České studio Warhorse odhalilo herce, kteří se podílejí na připravovaném středověkém RPG titulu Kingdom Come: Deliverance. Zároveň došlo k vydání videa, které ukazuje tvorbu cut-scén. Dohromady bylo v motion-capture místnosti Warhorse nahráno více než 240 minut, které zachycují přes 50 herců z České republiky, Velké Británie a USA.
Během hraním uslyšíme například herce jako je Brian Blessed nebo Tom McKay. Hlavního hrdinu Henryho si vzal na starost Tom McKay, právě on bude prahnout po pomstě své rodiny. Jeho otce nadaboval Matthew Wolf a Jennifer K Preston zase matku.
Warhorse Studios klade důraz na realismus a historickou přesnost ve všech aspektech Kingdom Come: Deliverance. Vše má podpořit silný příběh a mnoho neherních postav, které vycházejí ze skutečných historických postav. Legendární britský herec Brian Blessed kupříkladu zastává roli Konrada Kyesera, slavného vojenského inženýra pocházejícího z Německa. Ve hře bude Konrad pomáhat hráči při jeho cestě. Do války vtáhne Henryho mladý lord Hans Capon, kterého ztvárnil Luke Dale.
Na všechny herce a jejich role se můžete podívat na Imdb.com. Na odhalení českých herců si musíme počkat, o nich zatím ani čárka. Otázkou zůstává rovněž český dabing, Warhorse nad tím uvažují, ale definitivní rozhodnutí prozatím nepadlo.
„Příběh hraje v naší hře velmi důležitou roli. A že je v ní hodně příběhu. Obsahuje 60 hodin dialogů a 3,5 hodiny cutscén, ve kterých hraje více než 50 herců. A není to jen scénář, který je důležitý, ale také realizace,“ říká Daniel Vávra na začátku nového videa, které obsahuje české titulky.
V sobotu jsou ještě volná místa! A připomínám, že skvělé dárky od Warhorse Studios si vylosují pouze předem přihlášení účastníci (ano stačí jeden email na info@drcbrno. cz)
[ odkaz ]
a hosté z daleka mohou u nás přespávat…
a v diskuzi na události je nový článek o systému boje ve hře Kingdom Come Deliverance.
Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith
To si musíš zvyknout, že se furt někomu, něco nelíbí. . -) Já osobně jsem radši, když je hra ve vývoji déle ale ví se, že se na ní dělá. To je v pohodě, protože hned se ani pes nevysere a ani myš v kole nezatočí ale někdo to furt nechápe.
Doufám, že tento rok už to vydají. Snad to nezklame držím palce a už se těším.
Já asi chápu ten hejt na Vávru. Asi vám pomluvil vaše oblíbený hry a vy jeho osobitý vkus nedokážete překousnout. Tihle stejný hejtři budu hru vynášet do nebes a chlubit se českou hrou až to zas bude pecka!
Odpověď na komentář uživatele Ser Pounce_a_lot
Je vtipné, že se neustále nadává na uspěchané hry, ale když si s ní někdo dává načas, tak je to najednou chyba taky.
Ambice tuhle hru zabijou, nebo Vávra, jedno z nich. Jo a datum vydání je 2030, nebo to hodlají vydat ještě v tomhle desetiletí?
Odpověď na komentář uživatele
( ( (:
Odpověď na komentář uživatele
Teď jsi zabil
Odpověď na komentář uživatele N3RWO
Dokonce složitejší bojovej systém, jak je ve skutecnosti .
Odpověď na komentář uživatele Krudanze
To je přesně to, čeho se bojím. Slibují velkou realističnost a nakonec z toho bude překombinovaný a příliš složitý bojový systém : /
Odpověď na komentář uživatele declare
Doporučuji se podívat na Black Adder. . ) [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Krudanze
v bete je jeste dost rozpracovanej verim ze ve finální verzi se to bude chovat daleko líp, osobně mám z boje pocit jako kdybych hrál UFCčko pro začátečníka dost nepochopitelný ale dá se naučit. Souboje jsou výzva nepřátelé jsou různě obtížní což je pecka (našli jsme si v Talmberku jednoho frajera kterej si to dost dávál a střídali jsme se na něm kdo si ho podá) a je zábava vidět vlastní pokrok. Samozřejmě dost otravné jsou souboje proti více nepřátel což je prakticky nemožné také v současné době se líp bojuje na gamepadu, u klávesnice a myši se mi nemálo krát stane že se od-locknu od nepřítele a omylem se mu postavím zády. Taky dost špatné je sekání na prázdno a to často v malých prostorech je větší pravděpodobnost že se sekne do zdi než do chlápka který chrápe v posteli a to i při bodání. Každopádně se těším na finální verzi na různé typy zbraní a zbrojí. Jako v betě mám už 44 hodin nahráno ja si nedokážu představit kolik to bude v plné hře
Odpověď na komentář uživatele Mikoláš Fišer
V prvním příspěvku jsem psal, že jsem se díval na databázi, ale nejsem až takový divák, takže moc filmů/seriálů mi nic neřeklo, případně jen matně. Což neznamená, když jsem kulturní ignorant, že dabing bude mizerný, očekávám opak, přeci jen není to žádná nizkorozpočtová indie hra.
sarakat: Tobě jo, no. . dalším 2 000 čechům, co si tu hru koupí možná taky. Zbytku trhu je to, bohužel, dost šumák, jsou rádi, že rozumí. Assassin’s Creed 2 sice mělo italský dabing, ale všichni kromě italů taky jeli anglický s italským přízvukem Prostě ten dabing fakt není levnej! Věřte jim, oni by ho udělali, kdyby to šlo. Vávra je sice vlastenec jak poleno, ale je zároveň realista.
declare: Nemyslim si, že tu je někdo, kdo by ty herce všechny znal. Pokud ale nejsi línej a zabrouzdáš na jejich page třeba na csfd. cz, tak zjistíš, co jsou zač a jakou kvalitu můžeš asi očekávat.
Odpověď na komentář uživatele N3RWO
Ja to zkousel v bete. Prislo mi to temer neovladatelny. Zkousel jsem jak k+m tak gamepad. Bylo by dobry kdyby tam byl aspon nejakej indikator kde se kurzor zrovna nachazi. Protoze v urcitym okruhu ovlivnuje pouze z jakyho smeru utocime ale kdyz mysi/packou pohnu dal tak uz se za ni otaci i kamera. Tudiz casto utocim nekam a cumim jinam. Kdybych videl presne kde je kurzor tak si dam pozor abych nezajel za deadzonu a neotacel se mi pohled.