Randy Pitchford je v posledních dnech opravdu sdílný. Ve středu prozradil, že tým už má plány na nového Duke Nukema. Ve čtvrtek se nechal slyšet, že nový díl série Brothers in Arms (jejíž součástí bylo právě Furious 4) bude autentický. A dnes mimo jiné oznámil, že investoval vlastní peníze do propadáku Alien: Colonial Marines.
Teď dokonce pro IGN potvrdil, že z nadějně vypadající co-op akce Furious 4 (představena na E3 2011 jako pokračování série Brothers in Arms, od které se později odtrhla) nakonec nic nebude. I když ne tak úplně. Z těch zbytků co ze hry zůstaly, se nakonec složil úplně jiný titul – Battleborn.
Jakou změnou hra musela projít během vývoje, nebo co se s tím vůbec stalo, to si nedovedeme ani představit. Věříme ale, že spousta lidí z toho nebude zrovna nadšená, protože Furious 4 vypadalo opravdu zajímavě a Battleborn tolik lidí nezaujal.
Strec: Přesně. A ani mi nevadí že Furious 4 nebude. Protože Bratři ve zbrani to ani náhodou nebyly. Ale jak se něco jako Furious stalo Blablablem to mě fakt zajímá.
Co to má jako být?
To jsou šupáci.
Vypadá to zajímavě, ne že ne, ale bál bych se o atmosféru, která je právě v BiA unikátní.
gambi: Kampaň v Ardenách by mi bohatě stačila, tam taky probíhalo spousta bitev…Bastogne, St. Vith, Foy, Noville, mnoho menších vesnic, strategické mosty…myslím, že z toho by se dala po vzoru starších dílů poskládat solidní kampaň
otázka ale je pokud to vůbec vyjde to pokračování BIA jak to bude probíhat jestli od bitvy o výběžek do konce války nebo jenom bitva o výběžek ale v druhém případě se bojím aby to nebylo krátké nebo jestli plánují vydat i předělané první dva díly do unreal enginu tři a udělají to jako vývojáři Nazi zombie trilogy ze dají všechny díly do jednoho ale to mi připadá nereálné
Ono nevím jestli by lidi nebyli zrovna nadšení. Měsíce před vydáním a i chvilku před oznámením odkladu (nyní zrušení) lidi pořád peskovali, že tohle prostě už není BiA a měli pravdu, já mám BiA zakořeněn jako perfektní taktickou, emotivní a příběhovou hru z druhé světové (prostě to nebylo jako střílení v kulisách 2. sv. války, ale byl to ten pocit z té druhé světové) .
Osobně si myslím že oba projekty jsou stejně zajímavé. Battleborn si rozhodně našel své fanoušky a z Furious 4 jsme prakticky nic rozsáhlejšího neviděli takže si myslím že většině lidí to bude vcelku jedno. Popravdě mohl Furious 4 vypadat přesně jako současný Battleborn jen v reálnějších prostorách + se to ke jménu Brothers vůbec nehodilo.
no ne vážně?
ne teď vážně myslel sem že těch podobností je tam až moc víš
gambi: jestli ti to připomíná borderlands tak se nediv, je to od tvůrců borderlands
toho furios 4 je škoda, ale na battleborn se těším už dlouho
připomíná mi to trošku borderlands