Nejzajímavější událostí letošní tiskové konference PlayStation na TGS byla bez debat přítomnost japonského designéra Hidea Kojimy. Ten na pódiu prozradil nové detaily o svém nadcházejícím projektu, Death Stranding.
Death Stranding bude akční hra v otevřeném světě s online komponenty. V otevřeném světě budete mít určitou svobodu, příběh má být velmi silný. Co se online prvků týče, hráči mají být určitým způsobem provázány a spojeny. Na detaily si ale musíme stále počkat. Jisté je, že Kojima chce příběhovou akci v otevřeném světě, kde toho hráči hodně zažijí, ať už společně s kamarády nebo na vlastní pěst.
Místo detailů o hře Kojima potvrdil výběr technologie, která bude Death Stranding pohánět. Bohužel jsme se nedočkali samotného odhalení enginu. Alespoň víme, že vývoj začal na plné obrátky a pochopitelně Kojima plánuje využít rozlišení 4K a HDR u PlayStationu 4 Pro.
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Vsak to byl Kojima. Holt propaguje to sve i v gurmanskem odvetvi.
Ten Kožima vypadá jak kuchař co byl včera v Masterchefu.
Jinak viděl jsem ukázku s tím děckem a Darylem a docela mě to nečekaně zaujalo.
Maestrodk: doufejme , ale bojím se
Snad to nebude mít nic společného s vyprávěním příběhu z MGS5.
Super a ted tak 5 let nez nam ukaze dalsi logo a za 15 by to mohlo na ps8 vyjit. Slava Kojimo Slava ! ! !
Daryle, jsi to ty?
Už se těším, Kojima umí když mu nikdo nehází klacky pod nohy. Mít MGS5 ještě tak půl roku tak je to legendární záležitost, takhle je to jen dobrá hra.
Nebudu ho podceňovat každá nová a dobrá IP je vítána , ale začíná to být už jako s Moulinexem …