Prezentace světelných efektů na enginu Frostbite 2 se chopil Kenny Magnusson, jenž přítomným novinářům nejprve ukázal, jak se jim různé herní doby podařili vytvořit na Frostbite 1 Engine v Bad Company 2 a na Unreal Engine 3 v Mirror’s Edge.
Následně se však rozpovídal o Battlefield 3, u něhož má být přechod mezi ránem, odpolednem, večerem a nocí dost vylepšený. Pomáhají jim v tom nejen zkušenosti, ale také vlastní engine Frostbite 2, který si bere to nejlepší z předešlé verze a také z Mirror’s Edge.
Změna denní doby by v Battlefield 3 měla být na bojišti velmi citelná a realistická, a to díky integrované nové technologii, kterou nabízí již zmíněný Frostbite 2 Engine. Posuďte sami z galerie, kterou přinesl německý server Video Games Zone:
Tuhle hru si určitě kupuju. To je prostě bez debaty. btw: Ten pohled na střechy města opravdu jako by z oka vypadl Mirrors Edge.
Nechápem prečo pri streľbe z lafetovaného guľometu nevidieť ciele
Ta grafika proste uzasna ale meli by vydat demo abych vedel jestli mi to bude Bf 2 sem si koupil a nelituju do ty doby sem hral COD ale to uz nehraju to sem mel prehrate hned a MP me nebavil ale v BF 2 je to zabava a uz me nesejme sniper z okna staci raketomet a je dole a to v cod nejde tam strelite do domu tankem a co? nic
Bf forewer
na 100% předobjednam
Nebo stáhnout zde : [ odkaz ]
Pokud už video není k dispozici, můžete si jej přehrát na našem facebooku [ odkaz ]
[ odkaz ]
Už ani tam
hurá tady je [ odkaz ]
no tak video už mi nejde " Toto video již není k dispozici. EA si nárokuje autorská práva.
Omlouváme se. " naštěstí jsem to viděl a myslim si že to bude ten druhý trailer který má vyjít za několik dní
Hra vypadá fakt nádherně.
Video naprosto skvělé. Hra očividně disponuje úchvatnými efekty, zvláště ten dům byl vážně skvělý. Dá se vůbec o téhle hře ještě pochybovat?
red a white: moc dobré video např. ten pád domu nebo ta myš