Ubisoft během konference Sony na Tokyo Games Show oznámil zásadní rozšíření příběhové části Assassin's Creed: Syndicate. Zaměří se totiž na proslulého sériového vraha Jacka Rozparovače. A co bude náplní balíčku? Pomáhat budeme inspektoru Fredericku Abberlinovi ze Scotland Yardu s vyšetřováním a dopadením Jacka Rozparovače. Dle Ubisoft má jít o smrtelnou hru na kočku a myš s neslavným sériovým vrahem.
Každopádně dodatečný balíček bude součástí Season Passu a bude možné ho koupit také samostatně za dosud neurčenou částku.
Na Uplay jsou Rewards/Actions…
Odměny:
– (00U) 200 kreditů Helixu
– (10U) Vybavení v barvách ubisoftí modré (přebarvení róby jako v ACU) – tmavě modrá/modrá/fialová
– (10U) Vybavení v modrozelené barvě (přebarvení róby jako v ACU) – modrozelená/fialová/zlatá
– (15U) Speciální pás pro Jacoba a plášť pro Evie
– (20U) Přesný revolver
– (20U) Meč v holi Arbaaze Mira
Akce:
– (? ? U) Navštivte poprvé E-Store (mikrotransakce, odemyká se po použití odměny 200 kreditů Helixu)
– (15U) VYROBTE 10 předmětů
– (15U) Odemkněte otevřený svět (asi konec první nebo druhé sekvence)
– (20U) Obsaďte 4 obvody
– (20U) Zakupte 15 VYLEPŠENÍ gangu
– (20U) Odemkněte všechny přednosti (perks)
– (30U) Dokončete všechny paměťové sekvence
– (30U) Dostaňte se na 8. úroveň (? )
DLC je způsob distribuce daného rozšíření (expansion) . Český výraz "dodatečný obsah/balíček" tudíž pokrývá oba termíny. Mi osobně vadí, že si hodně lidí si dneska plete tradiční výrazy Add-ons, expansions, Adventures, Maps a všemu říkají DLC. A protože je to matoucí, tak malé DLC jsou stále DLC a velkým DLC s libovolných obsahem někteří experti začali říkat datadisk. Což je ovšem špatně, jelikož to není distribuováno na disku.
Všimněte si, že CDPR pro Zaklínače nepoužívají výraz datadisk, ale výraz "expansion", tedy rozšíření ve formě stahovatelného obsahu, tedy DLC. Placené mnohahodinová přídavná DLC dobrodružství neboli adventures (či expansions) měl již Neverwinter Nights od BioWare. Konkrétně placené dobrodružství Kingmaker pro Neverwinter Nights (vyšel v listopadu 2004) , jenž bylo BioWare označováno za "Premium module" a nabízelo ho pouze digitální cestou (na disku se objevil až o rok později spolešně s dalšími dvěmi taktéž placenými Premium moduly) . Mimochodem Oblivion vyšel až 21. března 2006 a známé DLC s brněním na koně dokonce až 3. dubna 2006.
Strec : nabuduce to od zacatku napis takhle
Ľubor Fabian: Zaklínač je tak trochu kapitola sama o sobě, ale taky už trochu zkapitalizovali, nevyhne se to nikomu. Jen oni ještě vidí, že být jiní s DLC politikou je reklama jak prase (vlk se nažere a koza zůstane celá) .
A já se nebavím o tom, že se dělají nebo nedělají DLC, oznamují před vydáním hry nebo až po vydání, jestli jsou předraženy nebo levny… ale komentoval jsem tvůj výrok, kterej mi přišel na tuto dobu zaspanej, i kdyby to bylo myšleno jako sarkasmus.
Když jsem před lety říkal, že drobná DLC za nepřiměřenou cenu jsou zhovadilost, tak jsem si vyslechl… že je nemusím kupovat a podobny výroky. No a teď jsou téměř v každé hře a rovnou se dělají "zvýhodněné" packy za "rozumnou" cenu. Ale já se tomu prostě nedivím, protože k tomu to směřovalo už dávno a hlavně to tu už delší dobu je. A lidi to kupovat budou, takže se to nezmění jen tak k lepšímu pro hráče.
Pokud máš nějaký zrealizovatelný plán, jak to změnit k lepšímu pro hráče s tím, aby nebyl ochuzen o obsah ze hry…. sem s tím. Ale dělat překvapeného a znechuceného, je jen už přeci staré a ohrané divadýlko, ktery nikoho nenadchne.
Já beru tvůj názor a taky jsem na tom stejně ohledně DLC (s tím, že pokud, tak ať to má obsah za tu cenu) , ale znovu to raději opakuji… komentoval jsem ten "překvapený výrok" nad něčím, co vážně nikoho už překvapit nemůže, ne DLC politiku.
Napadlo mě krásné přirovná k DLC politice, která je asi tak ohraná jako AC serie, která sem tam příjde s něčím novým, ale pořád je to alternativa toho samého a je tu s námy rok, co rok. Taková ta naše jistota.
Fabian – presne tak vole
Strec : pohoda, …jen sem si v duchu pripomnul casi Dragon Age Gothicku SW GDF a tak dale, …zejmena ze jak DLC dali ku Zaklinacovy 1-3 zdarma v zahranici se taky dost divili, asi tak tez zili v jeskinich co ? ? ? anebo sme jen prebrali od nich politiku za takove pul hodinove shity ptat 10eu z minimalni hodnotou na pribech…. achhh ty stare casi…
Ondrej_V: Tak ono by se za Jacka mohlo hrát potom a ten jeho příběh by byla vlastně zvizualizovaná rekonstrukce případu.
Ľubor Fabian: Nelíbí se mi to a ztěží to toleruju, ale rozhodně se tomu nedivím, jako kdybych byl někde roky zavřený a tohle byla pro mě dechberoucí novinka po procitnutí. Lituj sám sebe, že tě tohle ještě dokáže překvapit, protože tě evidentně ještě dost věcí nemile překvapí.
Strec : pokial ti to pride ako normalna vec a u sisi nanu zvikol, tak tota lutujem….
Bylo by fajn to vidět z obou úhlů – hrát za hodný a pomáhat Scotland Yardu a zároveň hrát za Jacka… Bylo by to neotřelé a zároveň i zvýšilo herní dobu…
Jen pak být na stopě by bylo jednodušší, kdybychom předtím hráli za Jacka… Nějak by to šlo vymyslet
Tohle bude 100x lepsi nez samotna hra
Virus: Co jsem se tak ruzne ptal, tak Jackie byl jako prvni ‚must have‘ varianta a pak jeste Dr. Jekyll a Mr. Hyde Trefils to paradne bro.
MORTHSIR: Že by tolik lidí chtělo Rozparovače? ! Se mi nezdá. Já o něm psal už 20. 5. viz. [ odkaz ] poslední odstavec. A asi zatím největší fajn zpráva o novém AC, když to tak vemu. Rozparovač. Hm, to jak slyším, hned si vzpomenu na toto. [ odkaz ] Schválně zda tam někdo najde tu nenápadnou spojitost.
Treba v Ubisoftu nevydrzeli nalehani hracu o Rozparovace a nakonec se nad nama smilovali a ted to paradoxne vypada jako, ze jsou kdovijak cool. yoke
Strec: chapu
DepešákDom: Já tady jen píšu, jak to většinou funguje.