V posledním desetiletí je zvykem, že first-person střílečky nabízí velmi krátkou singleplayerovou kampaň. Duke Nukem Forever by měl podle vyjádření samotného šéfa studia hráči zabrat 16 až 18 hodin, což už je přijatelná doba.
„Singleplayerová kampaň je dlouhá, jako tři nebo čtyři Call of Duty,“ smál se v nejnovější epizodě GameTrailer TV Randy Pitchford.
Zároveň s touto pozitivní zprávou pro vás máme nové gameplay záběry, které pořídil německý Eurogamer (thx Vivi):
"Singleplayerová kampaň je dlouhá, jako tři nebo čtyři Call of Duty, " Mluvěj jako kdyby měli v záloze coop a nebo MP DDD
JakER: Já jsem hrál Duke 3D pře půl rokem a pořád mě to ještě bavilo. Jinak je super , že ta hra bude dlouhá !
konečně, to se u moc her dnes už nevidí. .
zoomfire to dobře vystihl. S příchodem CoD sme si zvykli na krátký adrenalinový zážitek, takže teď nám každá FPS, která se hraje 10 hodin a víc, může připadat zdlouhavá. Duke nás snad vyvede z omylu.
Robert1106: To je sice hezké, ale já psal čistého. Ty jsi tu napsal hrubý proces. Ano, je to více než 2-3 roky, uznávám.
s Duke Nukem Forever to bol takto v roku 1997 sa rozhodlo o DNF, mali ale problem s licenciami Quake 2 enginu, preto sa preslo na unreal engine. Vyvoj vyzeral dobre, ale nanestastie zomrel jeden zo zakladatelov a prisli financne problemi, vsetko preslo k Take-Two. V roku 2003 v 3D Realms bolo 18 ludi ktory pracovali na hre. Prisli aj prve nezhodi s Take-Two. V roku 2004 sa hra zacala prerabat na novy engine. Zial koli zlej bezpecnosti tyzden pred vydanim unikli zdrojove kody, tak sa vydanie posunulo. Tento krat uz hra bola hotova, ale chceli ju este viac vylepsit. Hra bola prerobena na fyzikalny engine Meqon (predchodza physx) . V roku 2008 sa rozhodlo ze hru spravia aj na konzoly. V roku 2009 3D Realm hlasi rozpad a Take-Two podava zalobu. Do tejto chvile stal vyvoj 20 milionov dolarov. V roku 2010 vyvoj oziva vdaka Randymu Pitchfordovi z Gearboxu. (jeden z tvorcov Duke Nukem 3D) .
Takze na Dukovi sa nepracovalo 2-3 roky
runni: Jo, tak to jo. Já se strašně těším! Asi si seženu opět starého Duka 3D. Strašně rád na tu dobu vzpomínám, kdy jsem to hrál jak ďábel.
Luxus… Už se těšímm jupíí
JakER- jo ja to myslel tak že 13 let na hru čekáme a konečně vyjde a bude mít dobrou herní dobu
runni: 13 je hra ÚDAJNĚ ve vývoji. Ale nepracovalo se na ní 13 let. Hru si předávala různá studia a často začínala úplně od začátku. Takže čistě vývoj bych si tipl na 2-3 roky. Což je na takovou hrací dobu přijatelné. Je to nádhera vzhledem k tomu, že je to FPS. Ať žije DUKE!
Konečně něco s přijatelnou hrací dobou.
Sectr: Naprosto souhlasím
To je výborné, tak to má být když si hru koupím automaticky očekávám že se uní pobavím dosti dlouho a né čtyřy hodiny.
tak dělali to 13 let pokud se nemýlím , takže bych řekl že je jenom dobře že kampan je takto dlouhá
Před pár rokama by 16 hodin dlouhou hrací dobu odsoudil každý za krátkost, dneska se zase bojíme trochu slušnější délky.