Holandské studio Guerrilla Games se po střílečkách ze série Killzone pustilo do vývoje akčního RPG titulu Horizon: Zero Dawn, které vyjde 1. března příštího roku exkluzivně na konzole PlayStation 4. O nadějné hře se postupně dozvídáme nové informace. Dnes se s detaily pochlubil šéf vývoje Mathijs de Jonge, který prozradil více o progresu nebo kradmém postupu.
U hlavní hrdinky Aloy budeme postupně vylepšovat její dovednosti a schopnosti prostřednictvím klasického stromu dovednosti. Zkušeností body budeme získávat postupně, třeba za zabíjení robotických monster nebo styl naší hry. Při využití stealthu máme získat více XP.
Na systém progrese navážeme s taktikou. Mathijs de Jonge se nechal slyšet, že kradmý postup je možný vždy, ovšem pokaždé nebude ideálním řešením. Jinými slovy bude občas lepší na bosse vyrukovat rovnou a ne se plížit křovím a snažit se ho překvapit. Pokud byste v takové situaci zvolili stealth, tak vám to bude nejen trvat déle, ale hrozí pravděpodobně útok dalších nepřátel.
K další otázce se Mathijs de Jonge postavil malinko vyhýbavě. Jeden hráč se ho zeptal, zda může prozradit, kolik druhů zvířat a robotů budeme moci ve hře lovit. Druhá část otázky se týkala robotů ve vodě, zda nás v Horizon: Zero Dawn nějací protivníci překvapí ve vodě, případně z vody. „Nebudu prozrazovat žádná čísla. Voda je nebezpečná,“ napsal krátce vývojář.
U dalšího tweetu už potěšil: „Všechny stroje mají být jedinečné/zvláštní,“ aby hráče neustále dokázala hra překvapit.
Na závěr jsme si nechali informaci o demoverzi. Ta bohužel nebude, v Guerrilla Games na ní nemají čas. „Zajímavý nápad, ale stálo by nás to čas. Raději se budeme věnovat hře,“ odpověděl Mathijs de Jonge.
Přečtěte si více o Horizon: Zero Dawn
– Při hraní Horizon: Zero Dawn si zapamatujte, že všechny stroje jsou nebezpečné
– Zkroucení mechanických dinosaurů v Horizon Zero Dawn
– Nebojácná Aloy v dobrodružném traileru na Horizon: Zero Dawn
– Horizon: Zero Dawn se odehrává v Coloradu
– Svět Horizon: Zero Dawn bude zaměřen na hustotu
– Horizon: Zero Dawn nepotřebuje multiplayer, podobně jako Zaklínač 3
Odpověď na komentář uživatele dopitapetr
Taky bych si chtěl plánovat dovču podle vydávaní her. " Hej šéfe, začátkem ledna si beru dovču. Ok. Hej šéfe, tak změna. Začátkem března si beru dovču. Ok. Hej šéfe, tak příští rok. "
Odpověď na komentář uživatele Virus
Já na žádný víkend čekat nebudu, protože si na to vezmu v práci týden dovolenou.
dopito: To nepočkáš ani na víkend? Hned už ve středu? Ale je fakt, že středa je to třeba. Já se jen modlím ať mi vše vyjde, nic se už neposere (auto, hypotéka, atd. ) a já konečně budu mít na tu kouzelnou krabičku. To pak bude v zimě zase her a hodin u té telky.
Že nebude demoverze mi vůbec nevadí. Do téhle pecky jdu hned v den vydání.