Po novém God of War s vousatým Kratosem a jeho synem následuje druhé překvapení. Tím je akce Days Gone odehrávající se v otevřeném světě v poušti na pacifickém severozápadě, dva roky po vypuknutí globální pandemie, která zdecimovala svět, zabila všechny a proměnila je v miliony nemyslících, divokých tvorů, připomínají zombie.
Ocitnete se ve světě s omezenými prostředky, násilím a vraždami. V kůži Deacona St. Johna, nájemného vraha a tuláka žijícího v poušti mimo civilní tábory. Deacon v tomto nemilosrdném světě využívá svých dovedností získaných před apokalypsou a projíždí poušť na své motorce.
Studio Sony Bend (tvůrci Syphon Filter) slibuje velký otevřený svět představující nebezpečné pouštní prostředí plné hřebenů, hor, jeskyň, útesů a řek. Dále dynamickou umělou inteligenci, vyrábění zbraní a nástrojů a ohromující grafický vizuál díky využití technologie Unreal Engine 4 – realistické efekty počasí s deštěm, větrem nebo dokonce sněhem, společně s denním a nočním cyklem, který bude mít dopad na hratelnost.
Mě právě přesně bavili ti lidé, kteří ve 3 ráno, když jsem sledoval konferenci psali, proč neběží někam už a proč se otáčí. . Přitom chtěl ukázat destrukci, framerate, počet zombie. . Kdyby jen běžel, tak to by nic neukázal. K TLoU bych to zase nepřirovnával tohle vypadá, že ač byl první trailer seriózně pojatý, tak to zase moc neřeší realistické pojetí ale třeba předtím vykradli vojenskou základnu a proto měl tolik střeliva, kdo ví. .
Jako ukázka parádní. Šla mi čelist dolu. A v jednom se sváma nebudu shodovat, já ty pozůstatky z lidí neberu jako zombie, protože ty by vstaly. Tohle je něco na způsob The Last of Us, Já legenda a rychlost (řekněme že je označím za nakažené) davu je jak z filmu Světová válka Z. Je to mix ale krásně se na to koukalo. Taky jsem se ale zarážel, proč se tam kruci motá, kolik jich ještě v těch vlnách asi je a proč neběží k motorce? No, bylo to nahrané ale to hned neznamená, že to tak podobně nebude vypadat i ve hře.
Paráda Days Gone = Day One
Hlavně ať to vydají, tohle bych si rád zahrál.
Vypadá to fajnově, jen doufám v trochu větší survival a trochu méně akce a budu naprosto spokojený.
Skouk sem gameplay a vypda to dost cool
Odpověď na komentář uživatele DaNnilaN
Hra, ve které hlavní hrdina mohl pomocí tryskových bod chodit po mrakodrapech. No ty vole, to zní originálně! Ne jako vážně – máme tu Call of Duty, Battlefield, Assassins Creed, Far Cry a muže, co pomocí tryskových bod chodí po mrakodrapech. To je prostě nářez.
Mi to spíše připadá – že se parta vývojářů rozhodla dělat na konzoli, o které jí na meetingách tvrdili – že bude průlom a je potřeba vytvářet kvalitní tituly po kterých každý touží. Zahodili své ego a pustili se do dalšího dílu hrdé značky Uncharted. Do hry, u které si polovina kupujících bude myslet – že jí vytvořil tým stojící za trilogií na PS3! To jim ale SONY zatrhla, protože nechtěli. Tak začali dělat na další značce, co už má své jméno a na Vitě by se mohla prosadit její mini verze. To jim SONY zatrhla a tak zničení tvůrci ze studia, kde už se dva roky nepohli z místa začali vymýšlet něco nového – a jako každý dobrý příběh – začalo to sázkou
Ne jako vážně – já bych to chtěl vidět!
Odpověď na komentář uživatele DaNnilaN
Tak nikdo neví, zda ty nápady nevyužijí právě u Days Gone
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
Chápu, ale šlo mi o to, že od té doby dělali na Days Gone, jak jsi psal. Kdyby to tak bylo, tak je za ty 4 roky už snad dávno hotová škoda ale, že promrhali tolik skvělých nápadů a času. inFamous prý už byl v Alpha stádiu
Tak tohle je hodně dobrý.
Odpověď na komentář uživatele DaNnilaN
Já jsem napsal hry, které vyšly. Ne ty, na kterých dělali a byly zrušeny. Plus mínus to ale vychází s tvým příspěvkem
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
To ale není vůbec pravda. Bend dělali nový Uncharted na Vitu, to jim ale SONY zatrhlo. Tak se vrhli na inFamous na Vitu samozřejmě v otevřeném světe, ale opět zrušeno ze strany SONY. Na Vitu ale nezanevřeli, a tak se rozhodli vytvořit zcela novou IP v otevřeném světě, kde hlavní hrdina mohl, pomocí tryskových bot, chodit po mrakodrapech. Hádejte jak to se hrou dopadlo. SONY se prostě totálně na Vitu vybodlo… Poté z Bend spousta vývojářů odešla, a ještě větší spousta přišla a začali pracovat na Days Gone. Hra je tak ve vývoji cca 2 roky
Takové pokračování Syphon Filter by bylo teda zajímavější a poslintal bych celou klávesnici, ale myšlenku stále nezatracuji, přeci jenom i Crash se možná dočká znovuzrození.
Days Gone vypadá neskutečně dobře, jak po grafické stránce, tak po hratelnostní. Spousta možností jak dostat enemáky na kolena, spousta nábojů – což mi přijde skvělé, že by konečně akce ve které nemusím běhat pouze s deseti nábojema a bát se každého zombíka na kterého natrefím – super změna! Do toho emotivní trailer a vše vypadá, že to bude mít i silný příběh a otevřena akce? Ohhh take my money! ! !
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Po Syphon Filter: Logan’s Shadow (2007) dělali na Resistance: Retribution (2009) , Uncharted: Golden Abyss (2011) a Uncharted: Fight for Fortune (2012) . Od té doby zřejmě na Days Gone.
Tak pokud tohle dotáhnou do zdárného konce a ve hře bude přesně to co se tady píše, máme tady minimálně jednu z nejlepších survival her.