Studio Crystal Dynamics se s Larou Croft vydalo akční cestou. Restart Tomb Raider a loňské Rise of the Tomb Raider už není tolik o hledání pokladů a řešení hádanek, prim hrají všelijaké přestřelky a akční scénky. I když s Rise of the Tomb Raider jsme se dočkali velmi propracovaných hrobek, které ale nejsou povinné.
Tuhle situaci se rozhodl změnit fanoušek Nicobass, chystá předělávku Tomb Raider 2 z roku 1997. Při práci využívá Unreal Engine 4. Technologie od Epic Games mu umožňuje vylepšit grafiku, efekty, animace a další prvky hry. Dnešním hrám se bohužel kvalitou nevyrovná, ale to mu jistě ostatní hráči odpustí. Tady nejde ani tak o grafiku, jako spíše o celkový zážitek.
Je otázkou, zda někdy projekt spatří světlo světa. Zatím se můžete podívat na první obrázky.
Videa naleznete zde (thx Temgotin).
No já když už hledám návod, tak si najdu textový. Abych si to posouval někde ve videu, na to se můžu vykašlat.
ale ked si to tak zoberiete, aj tie navody sa pekne zmenili za tie roky, dnes si clovek pozrie video a vie ako na to, kedysi to bolo vsetko poctivo pisane, podla kapitol a tak tiez si dal s tym niekto pekny kus prace
Odpověď na komentář uživatele lufik12
U mě osobně to s těma návodama není ani tak o lenosti nebo demenci jako o strašně slabejch nervech, tak než abych se na tu hru vzteky vysral, tak si radši najdu návod
Mě zas toto nervy netahá jak a kdo používá návod Když si koupím logickou hru tak si ji kupuju kvůli tomu abych nad ní přemýšlel, tím že to někdo projede s návodem tak si ničí požitek, ale to je na každém. Jinak souhlasím, TR 2 si pamatuju ještě z PS 1 a to sem taky neměl možnost podívat se do návodu nebo na nějaké video. Rád si tento mod zahraju, ale snad se tam přidá aj podpora myši protože už su celkem rozežraný a to ovládání na PC bez myši bych si asi už nedal
Odpověď na komentář uživatele
Ještě jen k tomu Poslu Smrti, ten jsem asi na měsíc odložil, jak sem byl zoufalej. Byla tam jedna "cut scéna" jak věšej hlavního hrdinu a já se snažil udělat všechno pro to aby mě nepověsili a vždycky když přišla ta scéna, tak říkám, sakra zas mrtvej. A ono se v té scéně dalo kliknout na lano nebo kam a hrát dál… to byly trošku podpásovky od tvůrců. Asi nemá cenu to označovat za SPOILER …
Bloudit 12 hodin? Já jsem byl v Legendě o Kyrandii zaseknutej asi měsíc … nemohl jsem najít jeden zasranej kámen v potůčku, pak už jsem každou obrazovku klikal centimetr po centimetru, bludiště jeskyní o kousek dál, jsem maloval na papír a chcípnul tam tak 50x. Nebo třeba Alone in the dark… ta hra se dá dohrát asi za půl hodiny, ale my ji hráli ještě na černobílým notebooku za 70. 000, – asi 4 měsíce.
Odpověď na komentář uživatele lufik12
Tak s tím souhlasím.
Když jsme byli ještě děti, tak na to všechno čas byl a prostě byla jiná doba. Dneska už je naše generace dospělá a čas na to všechno nemáme. Navíc v nových hrách už návod ani není potřeba, maximálně když si zahrajem nějakou starou adventuru. A co se týče dnešních generací, tak pochybuju, že by se jim chtělo trávit hodiny vymýšlením a přemýšlením. Navíc dneska frčí už jen samé střílečky a jednoduché survival mlátičky, takže je do přemýšlení ani nic nenutí.
Odpověď na komentář uživatele lufik12
Dnes už nie je čas na niekolko hodinové hladanie riešenia. Uznávam, že to bolo motivujúce keď človek na to prišiel sám ale kopec hier som nedohral len preto, že som sa nechcel pozrieť do návodu a potom prišli ďalšie hry a na rozohratú padol prach.
Grim fandango som nedohral keď vyšiel a dnes keď je už remastered tak sa neviem dostať ani tam kde som skončil pred rokmi/bez návodu myslím/ A skušať všetko na všetko hodiny ako som to robil kedysi na to už čas fakt nemám
Odpověď na komentář uživatele
Oukej, ale bloudil jsi až 12 hodin a snažil se přijít, co a jak… ale dneska ty děcka neví už jen 5 minut co dělat a než aby zkoušeli různé kombinace a cesty, tak raději čumí do návodu… protože přemýšlet je pro ně "so hard".
Odpověď na komentář uživatele lufik12
Taky jsem hrával hry bez návodů, ale to mě už přešlo, a když se někde zaseknu, tak se do toho návodu podívám.
Už několikrát se mi totiž stalo, že jsem bloudil v adventurách, klidně i 12 hodin herního času, pak už jsem to naprosto frustrovaný vzdal, podíval se do návodu a zjistil, že nemůžu postoupit dál kvůli bugu.
Stalo se mi to například u Atlantis II, posla smrti atd.
Odpověď na komentář uživatele lufik12
K tomu nemám co dodat. Úplně nejlepší potom je, když vývojáři sami ukazují pasáže ze hry a jak je překonat, ještě před vydáním, aby se každý mohl podívat a po vydání nerušeně dané části hry bez problému přejít.
Odpověď na komentář uživatele Gerri
Moje řeč… a nejen u hry TR (pamatuju třeba i starého dobrého Poldu) . Dneska hráč bloudí třeba jen 5 minut a už čumí na internet, kam má jít. Nevím, jestli jsou dnes lidi už natolik dementní nebo líní přemýšlet a nad hrou uvažovat, ale ten pocit, když si sami zjistíte, kudy a kam jít a co dělat je k nezaplacení. Ale proč by musela dnešní děcka přemýšlet, když hned po vydání hry je všude plno návodů (ne-li ještě před vydáním) .
Benátky jsem znal nazpaměť. . slepá ulička, pozor pes, pozor hlídač, šipka do vody … atd já sem měl problémy sice až dál, ale frustrace byla jako prase! Ale ten pocit dohrát hru se kterou sem se mučil třeba půl roku …
Odpověď na komentář uživatele
To mi povidej.