Chris Bischoff, vývojář izometrické point-and-click sci-fi hororové adventury Stasis, přiznal, že při vývoji jeho hry se inspiroval dřívějšími díly nestárnoucí série Fallout. Z toho důvodu vytvořil skutečně povedené obrázky, které nám ukazují, jak by Fallout vypadal v moderním 2D izometrickém kabátku. Myslím, že semnou bude spousta z vás souhlasit, že takový Fallout byste si zahráli.
Hororová adventura Stasis vyšla tento týden na Steamu, do 7. září ji koupíte za 19,99€. Hráči si hru celkem oblíbili, hodnotí ji velmi kladně. Ve hře na vás čekají náročné a realistické hádanky, filmový soundtrack od Marka Morgana (Wasteland 2, Fallout), klasické klikací ovládání, mnoho postav, se kterými můžete komunikovat a jednat, holografická striptérka a hlavní hrdina John bude umírat těmi nejhoršími představitelnými způsoby.
Občas si říkám na tablety vychází tolik moc her, co když jsou některý dobrý Jo tak adventury nejsou problem. Podle mě by neměl byt problem ani 2D izometricky RPG, když je to nakreslené dopředu. Nevim. 3D hry mě na tabletu moc nezajímají.
To:
Tak já "hraju" některé indie hry na svém Windows Tabletu. Třeba Botanicula ze steamu jede v pohodě. Na Steamu je hodně her co podporuje dotykové ovládání. Nebo se dá použít emulátor na dotykové ovládání. Zkoušel jsem tak hrát HL2 přes GestureWorks a v pohodě. Na FPS pochopitelně to není ale na jiné to se dá.
Momentálně Windows tablet dá HL2: Lost Cost Benchmark: 1920×1200, max, noAA, off motion blur a Trilinear filtering = 24FPS Což není špatné na teoretických 50 GFlops.
Nové Atomy mají mít 3x tolik a intel M a Y procesor mají mít ještě více. Takže si myslím že už to třeba bude na hraní CS: GO v plné palbě na Tabletech co přijdou příští rok a za další pokud ten vývoj půjde tak rychle dopředu tak už bude dostatek výkonu.
Mě osobně by strašně zajímal výkon kdyby Intel integroval do svého procesoru jádro Tegry X1. To už teoreticky dá 512 GFlops což je polovina výkonu GTX 560 teoreticky.
Já tím chtěl spíš říct, že nejde jen o ten hrubej výkon, když na něm běží jiný operační systém. Ale to je jedno. Prostě rád bych na tabletech hrál pořádné hry, otázka je jestli by 273 GFlops stačilo na Pillars of eternity běžící v retina rozlišení v detailech aby to vypadalo pěkně. Mám furt přestavu že podobné hry by neměli být tak náročné, jako třeba střílečky. Každopádně užíval bych si to
to: BlacksheepTNT
Jo sry. K1. X1 ještě není v tabletu. Ale dá se koupit na základní desce.
Dlouhou diskuzi vést nemusíme.
Android je otevřený, špatně optimalizovaný ale s více možnostmi.
iOS je uzavřený, výborně optimalizovaný ale s méně možností.
Tegra K1 má teoretický výkon v "jedné přesnosti" 326 GFlops
Apple A8X má 273 GFlops
Pros srovnání staré konzole mají PlayStation 3 – 229 GFlops a XBOX360 – 240 GFlops
CPU je výkonnější taky u K1 a to jak teoreticky tak i prakticky
Ale to jsou teoretické testy GPU. Dle technické dokumentace Tegra je už prostě klasický herní čip.
Jede na tom Source Engine, Unrela Engine 4 apod.
Jedinej snad trochu hodnotnej test by mohl být Epic Citade: Benchmark ale tam nemůžu najít kolik dá Apple A8X.
3DMarku moc nevěřím. Kvůli častým podvodům a nemám s ním zatím zkušenosti. Není čas.
Mr. Lolendo: Čoveče to bych se i hádal. V jakém tabletu najdeš Tegra X1? Pokud vim tak to chtěli dávat do aut, protože to trochu víc papá. Pokud myslíš Tegra K1, tak Apple A8X je silnější, ale to je tak na 100 stránkovou hádku Apple vs. Android. Navíc za pár dní představí Apple A9 pro iPhone 6s. Problém je, že z požadavků psaných pro windows nevyvodíš, jestli by to po úpravě jelo na iOS. Ani hardware u androidu se nedá porovnat, je to jiný systém, jiné vlastnosti atd. Já si myslím že by to nemusel být problém (nepočítaje exkluzivitu nVidie u některých her – ale to je věc domluvy, ne hardwaru) .
to: BlacksheepTNT
Tak na iPadu a vlastně na žádném zařízením od Applu bys to nerozjel, protože mají pomalí hardware.
To takovej Tablet s Tegra X1 by to jelo a jede [ odkaz ]
Mr. Lolendo: Já bych tyhle 2D frajeřiny jako je Pillars, Divinity, Wasteland, tahle Stasis, Diablo 3 + všechny plošinovky (na ps4 je milion pixelartových věcí) a podobné indie hry nejradši hrál na iPadu, protože to vypadá nádherně a podle mě by se to dalo hrat i tam – pro mě by to bylo to něj – prostě pohodička. Ale asi to ty tablety neutáhnou. Mě by se to strašně líbilo. Ale co tak se budu zase krčit u PCčka
to: Alfajk
To máš jak dnes děcka mají naprosto mylnou představu co je to hra typu Dungeon.
Pro nás to znamená čtverečkovanej papír a flustraci. Pro ně casual indie MOBa hra
Jj to by bylo super kdyby hra měla dotykové ovládání. Ale co jsem viděl video tak grafika vypadá až moc dobře že bych se bál aby to můj Tablet utáhl rozumně.
headshooter – prosimtebe, kdyz leteli tyhle hry, tak te tatka jeste nosil v pytliku
hrozne uz nikdy viac tento styl hrania
Tides of numenera nemá vůbec nic společného s planescape je to úplně jiná hra… Přitom práva na planescape jsou na prodej. Numeneru označili za duchovního nástupce ne přímého…
Fulgrim: Torment: Tides of Numenera má dle slov tvůrců být pokračováním Planescape: Torment, vybrali na to 4 milióny dolarů tak doufám, že to nedopadne jako Wasteland 2.
No tohle vypadá skvostne alespoň že teď se zlatá éra izometrickych rpg vrací (divinity, pillars, za nedlouho numenera) Ještě by to chtělo baldurs gate 3 a planescape 2…
Vypadá to suprově. Náhodou se tomu ten 2D hodí i víc a akorát to zlepšuje atmosféru
Moc hezke, tento izometricky pohled by mohli soupnout do toho noveho Fallouta 4, volba teto zmeny pohledu by tu hru jeste vice okorenila…