Minulý měsíc uvolnila společnost Koei Tecmo alfa demo hry NiOh. Hráči jej mohli zkoušet až do 5. května a teď, nějaký čas po ukončení možnosti hraní, oznámila společnost výsledky průzkumu, spojeného s tímto demem, které bylo ve výsledku staženo více než 850 000 krát. Studio teď chce v rámci zpětné vazby provést celou řadu zlepšení a zde jsou ta, se kterými se určitě počítá.
Co se týče celkového vylepšení hry, tak se máme dočkat přidání tutoriálu herních systémů, dále vybalancování úvodních bitev, aby byly trochu férovější, vylepšit ovládání postavy a také chování kamery. Uživatelské rozhraní bude srozumitelnější a použitelnější a pak dojde na vylepšení grafického výkonu.
Dále chtějí tvůrci přidat část s výukou základních ovládacích prvků a základních herních akcí.
V souvislosti s tím dojde k vylepšení chování kamery směrem ke hráči, když je zaměřený (lock-on) na nějakého nepřítele. Změní se podmínky hry, když se hráčova Ki Gauge vyčerpá. Zvětší se množství slotů pro rychlé použití předmětů nebo dále dojde k přepracování předmětů, jejichž použití vyžaduje delší držení tlačítka.
Co se týče nepřátel, tak dojde k úpravě útoků a parametrů obrany u některých protivníků. K revizi snahy nepřátel zaútočit na hráče nebo k úpravě super-armoru každého nepřítele a jejich útoků. A taky bude upravena umělá inteligence Revenanta.
Bez povšimnutí nezůstane ani level design. Má dojít k vylepšení prvků průzkumu, jako jsou zkratky atd., přidání nápovědy v oblastech, kde půjde hráč po bossech, dojde k úpravě zobrazení objektů, které blokují výhled a upraví se také poškození v místech, kde hoří.
U umělé inteligence se vylepší rozvržení a zobrazení informací, upraví se velikost textu a při provádění obětí ve svatyni bude moci hráč provést všechny akce najednou.
Další položkou v seznamu je on-line hraní. Dojde ke zlepšení on-line synchronizace. Hostiteli zůstane Shrine menu během kooperace s kamarádem a upraví se rychlost, kterou se zvyšují parametry nepřátel v průběhu kooperativního hraní.
Na závěr jde ještě o několik dalších detailů, jako je odstranění statusu odolnosti u zbraní a brnění, úprava množství předmětů, které budete nalézat, přidání další možnosti ovládání a bude přidána možnost hráčům kdykoli ukončit misi. Samozřejmostí je oprava dalších a dalších drobných chyb.
Níže ještě naleznete infografiku se spokojeností hráčů s alfa demem v jednotlivých regionech.
Plné hry NiOh se dočkáme pouze na PS4 snad v říjnu 2016.
Hra mě docela i bavila, ačkoliv možná až hodně těžká. Jakmile na vás šlo víc nepřátel, moc příjemné to nebylo Za ty změny jsem rád, v budoucnu určitě zauvažuji nad koupí.
Také mi přišlo, že obtížnost spočívala hlavně v ovládání, které bylo nezvyklé. Samozřejmě tam byla spousta jiných faktorů, jako moje vlastní blbost, nepozornost nebo unáhlenost, ale nakonec jsem se s tím poprala, po nějakých 6ti hodinách hraní jsem si konečně zvykla a už to šlo líp. Mám nahrané první i třetí Dark Souls, Bloodborne a tolik jsem nenachcípala ani v jedné z těchto her. Nevypadá to jako špatná konkurence, i když bych to nazvala spíš další hardcore hrou do sbírky pro souls nadšence.
Demo nebylo špatné, jen škoda, že ta „obtížnost“ spočívala hlavně v krkolomném ovládání. Řekl bych, že je i na hře vidět dlouholetý vývoj. Celkově hra působí jako by byla z minulé generace, jako hra z PS3.
Dark Souls je proti tomuhle opravdu jednoduchá hra. V demu Ni-Oh jsem umřel snad víckrát nez v cele DS trilogii .
ja jsem dohral to demo cele a musim rict ze je to hroznej hardcore oproti DS3. Boss fighty jsou nehorazne tezky a ten zacatek ty kokos! Hned v uvodu na 1 npc jsem nejmene 30x zgapal nez jsem se naucil pouzivat mec
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
Mrkni na tohle video, chlápek má nahráno v Souls hrách fakt hromadu a říká že to je dost hardcore Něco tam i porovnává, takovej dobrej úvod dohry. [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Maestrodk
Tak tak. Po DS3 se mi ani nějak nechce.
Stibb: Ok, dík
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
DS3 byla oproti NiOh procházka růžovým sadem… Teda alespoň pro mě
Je tady někdo kdo by mohl porovnat obtížnost s Dark Souls ? Nestihl jsem to vyzkoušet.
Po zahrání jsem o sobě pochyboval, jestli to vůbec chci hrát, jestli na to budu mít nervy. Pokud se to trochu vybalancuje, tak by to šlo.
Už aby to vyšlo, byla to paráda než jsem přišel na to jak chytit meč při nepřátelském útoku, přišla zubatá nejméně 30 krát
Jo ta obtížnost byla fakt brutální – si pamatuji, jak mě ten úplně první voják zasáhl a a přišel jsem o 95% života. Chování kamery mě taky kolikrát zabilo. Od toho ale alpha je ne? V plné verzi snad dopilované