Killing Floor 2 už nějakou dobu straší v Early Accessu na Steamu. 21. dubna už to bude rok. Mezitím se do hry dostala řada věcí, ať už jde o nové zbraně, perky nebo mapy. Tentokrát jsme se ale díky akci PC Gamer Weekender dozvěděli o další věci, která ve hře jednou bude a která je tak trochu jiný kalibr. PvP mód.
V něm, jak už asi tušíte, budou bojovat lidé a Zedové. Samozřejmě že oba týmy budou ovládat hráči. Údajně budeme moci hrát za nejrůznější (takže asi všechny) typy Zedů, včetně zatím dvou přítomných bossů Hanse a Patriarcha.
Kdy se ale PvP multiplayeru dočkáme, to je zatím ve hvězdách. Vývojáři můžou mít mód už skoro hotový a dočkáme se ho v příštím updatu, nebo v tom přespříštím, nebo prostě někdy. S jistotou ale můžeme říct jedno – příští update určitě obsáhne nový perk, Sharpshootera, kterého mohou fanoušci znát z prvního dílu.
U něho jsme se nově dozvěděli to, jaké zbraně budou k dispozici. O jedné už víme, ale teď už také víme, že Zedy budeme moci zabíjet i pomocí kuše, M14 EBR a jakési kolejovky Horzinu. Snad bychom mohli brzy vidět, jak vypadají.
A pokud toho ještě nemáte dost, tak se do hry podívají dvě nové mapy, které vyhrály v komunitní soutěži Grindhouse. Konkrétně půjde o Hostile Grounds a Containment Station, přičemž druhá jmenovaná bude první mapou s úkoly ve druhém díle.
Mapy bychom snad mohli spolu s novým perkem čekat v příštím velkém updatu a snad se dočkáme i toho PvP módu. To by určitě nalákalo několik hráčů zpět do hry.
Odpověď na komentář uživatele
Mě kuše přijde strašně moc OP na to, že je to off perk zbraň. Až ji bude mít sharp, tak to bude potřeba dost vyladit. A co se týče toho infa, tak se zatím nic neví. Plánují teď vydávat updaty častěji, ale kdo ví, co přesně to pro ně znamená.
Mě se mapa celkem líbí, i když nemám rád tyhle uzavřené, akorát se mi tam respawnulo SC za plotem, tak jsem ho tam pak pět minut musel hledat
Odpověď na komentář uživatele FireWolf
a info kdy vyjde nový perk? ne že bych se na něj tešil, ale ta kuše je opradu úžasná…. mapa mě zklamala, vůbec se mi nelíbí
Odpověď na komentář uživatele
Ten jen opravuje pár chyb, stačí se na Steamu mrknout do zpráv a vidíš, co tam bylo upraveno.
– Fixed an issue where damage scaling was not applying across difficulties or player count
– Fixed an issue where the versus mode Fleshpound resistances were applying to survival mode
– Reverted brightness on player flashlights
– Fixed an issue where VOIP settings were defaulting to preventing dead players from communicating with live team mates
– Fixed not being able to sort by game type in the server browser
Odpověď na komentář uživatele FireWolf
dneska vyšel další update mrknu na to
Nový perk tam ještě nebude, zatím tam jsou jen dvě zbraně z něj – Winchestrovka a kuše. Protože jim odešel jeden člověk, tak nemohli sharpa dodělat včas (což zní celkem vtipně vzhledem k tomu, že na tomhle updatu pracují už snad 5 měsíců) . Takže sharp tam bude až v dalším updatu.
Zapnul jsem to a taky ho tam nevidím, taky to nemám česky jak bylo podle updatu řečeno
ahoj, včera vyšel update pvp, nová mapa a sharpoooster… jenže já tam ten novej perk vůbec nemám…. jak to máte vy? máteho tam nebo ne? měl by tam pribýt sharpoooster
Já čekal od Killing Floot PainKillera + Synergy. Takže mě to zklamalo když jsem zjistil že hra je primitivní vlnová válka. Každopádně ve dvojce pokrok vidím.
kkolda27: Tak v kf1 přidali zbraně hlavně zdarma v těch eventech. Sice tam jsou 3 DLC s unikátními zbraněmi, ale zbytek jsou pouze skiny. Tzn. 12 nových zbraní v DLC. Takhle to je ale zatím děs, každý perk má jen 4 zbraně, přičemž jedna je základní, druhá je slabá a zbylé dvě jsou silné, ale člověk nemá moc problémů se k nim dostat. Hodně mě tu chybí věc, díky které bylo kf1 více kooperace – cena zbraní závislá na perku a jeho levelu. Dodávalo to kouzlo té hře, když jste museli nějakému hráči dát peníze a on vám na oplátku koupil nějakou zbraň, která byla pro něj levnější, protože byl daný perk a navíc byl vyšší level než vy. Zatímco tady stojí všechny zbraně pro všechny stejně a tím se to celé zjednodušilo.
Zbraně tam určitě dají s DLC jako v jedničce
Nepřátel je o dva více (když nepocitam Hanse) , jenže to jsou jen variace na clota. Někde na fóru TWI byly nápady na další unikátní nepřátele nebo tam i navrhli udělat trochu jiné verze už zavedených nepřátel.
Mas pravdu, že u kf1 to držely ty eventy, kdy se tam nahrnulo hodně lidí a i ja díky tomu tu hru začal hrát. Dvojka je celkem dobrá hra, ale ne moc dobré killing floor. Chybí té hře takové to kouzlo, které me u ní udrželo až doteď.
Bohužel si myslim, že ani po dokončení hry nebude mít o moc větší základnu hráčů.
Tak nepřátel je myslím snad i víc než v jedničce ne … Ale zbraně to je zoufalost, přitom i když nejsem expert myslím že je to to nejmenší skoro co můžou přidat. Taky je tam příšerně málo map. Vůbec nechápu co s tou hrou dělají, když vlastně základ je hotovej už prakticky od začátku a chybí tomu jen obsah, což by měla bejt už ta nejlehčí část …
Prostě narvat tam pár map a zbraní, ty úkolový mapy by se taky hodily. Dál je tam sice 104 achievementů ale všechny jsou na perky nebo na mapy, takže není žádná pořádná motivace proč huntit nějaký kvalitní, což v jedničce rozhodně bylo.
Tahle hra měla bejt už dávno vydaná normálně a už měli pracovat na tom co dlouho oživovalo jedničku – a to eventy, který tu hru vždycky nakopli a je smutný že takhle pořebuje nakopnout hra co je prakticky nová. Když se kouknu na staty KF1 nehraje to o tolik míň lidí a hlavně poslední rok skoro to ty lidí + – stabilně drží. U KF2 je v hráčích jenom propad …
Zrovna PvP mód je něco, co ta hra vůbec nepotřebuje. Chce to nové mapy, zbraně a možná i nepřátele. TWI mám rad, ale co s tou hrou předvádí posledních pár měsíců je fakt na zabití.
Taky ji vydali strašně brzo, radsi měli počkat klidne i půl roku a pak to vydat s obsahem a doladovat. Asi holt zustanu u jedničky, která me stále baví, i po těch třech letech, co ji hraji.
Ty updaty sou hrozně pomalý, už od začátku spousta lidí píská, že je tam málo zbraní, když hraju mapu s 10 vlnama kolem 5-6 už máš nejlepší zbraně co jdou koupit, přitom ty zbraně by neměly být tak těžký přidat, místo toho dávaj furt nový třídy a zase k nim jen pár zbraní
Je vidět, že si vývojáři uvědomili svojí neschopnost, aneb hra rok v early accessu – což tu hru klasicky zabilo . Tak z toho chtějí udělat druhý Left for Dead aby to tu hru spasilo
Nemůžu si pomoct, ale nějak se mi nechce věřit, že by to v týhle hře nějak fungovalo.