Podle očekávání došlo na odhalení prvních gameplay záběrů z nedávno oznámeného pokračování Middle-earth: Shadow of Mordor. Video, které má úctyhodných 16 minut, zprvu ukazuje část herní mapy, která zahrnuje nejen Mordor, ale i území sousedního Gondoru. Všimnout si můžete města Osgiliath poblíž Minas Tirith i pevnosti Minas Morgul, která se objevila už v nedávném CGI traileru.
V roli Taliona musíte tentokrát za pomoci nového Prstenu moci shromáždit armádu a zničit Mordor zevnitř. Mapa tak zahrnuje několik regionů, které můžete dobýt. Každá oblast nabízí odlišné prostředí a zahrnuje různé spojence, nepřátele a činnosti, včetně místních šéfů, kapitánů, následovníků, misí a pevností.
Záběry z alfa verze se zaměřují na dobytí horského údolí Seregost a porážku Sauronova služebníka Ur-Kagona s přezdívkou Dragon Lord. Tato mise ukazuje, že novou podobu Nemesis systému neutváří pouze nepřátelé a Talion spojený s duchem elfa Celebrimbora, ale i vaši skřetí a zlobří spojenci, disponující různými schopnostmi.
Útok na horskou pevnost začíná konfrontací se skřetem Thrakem Storm-Bringerem, který byl dříve součástí Talionových sil, pak ale zradil a přidal se k Sauronovi. S Talionem má tedy nevyřízené účty a navíc vládne schopností, která vám znemožní využít nový Prsten moci. Spolu s Thrakem brání pevnost i několik typů nepřátel.
Při snaze o prolomení hlavní brány si můžete všimnout, že lze opět využívat schopnosti Taliona i Celebrimbora a že se vrací šplhání, které jako by z oka vypadlo sérii Assassin's Creed. Pevnost lze každopádně dobýt vícero způsoby, které zahrnují frontální útok i plížení a infiltraci. Do nepřátelských řad navíc můžete nasadit špiona, který se v tomto konkrétním případě postará o umístění výbušnin, díky nimž není problém zničit zeď a umožnit tak napadení obránců z boku.
Skřetí špion pomáhá i v dalších ohledech, které ilustrují rozšíření Nemesis systému. Díky němu vaši spojenci utváří příběhy loajality, zrady, rivality nebo přátelství. Dále došlo k rozšíření RPG prvků, a tak si lze po porážce zmíněného Thraka Storm-Bringera vzít z jeho těla rohanskou zbroj s šikovnými statistikami.
– Mohlo by vás zajímat: Hardwarové nároky Middle-earth: Shadow of War
Ve videu dále uvidíte ovládnutí draka. A když se vám podaří zastrašit významného protivníka, můžete ho za pomoci prstenu přimět, aby se přidal na vaši stranu. Tvůrci přitom tvrdí, že díky Nemesis systému je každý Sauronův služebník v případě každého hráče odlišný. Jeho povahu odráží i prostředí, v němž se s ním utkáte. Jestli ho porazíte, jeho území, v tomto případě pevnost Seregost a k ní patřící region Mordoru, připadne vám.
Ovládnutí regionu přináší různé odměny, konkrétně zkušenostní body, výbavu, suroviny a další následovníky. Také má za následek vybudování základny, která slouží k výcviku vojáků, zvyšování moci a zlepšování obrany proti protiútokům Saurona.
K dispozici je také obrazovka armády, na níž můžete prohlížet nepřátele a komandovat vaše spolubojovníky. Jednoho z nich musíte vybrat, aby se stal novým vládcem regionu, kterého jste se zmocnili, což má za následek vznik unikátní Nemesis pevnosti (v originále Nemesis Fortress) s různými výhodami, které se odvíjí od možností následovníka, jehož jste povýšili. Poté je možné vylepšit pevnost a navýšit moc a velikost vaší armády.
Nemesis systém má mít za následek unikátní a dynamický průběh misí, takže každý hráč zažije trochu odlišný příběh. Podle slov tvůrců je gameplay video jen malá ochutnávka, jen jeden z milionů unikátních příběhů, které mohou hráči svým konáním utvářet. Vše uzavírá letmý pohled na Sauronovu pevnost Barad-dûr. To je ta věž, na jejíž špici září Sauronovo plamenné oko. I na něj tedy očividně v Shadow of War dojde.
Middle-earth: Shadow of War vyjde 25. srpna letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Odpověď na komentář uživatele hRDLA
pobavilo
Toto je prosím na oficiálním kanále
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Sběratelka bude, koukni se do starších novinek na Zingu. Edice je pěkná, ale připrav si cca 10000Kč.
Bude i nejaka sberatelska edice ? nebo se o tom zatim neví ? Obchody uz davaji bonusy k predobjednavkam ale o edici ani zminka
Tak už jsem se na to taky podíval a musím říct, že je to pěkný. Sice chápu, že je to nabušený video pro ukázku všeho možného a výsledek může být i krapet chudší, ale to je už o té hře a možnostech, které se nám třeba naskytnou a přihodí. No nic, zkusím tu jedničku, když mě kamarád teďka kamenuje, že mě ukamenuje, když to nezkusím a uvidím. Za 5 éček se vším všudy, no nekupte to.
jednotku som presiel na platinu (ps4) dvojka je premna povinnost.
Já jsem tedy velice potěšen. Konečně se podíváme do známých lokací a i ten nemesis system vypadá oproti jedničce hodně vylepšen. Za mě
na toto bude treba asi PRO aj boost mode
Odpověď na komentář uživatele Michal Beran
Raději ne. Dnes se na to necítím. .
Odpověď na komentář uživatele SteveHood
Chces se pobavit o vyznamu slovniho spojeni "SKORO VSUDE"?
Odpověď na komentář uživatele Michal Beran
Viděl nebo slyšel si někdy o hře. . nevím jestli to můžu vyslovit. . DAAARK SOOOULS? ! (Dark Souls)
Odpověď na komentář uživatele
Dvojka, a dvojka je zaroven jednou z nejlepsich her vsech dob.
Odpověď na komentář uživatele Michal Beran
Píšeš skoro všude a bohužel je to možná pravda. Ale zrovna první díl Shadow of Mordor je jedna z nejlepších akčních adventur za posledních x let. Kterejpak Assasin byl lepší ? Žádnej
Odpověď na komentář uživatele Michal Beran
v dnešní době se tvoří tuny her stačí hledat a každý si najde svoje.
Vzpominam na stary dobry casy, kdy hry byly opravdu vyzvou. Co mame ted? Skoro vsude je to v zajetych kolejich:
pribehni k bubakovi, zmackni tlacitko, prehraje se "cool" sekvence s plkanim nebo nejakym zabijenim, dulezity objekty v levelu jsou pekne zvyrazneny, to aby hrac hlavne nemusel premyslet co a jak udelat… Jak rekl Mack s Worth a Buy: Vy nehrajete hru, Hra hraje vas.