v poho.
23cicer: Tak je jasný, že většina lidí včetně mě čekala super hru a ne osekaný cosi zvlášt po úspěchu mafie 1. . ale Vávru nevynim z toho co z toho vzniklo.
Rok a debata je vlastně stejna proto nechci hru uplne hejtit tim bych zničil vysledek předchozích debat a dokud hra neni na stole bylo by to nefer…bude hra za dalši rok hotova? Dokažu být hodně naivni , ale odpověď je jasna.
Vojta33 – vidíš no a já ti můžu odvětit tím, že hra vznikala dlouhou dobu pod značkou Vávra (ten prodává) . . nic, takhle se k ničemu nedoberem
Vojta33: Tak máme tu rok po jejich kampani a prakticky toho zatím moc na světě není. Možná právě proto někteří takto reagují. + Většina lidí zná řadu herních vývojářů kteří prostě neustále žvaní a pak většina z toho nikdy nespatří světlo světa.