Tvůrci z Bohemia Interactive dnes zveřejnili své plány na podporu Army 3 v tomto i příštím roce.
Jako první přijde na řadu bezplatný Nexus Update, k jehož vydání by mělo dojít do konce letošního roku. Aktualizace má za cíl zlepšit základní herní prvky, například systém únavy nebo ochranného vybavení vojáků. Kromě nich dojde k rozšíření multiplayerového módu End Game, jehož prostřednictvím chtějí tvůrci vytvořit pevnou základnu pro budoucí obsah do multiplayeru a vylepšit věci jako sdílené systémy, umělou inteligenci, animace nebo zvuky.
Tohle všechno doprovodí webová služba Arma 3 Units, která má za cíl propojit hráče s komunitami a vylepšit možnosti objevování skupin a herních stylů. Více o této službě se máme dozvědět s blížícím se vydáním Nexus Updatu.
Na začátku příštího roku bude následovat Eden Update. Jak už napovídá název, nabídne především finální verzi 3D editoru, jehož betu můžete už nyní vyzkoušet v dev branchi hry. Aktualizace má dále změnit způsob, jakým hráči nachází multiplayerové hry a jak se k nim připojují, další maličkosti a obecně zlepšit celkový zážitek a mimo jiné i launcher hry. Eden Update zahrne také nové světelné a vodní efekty, které budou pravděpodobně vázané na podporu DirectX 12.
Ve druhém čtvrtletí příštího roku přijde nejočekávanější novinka, datadisk. Nyní už víme, že ponese název Apex a kromě dříve oznámené mapy Tanoa se pochlubí i kooperativní kampaní a novými vozidly, zbraněmi a postavami. Součástí expanze budou i nové třídy vozidel, například VTOL letouny a Light Strike Vehicles.
Spolu s datadiskem Apex dorazí i vylepšení sdílení informací napříč hráči v multiplayeru, předělání mechanik interakce a dokonce i překopání hlavního menu. Opět s cílem zlepšit objevování oficiálního a komunitního obsahu.
V Bohemia Interactive přitom stále razí myšlenku, že nové herní prvky a zlepšení hry, tedy naprostá většina zde zmíněných novinek, budou zdarma, zatímco nový obsah bude zpoplatněný. Do něj přirozeně spadají věci jako mapa Tanoa nebo nové jednotky, které nabídne datadisk Apex.
V nejnovějším hlášení o vývoji hry navíc najdete zmínku o jakémsi zajímavém malém bonusu, kterým by vývojáři rádi uzavřeli tento týden. Zatím se ale můžeme jen dohadovat, co by to mohlo být.
btw VTOL letoun… to bude buď osprey s proudovýma motorama nebo nějaká totální UFO hovadina… light strike vehicles: buginy nebo něco v tom smyslu prostě vozidla co nejvíce odlehčený (bez dveří atd)
ved to je to, ze zakladne kamene urazu sa v tejto hre asi nikdy nezmenia, autom suchnes o krik, dobre ze ti nevybuchne, niekedy cez krik ani neprejdes, ze ta v dayz zabiju schody ok, je to nedokoncena hra, ale ze v arme sa cez ne prebugujes, alebo nevies cez ne vyliezt, to je uz moc, na kvazy dokoncenu hru a dalsich x problemov, mody robia z army prave tu skvelu hru, ale tam sa prejavuje jej najvacsia slabina a tou je online a servre, KoH je jeden skvely mod, ale kvoli servrom viacmenej velmi zle hratelny, na 30kovych su fps este ako tak dobre, lenze tie uz nikto nehra, 50kove kde sa to dalo tiez nejak vymizli a vsetko co ma viac slotov je uz nehratelne pomaly, to iste aj pri modoch ako epoch a exile…. je to velka skoda pretoze arma ma pre mna jedny z najlepsich modov
tomN: arma nikdy nebude mit novej engine. v tohle uz jsem davno prestal doufat. porad budou jen recyklovat a upravovat ten archaickej (jestli se nepletu tak vzniknul uz v roce 1997) pouzitej uz ve flashpointu a nalepovat na nej novy efekty. mam dojem ze se kdysi pokouseli prijit s novym enginem pro game 2 (flashpoint 2) ale nakonec z toho seslo a vratili se zpet k tomu starymu. ten engine je moc komplexni na to aby se bohemia interactive nekdy odhodlali se ho zbavit a vytvorit uplne novej cistej pro aktualni hardware. zabralo by to moc casu a sezralo moc penez. BI do toho ocividne nechce investovat. proc taky kdyz to tak nejak porad funguje na tomhle a lidi to kupujou (vcetne me – miluju armu) . od enfusion zadnou velkou spasu neocekavam. mozna budeme mit hezci nasviceni, dynamicky stiny, hezci particle effekty… porad se ale budeme setkavat s divnejma kolizema postavy s prostredim, topornejma prechodama mezi animacema, absenci animace vylejzani z zebriku, neposlusnou ai, lagama ve mestech a pri vetsim poctu ai jednotech na scene (diky mizivy podpore vicejadrovejch procesoru) , zastaralym zpusobem vykreslovani vzdalenyho terenu (kruh viditelnosti okolo hrace za kterym je proste mlha) , haprujici fyzikou predmetu a pochybnejma ragdollama, starodavnou destrukci prostredi (pokladani a zasouvani objektu do zeme bez naznaku fyziky) atd. atd. atd. moh bych vyjmenovavat celej den. na druhou stranu neznam zadnou hru co by nabizela pulku toho co arma a drzela se tak verne svyho vlastniho zanru bez ustupku ve prospech mainstreamu. holt se to asi musi necim vykoupit. velmi se tesim na apex. jsem zvedavej jak se poperou s dzungli.
Inari: asi máš pravdu no
Tak třeba až vyjde Arma 4, tak bude mít novej engine BEZ kolečkovýho menu
TomN Vtip je, že Arma obecně nikdy dokončená nebyla a možná ani nebude Ta hra trpí neduhy už z Flashpointu (předchůdce Army) a to je krásných 14 let zpět Jsem zvědavej jestli někdy dokončí DayZ, ten engine je úplně dementně poslepovaný za kolik let, prostě nikdy to nebude fungovat pořádně a oni si to nikdy nepřipustí, to radši hráčům nabídnou nějakej easy přídavek ve formě itemu aby zapomněli na to, co slíbily
Nevíte někdo, jak to bude s tím datadiskem když vlastním DLC Bundle? Jestli to bude zase další platba nebo se to (doufám) bude vztahovat i na tento zpoplatněný obsah?
zkusil si někdy otevříit oči při hraní A3? možná bys pak postřehl to že herní mechaniky se od Army 1 vůbec nezměnily, a to je v roce 2015 špatně (chování AI, HP systém na vozidlech atd. . ) , physX samozřejmě taky nefunguje bůhví jak dobře
Szepy: jak víš že je nedokončená? Ona Bohemka někdy někde uváděla jakej obsah tam bude při vydání a pak to nesplnila? Jasně, je tam mnohem míň obsahu než ve dvojce, ale to neznamená že ve trojce mělo být automaticky víc když je to pokračování.
chci toho za cenu AAA titulu moc? dokončenou hru? pak se má člověk divit jaký sračky dneska vycházej když si lidi nechaj takhle srát na hlavu
Szepy: možná že jsou AI mody lepší než vanilla AI, ale bez BI by ty mody nebyly, takže nevím proč je pomlouváš. Od toho přece umožňujou tvorbu modu, aby si lidi mohli upravit a vylepšit to co chtějí…
PFFFF HAHAHAHA MADE MY DAY BITards, ano, dokončíme hru, ovšem jenom pro ty co si koupí datadisk takže opět budu stát před vozidlem a bude mi tam svítit tabulka LOCKED BUY DLC AND SUPPORT IDIOTS WHO DONT KNOW HOW TO FIX THEIR OWN GAME SO COMMUNITY MUST DO IT beztak aby všechno z toho datadisku fungovalo tak jak má tak budou potřeba módy viz TARU a jeho pody. . nevěřím tomu, že se jim podaří upravit AI tak aby se na zalesněném souostroví normálně proti nim hrát. . no, ještě že existujou módy, který jsou kvalitou a propracovaností 2x lepší než ty základní assety od BItardů
Tak snad to přinese plnou podporu 4jádra
TomN: Bude, mám pocit, že se to ví už od červnové E3. Například o odrazivost vody v traileru na mapu Tanoa se stará právě DX12 (má se to ale projevit všude, nejenom na Tanoe)
"které budou pravděpodobně vázané na podporu DirectX 12. "
Takže Arma bude podporovat DX12?
To by mohlo znamenat nějaký vylepšení výkonu (? )
I když bych radši viděl nějaký Optimization Update, namísto systému únavy vojáka…ten se unavuje už tak po pár metrech sprintu.
tesim sa, ale mam aj obavy, lebo bohemia