Jade Raymond snad není třeba zdlouhavě představovat. Tahle sympaticky vypadající žena stála u zrodu série Assassin's Creed a později se jako producentka podílela na Splinter Cell: Blacklist a dalších titulech od Ubisoftu. V říjnu loňského roku ale Ubisoft opustila a nyní víme, kam Raymond míří dál. Do Electronic Arts. K oznámení došlo prostřednictvím nově spuštěného webu.
„S radostí oznamuji, že se připojuji k Electronic Arts a zakládám Motive, nové vývojářské studio v mém domovském městě, v Montrealu v Kanadě.“
Na webu se dále dočteme, že studio Motive bude spolupracovat s BioWare, konkrétně s týmem BioWare Montreal, který aktuálně pracuje na Mass Effectu: Andromeda. Raymond hrála nejnovější Battlefieldy a Dragon Age: Inquisition a díky tomu prý ví, co dokáže Frostbite engine, a nemůže se dočkat toho, až si nový Mass Effect zkusí a uvidí, co dokáže nový tým.
A teď to nejzajímavější. V Motive bude vznikat také zcela nová značka a studio se bude podílet na vzniku některých zajímavých projektů. Prvním z nich je nový Star Wars titul, na němž pracuje studio Visceral a Amy Hennig, scénáristka série Uncharted.
Raymond zná Amy Hennig už léta a obdivuje její práci, kterou odvedla na sérii Uncharted. „Jsem nadšená z toho, že první velký projekt, na kterém budeme v Montrealu pracovat, bude mít Amy na pozici kreativní ředitelky. Příležitost pracovat s ní a s týmem Visceralu a hrát roli ve Star Wars univerzu je příležitost, která přijde jednou za život.“
Aby toho nebylo málo, Jade Raymond bude také dohlížet na studio Visceralu v Kalifornii. Kariéru pod křídly EA má tedy slušně rozjetou a ačkoliv se může zdát, že přechod od Ubisoftu k EA je jako přechod z deště pod okap, možnost spolupracovat na novém Mass Effectu a Star Wars je jistě velká příležitost. Jade Raymond se navíc s EA zapletla už v minulosti. Její kariéra začala v Sony, později se přesunula do EA, dále do Ubisoftu, v němž se proslavila, a nyní je zpět ve spárech EA.
Připomínáme, že podle dabéra Nolana Northa má inspirace pro nový Star Wars titul vycházet ze zrušeného Star Wars 1313 a přirozeně i ze série Uncharted. To je bohužel asi tak všechno, co od Star Wars od Visceralu v tuto chvíli víme.
A když už zde mluvíme o Star Wars, sluší se upozornit na nové video z natáčení nadcházejícího Star Wars: The Force Awakens, které si odbylo premiéru na letošním Comic-Conu. Zajímavý pohled do zákulisí natáčení ukazuje, že filmaři pod vedením režiséra J.J. Abramse opravdu nesází jen na CGI a vrací se k praktickým efektům. Abrams očividně s filmovou sedmou epizodou nechce opakovat chyby s přehnaným využíváním CGI, které udělal George Lucas při natáčení nové trilogie, což je jen dobře.
Docela kus
Na SW od Visceral se těším Na film taky, hrozně moc
Visceral + Jade Raymond = Lootmaster má silné obavy o kvalitu projektu
Celá serie filmů Star Wars je prostě kulták jako prase. Celej ten svět …
Hmm, kdyz rusi jednu SW hru za druhou tak udelejte Force Unleashed 3 a mate klid
Cvrnda: Asi nebude na škodu když se bude Abrams držet osvědčených efektů , které byli použity ve staré trilogii a které jsou v dnešní době ještě zdokonaleny. Ale chápu, že některé scény by bez zeleného plátna nešli natočit. Každopádně doufám, že se s tím Abrams dobře popasuje vynechá svoje pověstný lens flary a udělá další skvělý díl Star Wars.
No, tak například Yoda nebo Dexter v epizodě 2 byli opravdu ohavní. I na Blu-ray. V ep. 3 už byl Yoda v poho
Behavioralista:
Neviděl původní trilogii ? Tak to honem naprav ! Klenot filmů
Na SW film se těším strašně moc. Co by mi ještě více zlepšilo náladu by bylo nové Jedi Knight Jedi Academy
Rivers25: Nechci tvrdit, že používal jenom CGI, ale značná část nové trilogie, především Klony útočí a Pomsta Sithů, na něj dost spoléhaly. Třeba Pomsta Sithů byla tuším téměř celá točená na modrém nebo zeleném plátně. Klony taky, krásně je to vidět třeba tady [ odkaz ] To byla určitě škoda, s ohledem na to, že původní trilogii mimo jiné proslavilo právě geniální využívání praktických efektů (na tehdejší dobu, samozřejmě) . Byla to hezká podívaná, ale v určitých směrech to dojmu z těch nových filmů škodilo.
Někdy bylo vážně vidět, že každý mimozemšťan je CGI, každá scenérie je CGI nebo aspoň dosazená odjinud… Právě kvůli tomu Lucase dodnes tolik lidí nesnáší. Nejlepší je určitě kombinace obou, CGI a praktických efektů, a osobně jsem fakt rád, že se Abrams dal právě touhle cestou, protože díky tomu může vzniknout nejlepší dojem, pokud jde o vizuální stránku a pocit z celého toho světa, na který budeme koukat
Fakt kočka. Tipuju jí tak 35-38 let.
Jinak staré díly Hvězdných válek jsem neviděl akorát ty novější (1999-2005) a komu se nelíbí ať si pr*el políbí.
Mimo tému: Bude ještě někdy Visceral dělat na Dead Space 4 nebo jak?
Cvrnda: G. Lucas teda při natáčení nové trilogie používal jenom CGI hlavně u epizody 2 nebo u všech 3 dílů? Jinak SW Pomsta Sithů je taky jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
Rivers25: Špatná určitě nebyla, já sám řadím Pomstu Sithů mezi mé nejoblíbenější filmy. Obzvlášť za časů Epizody II byl ale Lucas mnohokrát kritizován za přehnané používání CGI, které bylo nezřídka vidět, a za upřednostňování technologií před příběhem (přístupu, který kdysi dávno sám kritizoval) . Ne nadarmo se při vydání druhého teaseru The Force Awakens často objevovaly názory typu "těch pár otáčejících se Stormtrooperů vypadá stokrát líp než ty CGI klony"
Jaký chyby jako George Lucas udělal? Nemyslím si, že by nová trilogie byla nějak špatná oproti té staré.