Demo na tiskovce Sony ukázalo chlapce a obrovitého tvora. Oba se museli společně dostat z jedné strany na druhou, v cestě jim stálo několik překážek. Chlapec na tvora často volal a přemlouval ho. Tvor není pouze přítelem, ale také zachráncem, nejednou chlapce zachrání, ale i chlapec musí občas pomoci a vysvobodit velkého létajícího tvora, kterého je těžké popsal. Raději se na vše podívejte sami.
The Last Guardian vyjde v roce 2016 na PlayStation 4, snad už to bude pravda a nedopadne to jako dříve na PS3.
Malasnikov: jj presne to mam na mysli. Dik za opravu.
Hrdla: Tak to teda s tebou nesouhlasim…ale respektuju tvůj názor. Pro mě je to shit, protože je to stejný jak ICO a to mě vůbec nebavilo a ani se mi to nelíbilo. Takový Shadow of the Colossus bylo o něco lepší, kdyby radši udělali pokračování toho.
Morthsir: Ty asi myslíš Brothers: A tale of two sons. Jo to byla dobrá hra. Jenom bylo potřeba si zvyknout na ovládání dvou postav najednou.
Ta spoluprace chlapce s onim tvorem mi strasne pripomina ‚Brothers‘. . i co se tyce emoticnosti. Za mne palec up.
Tak asi to v ty hre nevidis a necejtis no. .
to že to prostředí není hnusný ale stylizovaný, lepší 2 suprový postavy do kterých se vžiju než miliony generických postav, hratelnost není nudná, je to puzzle adventura, takhle to vypadá, je jasný že se to nebude hrát jako FPS a příběh v těhle hrách je vždy, to se bát nemusíš
Co je umeleckyho na hre s hnusnym prostredim, dvouma postavama, nudnou hratelnosti a nejspis i nulovym pribehem?
Jo tak po Horizonu hned druha hra, kterou na ps4 poridim – umeleckej klenot. .
protože je to naprosto tragická nudnost přesně jak tady ty popisuješ Last Guardiana. A na těch konzolích to ani hezký není
Hrdla: Aspoň se to odehrává v krásným prostředí který je skvěle nadesignovaný pro zábavnou hratelnost. Je tam parkour, takže musí být po čem lézt. A vůbec, nevim proč sis pro srovnání vybral open world akční hru, ale co už.
Ještě v tom Last Guardian jak ta potvora nedoskočila, ale nevadí, vývojáři nám tam pro zvláštní případy nechali na nesmyslným místě kládu kdyby se náhodou nějaká potvora chtěla zachytit. Jaká to náhoda…opět!
aha, no ještě že to tvoje 9/10 AC3 má všechny ty římsy a větve a vozy se slámou uplně realisticky naprosto všude
Ratos: Jo stačí. To prostředí je naprosto nesmyslný a hnusný. Co to jako má být za dřevěný lávky kilometr nad zemí uprostřed kamenýho hradu s mezerama nachystanýma na strašně "emotivní" skok? A co ten zvláštní objekt na kolejnici (zase kilometr nad zemí) odpuzující tu potvoru kterej přímo čeká až ho hráč shodí dolů…jaká to náhoda. Docela divnej hrad tohle. Pochybuju že zbytek hry bude lepší.
Martinez Malasnikov je strasne omezenej clovek. Jak se tam nehraje za cernocha v xxxxl pyzamu tak to nema rad. Je to hra jak by rekl "od fantasmagorickych japoncu". Na hru jako je tahle neni dostatecne inteligentni aby pochopil.
Malasnikov-to jako poznas z petiminutoviho videa odflaklej level design? ! Rac uz nic nepis, u kazde novinky na ico-az po sotc pises porad to stejny, uz vsichni vime ze te to nebavi.
tak skoč a nepruď