Vydavatelská společnost Square Enix se krátce po první ukázce nového Hitmana (viz trailer níže) také podělila o velmi zajímavou informaci. Tohle je něco, co asi čekal jen málokdo. Jestli vůbec někdo. Jak se totiž zdá, Hitman by měl být rozdělaný na epizody s příměsí early accessu. Nečekejte ale epizody po vzoru her od TellTale, epizodami se rozumí samotné mise.
8. prosince na nás čeká několik misí, jejichž počet plánuje Square Enix, samozřejmě zdarma, rozšiřovat následující rok. „S příměsí early access” se pak rozumí to, že tvůrci plánují naslouchat názorům hráčů. Nelíbil se vám třeba nějaký level, protože vám například nesedla lokace? Řekněte jim to a pokusí se těmto chybám v nových levelech vyvarovat.
Nemusíte se ale bát, že budete mezi jednotlivými příběhovými levely čekat dlouhé dny. Tvůrci také plánují vydávat mezitím menší mise a kontrakty, abyste se nenudili.
„Důležité je to, že chceme hru vytvářet s vámi, hráči. Budeme vylepšovat hratelnost, tvořit nový obsah a události založené na vaší zpětné vazbě, takže hra bude postupem času lepší a lepší.”
Co si myslíte o tomto velmi zajímavém a nutno říct, že poměrně riskantním kroku? Za sebe to vidím pozitivně. Alespoň hra vydrží déle.
V novém Hitmanovi se také vrátí systém savů, nikolik checkpointů a systém Contracts z Absolution, který byl mezi komunitou docela úspěšný. Tvůrci také lákají na detailnější, větší a otevřenější lokace než kdy dříve.
Původní zpráva
Nový Hitman vyjde na konzole a PC již 8. prosince letošního roku. Informací o příběhu zatím moc není, víme, že opět budeme hrát za Agenta 47, který se vrací, aby eliminoval své cíle. Podporovat ho opět bude kolegyně Diana Burnwood, společně odhalí nejvyšší spiknutí světa a cestovat budeme po celém světě.
PlayStation bude mít exkluzivitu v podobě bety, která bude jako první právě na PS, stejně tak s PS verzí dostane 6 exkluzivní kontraktů.
Video parádní. Teda až na to lapání po dechu. To že ho udělali mladším mi neva. Ale jak jsem viděl SE prezentaci tak mě sere že mu jakoby vdechli do tváře emoce. Nebo mně to tak přišlo. Už to není ten tvrdej řízek co bych se ho bál potkat i kdyby měl na hlavě igelitku. A taky nejsem nadšenej z toho jejich rozkouskování hry. Do prdele má to mít příběh. A oni nám to rozdělí na pár misí v základu a pak třeba na 4 akty/epizody do dalšího roku. To si dělaj prdel snad! Kde je to jejich "chceme se vrátit ke kořenům Blood Money s příměsí Absolution. Hra o velké rozloze. Mise volně průchozí s ukládáním dle libosti hráče ale s funkčností Absolution. " To je někde, no nevím kde. Si myslí že jim hráči budou jako diktovat jak dělat mise? Ty to už maj dávno nalajnovaný a budou jen poupravovat pár věcí. Třeba chcete víc misí v Praze, tak je tak dotvoříme, Je libo Japonsko, šup dáme tam lampiony atd.
No, čtu to postupně takže jsem zvědav co že to přichystají. Ale už teď z toho zrovna do oblak neskáču. Spíš to je zatím na strunu kolem krku.
Prej naslouchaní hráčů. Za tím vším se skrývá jen to, že hru nestíhají a radši ji vydají včas po kousíčkách než po roce celou. Ach jo. Bude v té hře alespoň nějaký příběh? Nebo ten vydají až jako poslední, až bude vydaná poslední mise?
EA u těchto her no není to zrovna dobrý krok. Celkově ta moda EA her začíná být celkem nechutná
Chtěj z toho vytřískat co nejvíc prachů . Kdyby radši udělali pořádnou hru s příběhem nebo udělali na to jejich naslouchání hráčům fórum . Co to je za nápad vydávat mise u akční hry, takhle za chvíli vyjde cod na Act a odůvodní to tím jako u hitmena "nasloucháme hráčům" přitom jim to je ukradení .
Zajímavý experiment, ale mám obavy z toho, že je to prostě výmluva na nedostatek obsahu při vydání. A podle toho, jak se to bude prodávat, tak budou peníze na další mise.
panradovan: Nebude. Prostě si tu hru klasicky koupíš jako každou jinou a všechen obsah bude pak zdarma. Všechny mise, všechny vylepšení, všechny kontrakty, všechny všechno
YEEES !
odkedy sú áčkové top hry na epizody toto je revolučná novinka! ! !
Jak jsem to přečetl, tak jsem byl okamžitě proti. Záleží ale na tom, jak to nakonec bude. Early access je mi totálně odporný, ale pokud by už hra byla hotová na 100%, to znamená po stránce hratelnosti (žádné bugy, všechno vyladěné, všechen herní obsah uvnitř) , tak to zní zajímavě. Dají pár misí a další by vytvořili podle požadavků a rad hráčů.
To znamená, že by to nebyl úplně "early access" v pravém slova smyslu, ale spíš hra vytvářená s hráči. Je to netradiční koncept, ale proč nezkusit něco nového? Jestli těch misí budou vytvářet hodně a každá bude něčím zvláštní, výjimečná, tak proč ne?
Samotná hra musí být ale dokonale hotová. Pak jen přidávat obsah. Dokonce to i sedí k povolání nájemného vraha. Dostávat postupem času kontrakty?
Jediné mínus je, že to asi úplně zničí kontinuitu příběhu, ale příběh samotný by si zase mohli vytvářet sami hráči.
Byl bych dokonce i za to, aby jeden velký příběh vypustili úplně, ale každá mise by měla nějaký svůj vlastní. To by ty mise musely být ale rozsáhlejší.
Podle mě je to naopak zajímavý způsob. Představuji si to jako nějaký krimi seriál typu Dexter. Pokud to nebude ve finále stát majlant, za mě určitě plus
Epizodické mise s příměsí early accesu? Tak to mě teda naštvali…
Hlavně to podle mě skoro určitě zničí příběh.
No takže si počkam, kým nebude komplet. Tento spôsob je fakt na3. 14ču…
Počkat takže když si hru koupím tak budu zadarmo dostávat mise? To bude dlouhá hra.
Prestavam se nejak tesit o. o
Jak já se těšííím! ! !